AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #1 Skrevet 13. desember 2018 Hei! Jeg skulle egentlig ta hormonspiral denne uken, men helsestasjonen ringte meg på mandag og sa jeg har klamydia. Jeg går nå på antibiotika for dette(startet mandag). Er det trygt å sette inn spiralen på søndag? Eller må jeg vente lenger og eventuelt hvor lenge er anbefalt? Anonymkode: 618cb...719
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #3 Skrevet 13. desember 2018 4 timer siden, SlemUlv skrev: Ring legen for å spørre. Funker ikke. Her må man vente i noen uker før man får en time. Telefonisk kontakt med legen, det skjer bare ikke. Anonymkode: 621e1...c16
SlemUlv Skrevet 13. desember 2018 #4 Skrevet 13. desember 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Funker ikke. Her må man vente i noen uker før man får en time. Telefonisk kontakt med legen, det skjer bare ikke. Anonymkode: 621e1...c16 De I skranken skal kunne svare det.. Ellers er minhelse et godt alternativ. Her inne har ingen lov å utgi seg som helsepersonell 1
Sokkar Skrevet 13. desember 2018 #5 Skrevet 13. desember 2018 Når eg skulle sette inn spiralen, sa legen at ho ukkje kunne sette inn dersom det var fare for klamydia. Eg sa at eg var sikker på at eg var frisk, men at eg likte å ta klamydiatest og celleprøve kvar gong eg låg i stolen. Dette pga faren for infeksjon ved innsetting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå