Scaramouche Skrevet 31. mars 2005 #1 Del Skrevet 31. mars 2005 Hvordan får man til å skifte farge på signaturen, og å legge til smileys og sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 31. mars 2005 #2 Del Skrevet 31. mars 2005 For å lage smiley må du kopiere "koden" For eks for å få ein slik , må du ta ein : og ein ) etter kvarandre. Du fargar teksten ved å merke ordet du vil farge og trykke på "standard" knappen rett over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scaramouche Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 31. mars 2005 sånn som dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scaramouche Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 31. mars 2005 nei det gikk ikke. Mener du at jeg skal gå inn på profilen min? for der er der ingen standard knapp eller noe annet. Nå i stad merket jeg teksten på forhåndsvisningen og trykket på rød farge, men det gikk ikke. Det er vel ikke slik at man må forandre dette hver gang man skriver et innlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scaramouche Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 31. mars 2005 Nå fikk jeg iallefall til å legge til smil, men forstår fremdeles ikke hvordan jeg farger signaturen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 31. mars 2005 #6 Del Skrevet 31. mars 2005 Sånn gjør du da: Kopier dette og bytt ut fargen "red" med den fargen du måtte ønske. Hvis vil ha flere farger, deler du opp teksten og setter klammene rundt hver del. Jeg og drømmemannen gifter oss 4.6.2005! eller f.eks Jeg og drømmemannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 31. mars 2005 #7 Del Skrevet 31. mars 2005 Da blir eksemplene sånn når jeg aktiverer koden igjen: Jeg og drømmemannen gifter oss 4.6.2005! eller f.eks Jeg og drømmemannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scaramouche Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 31. mars 2005 Ah! Tusen takk for hjelpen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 1. april 2005 #9 Del Skrevet 1. april 2005 Bare hyggelig! Men du kan også bruke andre fargerenn de som finnes i menyen der. Hvis du setter inn en av disse kodene med # foran i stedet for f.eks red eller blue kan du finne mange :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå