AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #1 Skrevet 13. desember 2018 Før jul fylles jo alle butikker opp med gaveesker med kremer og sprayer og deodoranter osv osv. Dette er jo forbruksvarer som er kjekt å få, men jeg får litt følelsen av at det er en i-siste-liten-gave man rasker med seg i hui og hast lille julaften? Det som er litt rart er at jeg kanskje selv kunne blitt fornøyd med noe sånt, dersom det var noe jeg brukte selv, men jeg får meg ikke til å kjøpe det til andre. Innspill? Anonymkode: 3559a...db9
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #2 Skrevet 13. desember 2018 Det bærer preg av hastverk, definitivt. Jeg synes den typen gaver bare en innafor om du er en fjern onkel eller tante. Eventuelt om du vet med sikkerhet at dette er produkter som mottaker faktisk bruker. Hvis ikke er det bare unødvendig søppel. Anonymkode: 264da...26a 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #3 Skrevet 13. desember 2018 Liker best om de er skreddersydd til den som skal få. Har pleid å gi sånne til søstrene mine, men da har jeg faktisk laget dem hjemme og fylt med diverse saker jeg vet de liker pluss litt sjokolade. Selv ønsker jeg meg ikke sånne ferdiggaveposer fra butikker. Det er jo en god tanke, men jeg bruker generelt aldri det som er i sånne gavepakker så da føles det unødvendig. Ser det fremdeles hver jul til noen, virker som en grei klassiker i mange familier. Anonymkode: 0b3e0...0e7 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #4 Skrevet 13. desember 2018 Det er den mest upersonlig gaven jeg kan tenke meg. Hater å få det! Anonymkode: 2e1c2...85c 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #5 Skrevet 13. desember 2018 Hver eneste jul er fullt av sånne hos oss og jeg tenker hver eneste gang at de er kjøpt inn i hastverk, eller at den som kjøper det egentlig ikke gidder å tenke over hva den andre ønsker seg. Det er nesten uten unntak lukt jeg ikke liker på meg selv, så jeg gir det enten bort, lar være å bruke det eller bytter det bort dersom det går an. En annen "slager" i familien vår er små håndklær... Anonymkode: f538e...aa3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #6 Skrevet 13. desember 2018 Jeg har gitt bort slike de siste årene, men da vet jeg også at det er produkter som mottageren vil ha. En ekslusiv eske, ikke sånn som ligger i en kurv på Vita. Anonymkode: 242a4...dcd 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #7 Skrevet 13. desember 2018 Jeg er ikke begeistret for å få det, men jeg er uenig med deg i at det er en gave som man har rasket med seg i hui og hast. De jeg har fått det av er familiemedlemmer som jeg vet har tenkt på hva jeg vil like. Jeg setter pris på omtanken selv om gaven ikke helt passer meg. Anonymkode: 2174b...3e5 9
Celaeno Skrevet 13. desember 2018 #8 Skrevet 13. desember 2018 Jeg liker de fra Body Shop og Rituals De koster litt mer og lukter himmelsk. Sånne fra Vita og Cubus derimot er jeg ikke fan av.. 10
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. desember 2018 #9 Skrevet 13. desember 2018 Det er sånn man kjøper når man ikke vet hva man skal kjøpe, veldig upersonlig, gave.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #10 Skrevet 13. desember 2018 Jeg liker de! Iallefall kombinasjonene håndsåpe/håndkrem og dusjsåpe/bodylotion. Ansiktspleie og deodorant er jeg litt mer kresen på, men jeg synes det er hyggelig å sette fram matchende håndsåpe/håndkrem på vasken. Og liker bedre å få noe som kan brukes opp enn pyntegjenstander. Anonymkode: 8fa1b...e16 9
skruf Skrevet 13. desember 2018 #11 Skrevet 13. desember 2018 Spørs hva det er, jeg liker godt å få gavepakke fra f.eks body shop. Eller med parfymen jeg bruker der det også er med såpe og bodylotion i samme duft Jeg bruker ofte å kjøpe gavepakke med f.eks Dior mascara der det også er med kajal og sminkefjerner til tenåringsjenter i familien 4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #12 Skrevet 13. desember 2018 Det var slikt vi ga til venninner da vi gikk på ungdomsskolen., f.eks var gavepakkene med «Date» dusjsåpe og deodorant populære gaver... Kunne ikke falt meg inn å kjøpe det til noen nå. Jeg kunne ha kjøpt pakker fra Body Shop til venninner som jeg vet liker de produktene, men da hadde jeg plukket produkter selv, ikke kjøpt en ferdig pakke. Anonymkode: 030dc...5f8
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #13 Skrevet 13. desember 2018 Jeg blir glad for sånne, kanskje det hadde vært litt rart med dusjsåpe og deo fra Nivea siden det er sånt man kjøper på Kiwi som melk og brød, men sminke og hudpleie fra favorittmerkene er kjærkomment Noen av de jeg kjøper til ønsker seg også ofte sminke og hudpleie, har du begrenset budsjett så kjøper du kanskje ikke mascara eller krem til 4-500 kroner til hverdags, så de blir glade for å få det til jul. Jeg har også litt peiling på kosmetikk siden jeg er interessert i det, så jeg kjøper selvprøvde, bra ting til dem som jeg tror de kommer til å elske. Anonymkode: 98c9e...ba0 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #14 Skrevet 13. desember 2018 Fra enkelte merker, ja! I fjor fikk jeg en pakke fra Body Shop, den ble jeg kjempeglad for. Ønsker meg Rituals eller L'Occitane i år. Men sånne billige pakker med lotion og deodorant, de er jeg ikke så begeistret for. Sjelden at deodorantene funker bra, og de lukter gjerne supersterkt. Prøver dessuten å være bevisst på dyretesting, så da er Body Shop bedre på alle vis. Anonymkode: da6e3...c8b
Gjest Kritt Skrevet 13. desember 2018 #15 Skrevet 13. desember 2018 Jeg synes det er helt ok gave, særlig om det er av litt eksklusive slaget. Vil mye heller ha noe sånt enn en pyntegjenstand som forventes å stå fremme (eller fylle opp i et skap).
magikeren Skrevet 13. desember 2018 #16 Skrevet 13. desember 2018 (endret) Bruker ingen type kremer eller sminke. Dusjsåper liker jeg å velge ut selv, da jeg foretrekker at de har minst mulig skadelige stoffer i seg, samt egner seg for veganere. Jeg er noe bedre føre var når det gjelder skadelige stoffer, selv om sjansen for at det er veldig skadelig er liten, så unngår jeg de verste produktene. Er ikke verdt ta sjansen på å utvikle alvorlig allergi eller andre senskader. Så den type gaveesker hadde mest sannsynlig ikke blitt brukt av meg, hadde gitt dem bort. Endret 13. desember 2018 av magikeren 2
Gjest IommI Skrevet 13. desember 2018 #17 Skrevet 13. desember 2018 Jeg liker det hvis det er produkter jeg bruker til daglig, men folk feiler alltid når det kommer til duft og make-up. Jeg hadde blitt mer glad for et gavekort.
Gjest Dorey Skrevet 13. desember 2018 #18 Skrevet 13. desember 2018 Jeg liker å gi disse når det er en duft etc jeg vet mottaker bruker. Min mann var tom for parfyme nå, og da jeg fant hans duft i pakke sammen med en såpe m.m var det jo en kjempefin gave. Det samme med min mor som er glad i håndkrem fra Clarins; perfekt å gi en slik gavepakke med dette. Men dette er jo de mer eksklusive. Jeg liker ikke de billige fra Vita for eksempel.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #19 Skrevet 13. desember 2018 Jeg pleide å ønske meg sånne da jeg var i tenårene. Syntes det virket så eksklusivt Anonymkode: 9428d...e19 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #20 Skrevet 13. desember 2018 Jeg hadde blitt glad om det var et av merkene jeg liker Korres eller Rituals hadde jeg likt i alle fall, sånne Britney Spears "eksklusive" greier derimot... Anonymkode: 922e7...66a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå