Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kenneth
Skrevet

På søndag er vi i gang igjen. Jeg må si jeg har blitt bergtatt av denne serien, og det blir jeg sikkert nå også.

Veldig amerikansk, men samtidig veldig god. Synes nå jeg da.

Go Jack!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han har i alle fall ingen humor som går ut over uskyldige... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Folk må få se hva de vil, men i mine øyne er uansett 24 en slags oppsummering av alle patetiske spenningsklisjéer som amerikanske seriemakere har klart å lire ut av seg de senere tiårene, ikledd en forsøksvis "moderne" innpakning for å kamuflere hauggamle idéer og plot.

Jeg hadde forhåpninger, men gav opp. Når den største spenningen ligger i "hvilken rekkefølge kopierer de denne gangen?" er det ikke mye å hente. Kvasispennende funker ikke lenger, men andre er velkomne til å la seg lure.

Skrevet

Trøffel, nå skal du høre her. Jeg liker svartmetall. Musikkmessig altså. Du foretrekker sikkert noe helt annet (skal ikke si det for sikkert, men la oss si du gjør det). Dette er igrunn en selvfølge, at man liker forskjellig musikk. Hemmeligheten jeg nå skal fortelle deg må du ikke si til så mange andre. Det samme gjelder for film og TV-serier også! Personlig fatter ikke jeg hvordan noen kan like program som Hotell Cæsar, Home and Away o.l., men det er MANGE som liker det. Og det er ikke snakk om å la seg lure, det er snakk om å selv gjøre opp en mening om hva en selv synes er underholdende. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

My point excactly, Superlammet. Dét ser du hvis du leser blant annet første og siste setning i innlegget mitt...

...forutsatt at du vil se, da...

:wink:

Gjest kenneth
Skrevet
Ja' date=' han har i alle fall ingen humor som går ut over uskyldige... :wink:[/quote']

Hehe, jeg fortjente vel den. Det virker som hans handlekraft har gått på bekostning av humoren ja :) Like greit kanskje.

Skrevet
My point excactly, Superlammet. Dét ser du hvis du leser blant annet første og siste setning i innlegget mitt...

...forutsatt at du vil se, da...

:wink:

Jammen jeg VIL ikke se :sur:

Skrevet
På søndag er vi i gang igjen. Jeg må si jeg har blitt bergtatt av denne serien, og det blir jeg sikkert nå også.

Veldig amerikansk, men samtidig veldig god. Synes nå jeg da.

Go Jack!

Signerer! Gleder meg til søndag!!! :hoppe:

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes faktisk hele greia er usedvanlig kjedelig. Men det er nå meg da..

Gjest kenneth
Skrevet

Folk må få se hva de vil' date=' men i mine øyne er uansett 24 en slags oppsummering av alle patetiske spenningsklisjéer som amerikanske seriemakere har klart å lire ut av seg de senere tiårene, ikledd en forsøksvis "moderne" innpakning for å kamuflere hauggamle idéer og plot. (...) Kvasispennende funker ikke lenger, men andre er velkomne til å la seg lure.[/quote']

Nå er det vel begrenset hvor mange historier og plott man kan dikte opp også. Presentasjon og "moderne" innpakning er ikke nødvendigvis diskvalifiserende i.f.t. kvalitet. Selv er jeg ganske "mett" på TV/film, så jeg ble faktisk overrasket over det faktum at jeg ble revet med såpass som jeg gjorde. (Ikke har jeg stua spekket med surround-duppeditter heller, men måten serien presenteres på funket ihvertfall bra på meg).

"...men andre er velkomne til å la seg lure".

Lure? Hva er dette for en kvasi-intellektuell slutt? Vi snakker om underholdning her, ikke en konkurranse om hvem som kan avsløre et plott på kortest mulig tid.

(Tro meg, du kan trygt se på "24" og fortsatt unngå å bli mobbet dagen derpå når du diskuterer siste episode i kantina på jobben. De fleste har nok allerede gjettet at ondskapen blir nedkjempet til slutt).

Skrevet

Signerer! Gleder meg til søndag!!! :hoppe:

Skriver under på denne!.. Jeg gleder meg også masse.. Har sett ALT av 24!!

Skrevet

Tråden er ryddet.

Newt-moderator

Gjest lurven
Skrevet

jeg har aldri sett et sekund av denne serien

syns det hele virker som et utrolig teit konsept.

Gjest Gjesta
Skrevet

Enig med cyan. Syns det er kjedelig.... Men jeg vet hva søndagene vil bestå av heretter.......... :-?

Gjest kenneth
Skrevet
Enig med cyan. Syns det er kjedelig.... Men jeg vet hva søndagene vil bestå av heretter.......... :-?

Med unntak av i dag, hvor de sender episode 1 og 2, er det vel mandager som blir den faste 24-dagen. Med reprise på tirsdager. Så fatt mot! Søndagsidyllen din er ikke nevneverdig truet.

Skrevet

Måtte evige pinsler hjemsøke en anal! Jeg glømte hele steika... faen as... :-x

Skrevet

JEG DIGGA DET!!!.. igjen.....

Fillern også, nå får jeg 3 MÅ-SE- serier.. Lost, frustrerte fruer og 24.....

Men Jack Bauer ruuuuuler dah!!!

Gjest kenneth
Skrevet
Måtte evige pinsler hjemsøke en anal! Jeg glømte hele steika... faen as... :-x

Er vel bare å laste ned episodene fra nettet. Gikk glipp av nr. 20 i fjor, og måtte da søke litt.

På den annen side; hvis du gikk glipp av det, kan du jo trøste deg med at du nå ikke behøver å føle deg lurt. Du unngår å la deg lede inn i dumskapen. Det er jo heidundrande kjekt!

Gjest Benedikte
Skrevet

Yesss, nå er det på`n igjen! :-)

Skal prøve å få med meg de tidligste episodene i år, tidligere har jeg bare hoppa inn rundt episode 15 eller noe...

Syns det virker kjempespennende allerede! Gleder meg til fortsettelsen! :tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...