Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se for dere at dere fyller 29, 39, 49 eller 59 år.

Dere får hilsener og gaver fra familie og venner som gratulerer dere med 30, 40, 50 eller 60 års-dagen.

Hva sier dere?  Hva gjør dere?

Anonymkode: 44456...8d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier takk og at jeg er bare 29, 39, 49 eller 59.

Anonymkode: 7270f...da1

• Liker 6
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sier takk og at jeg er bare 29, 39, 49 eller 59.

Anonymkode: 7270f...da1

Samme her. Det er jo ingenting å lage et nummer ut av.

Skrevet

Opplever dette hvert år fra min far så om venner tar feil tar jeg meg ikke støtt av det. Jeg sier bare "takk men du har bomma på året jeg blir jo 40" , også ler vi litt og ferdig med den saken. Ler ikke når faren min bommer da. 

Anonymkode: 71bc4...8e4

• Liker 2
Skrevet

Det er da ikke noe å lage et nummer av. Si «takk, men jeg er ikke mer enn 39» med et smil 😛 

Anonymkode: e62ec...ccd

• Liker 1
Skrevet

Det er akkurat det at jeg ikke vil lage et nummer ut av det, og spesielt til de som har sendt gave føler at jeg gjør det hvis jeg sier at jeg ikke er riktig så gammel som de tror jeg er.

Jeg regner med at noen av dem kommer til å ringe meg i ettermiddag, og resten må jeg ringe for å takke for gaven.  Da føler jeg at jeg enten må sette dem i forlegenhet ved å si " jeg er egentlig ikke x0 år før neste år på denne tiden", eller så må jeg lyve, og late som ingenting.

Jeg har mest lyst til å late som ingenting (lyve), men er usikker på om det er riktig.

Skrevet

Broren min gratulerte meg dagen før jeg hadde bursdag en gang. Jeg sa bare "takk for det, men jeg har ikke bursdag før i morgen". Ikke verre enn det. 

Jeg lurer likevel på hvorfor det er så mange som tror du fyller helt år. Hvis det hadde vært én person som hadde tabbet seg ut hadde det vært forståelig, men hvorfor tror alle at du fyller helt år? 

Anonymkode: 9ec9d...a55

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer likevel på hvorfor det er så mange som tror du fyller helt år. Hvis det hadde vært én person som hadde tabbet seg ut hadde det vært forståelig, men hvorfor tror alle at du fyller helt år? 

Anonymkode: 9ec9d...a55

Det er det minste mysteriet.  Noen har snakket sammen, en av dem trodde jeg hadde rund dag i år, og de andre dobbeltsjekket ikke. Det er fort gjort.  :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...