SpåKonemateriale Skrevet 13. desember 2018 #1 Skrevet 13. desember 2018 Hei, Våknet og får ikke sove igjen, så ønsker å tilbringe natten med andre nattugler🙂 Krav for å bli lest til: 1. Ingen spørsmål i dag, det blir åpen lesning med fokus på relasjoner i ditt liv. Siden det er juletid tenker jeg det er fint å fokusere på dette❤ 2. For å delta må du skrive ditt fornavn eller et kallenavn på deg selv. Fint om evt kallenavn kan etterfølges av ditt kjønn, ellers vil jeg anta du er dame siden vi er på KG🙂 3. Gi tilbakemelding på din lesning, er alltids åpen for å reflektere over lesningen med deg men ikke legge nye kort og svare på masse spørsmål. Vel møtt!
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #2 Skrevet 13. desember 2018 Heter Helene Anonymkode: 42389...e01
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #3 Skrevet 13. desember 2018 Hei! vil gjerne spås:) Jeg heter Kristine Anonymkode: 294b8...fee
SpåKonemateriale Skrevet 13. desember 2018 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heter Helene Anonymkode: 42389...e01 Hei Helene! Kortene du fikk viser til noen du kjenner som trenger hjelp nå før julen. De er overvelmet av alt som skal ordnes, til det punktet at de føler de ikke strekker til. Personen er eldre enn deg, en som kan ses på som en tenker/filosof, og jeg tolker også at det er en høy og slank dame. Jeg trakk et legg til for å se en annen relasjon i ditt liv. Her kom en mann med stor formue/store verdier. Det virker som dette blir noe nytt i ditt liv, men jeg får ikke en eksakt ledetråd. Jeg kan bare fundere i om det er en ny mann som kommer inn i ditt liv, eller at en du allerede har i livet som vil plutselig få en stor formue. Mvh.
SpåKonemateriale Skrevet 13. desember 2018 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! vil gjerne spås:) Jeg heter Kristine Anonymkode: 294b8...fee Hei Kristine, Jeg la et legg på deg som virker å være spesifikt. Jeg får opp et søskenpar som er veldig glad i hverandre. Den ene av dem er en bror, som har vansker med å være produktiv. Han må ha mye hjelp, muligens også av Nav? Denne broren vil snart møte en person som vil hjelpe han stort og livet vil bli lettere. Jeg la et legg til, som igjen viser seg å være spesifikt. Det viser til at du vil være vitne til et ektepar som kommer til å separeres. En av partene vil slite veldig med dette og vil trenge mye støtte fra de rundt seg. Partene i ekteskapet er totale motsetninger av hverandre, og det kommer ikke som en overraskelse på noen at de blir separert. Mvh.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #6 Skrevet 13. desember 2018 2 minutter siden, SpåKonemateriale skrev: Hei Kristine, Jeg la et legg på deg som virker å være spesifikt. Jeg får opp et søskenpar som er veldig glad i hverandre. Den ene av dem er en bror, som har vansker med å være produktiv. Han må ha mye hjelp, muligens også av Nav? Denne broren vil snart møte en person som vil hjelpe han stort og livet vil bli lettere. Jeg la et legg til, som igjen viser seg å være spesifikt. Det viser til at du vil være vitne til et ektepar som kommer til å separeres. En av partene vil slite veldig med dette og vil trenge mye støtte fra de rundt seg. Partene i ekteskapet er totale motsetninger av hverandre, og det kommer ikke som en overraskelse på noen at de blir separert. Mvh. Takk for legget:) Jeg kjenner nok ikke igjen noen av disse situasjonene per i dag, men jeg skal gi tilbakemelding dersom det dukker opp noe! Anonymkode: 294b8...fee
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #7 Skrevet 13. desember 2018 3 minutter siden, SpåKonemateriale skrev: Hei Helene! Kortene du fikk viser til noen du kjenner som trenger hjelp nå før julen. De er overvelmet av alt som skal ordnes, til det punktet at de føler de ikke strekker til. Personen er eldre enn deg, en som kan ses på som en tenker/filosof, og jeg tolker også at det er en høy og slank dame. Jeg trakk et legg til for å se en annen relasjon i ditt liv. Her kom en mann med stor formue/store verdier. Det virker som dette blir noe nytt i ditt liv, men jeg får ikke en eksakt ledetråd. Jeg kan bare fundere i om det er en ny mann som kommer inn i ditt liv, eller at en du allerede har i livet som vil plutselig få en stor formue. Mvh. Takk! Hmm.. Spennende:) Jeg kan ikke si at jeg klarer å tenke meg til hvem denne kvinnen er, har ikke så mange rundt meg å ingen jeg kan komme på som passer beskrivelsen. Men tiden vil vise å nå ble jeg nyskjerrig!🤭 Har 3 menn i mitt liv, der jeg unner alle denne formuen. Har kjæreste så får håpe det ikke blir en ny en🤣 Har alltid vært veldig nyskjerrig på disse tingene, har aldri blitt spådd før 😀 Kan jeg spørre deg hvordan det er å spå? Hva skjer i hodet ditt liksom?:) Så du skrev ingen spørsmål men regner med det var angående selve spådommene. Du trenger selvfølgelig ikke å svare hvis du mente alle spørsmål:) Anonymkode: 42389...e01
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #8 Skrevet 13. desember 2018 Jeg heter Maria. Vil gjerne spås😊 Anonymkode: 5f63d...5d5
SpåKonemateriale Skrevet 13. desember 2018 Forfatter #9 Skrevet 13. desember 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk! Hmm.. Spennende:) Jeg kan ikke si at jeg klarer å tenke meg til hvem denne kvinnen er, har ikke så mange rundt meg å ingen jeg kan komme på som passer beskrivelsen. Men tiden vil vise å nå ble jeg nyskjerrig!🤭 Har 3 menn i mitt liv, der jeg unner alle denne formuen. Har kjæreste så får håpe det ikke blir en ny en🤣 Har alltid vært veldig nyskjerrig på disse tingene, har aldri blitt spådd før 😀 Kan jeg spørre deg hvordan det er å spå? Hva skjer i hodet ditt liksom?:) Så du skrev ingen spørsmål men regner med det var angående selve spådommene. Du trenger selvfølgelig ikke å svare hvis du mente alle spørsmål:) Anonymkode: 42389...e01 Jeg spår ikke, jeg leser tarotkort. Disse kortene har en fantastisk historie og er spesielt designet for hvilke ting mennesker går gjennom i løpet av et liv. Hvert kort har et unikt bilde med masse små symboler, og noen store. Mange av kortene har også tall på seg som kan mene noe. Når jeg trekker kort på en situasjon, så er det opp til meg å se etter alle mulige symboler, samtidig som jeg bruker den lille informasjonen jeg har om den jeg leser for, samtidig som jeg bruker common sense, egne efaringer og mye kunnskap. Det er som et stort mattestykke! En gang i blant får jeg en magefølelse i tillegg, og nevner ofte disse. Det er spesielt gøy når magefølelsene stemmer. Tror mange ser på denne magefølelsen som det synske, men denne evnen tror jeg mange har, spesielt kvinner. Selv tror jeg ikke det er noe spirituelt, men noe biokjemisk. Vi knytter mønstre automatisk i hjernen, og når mange ting legges sammen og virker som det rette, så blir signalene sendt til hele kroppen og gir oss denne magefølelsen😁 1
SpåKonemateriale Skrevet 13. desember 2018 Forfatter #10 Skrevet 13. desember 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg heter Maria. Vil gjerne spås😊 Anonymkode: 5f63d...5d5 Hei Maria, Kortene viser en relasjon som har opplevd økonomisk tap i stor grad. Denne personen pleide å bruke sine midler til å hjelpe andre og dele av sine verdier, men kan ikke lenger gjøre dette. Det vil bli en tøff jul for denne personen, så hvis du kjenner deg igjen i dette ville jeg tatt i et tak og funnet på ting med denne personen, om jeg var deg. De små tingene teller, bare å drikke kaffe sammen, se en julefilm, etc. Jeg trakk et nytt legg, og forventet å få se en ny relasjon, men jeg tror kortene beskriver samme person som ovenfor. Det virker å være en jevnaldrende mann som har noen negative sider. Han er kranglete, noe kritisk, mørk humor. Kortene forteller ikke noe mer i denne omgang. Mvh.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #11 Skrevet 13. desember 2018 Hei du. Heter Andreas😊 Anonymkode: c1281...9ba
SpåKonemateriale Skrevet 13. desember 2018 Forfatter #12 Skrevet 13. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei du. Heter Andreas😊 Anonymkode: c1281...9ba Hei Andreas, Kortene viser til en jevnaldrende kvinne som du har kjent i mange år. Hun er intelligent, tøff, sterk, en positiv innflytelse. Kortene sier ingenting om hvorfor hun dukker opp, så jeg lurer på om dette er en kvinne du tenker mye på? Kanskje en venninne du tenker mye på, eller er i et forhold med nå? Jeg la et legg til, og nå dukker det opp en helt annen person. Dette er noen som har sabotert flere relasjoner, en ensom ulv som ikke helt kan for at han ødelegger, for seg selv og andre. Det virker til at du ikke har så god kontakt med han akkurat nå. Personen vil snu sine vaner snart, og leve et sunnere liv fremover. Mvh.
SpåKonemateriale Skrevet 13. desember 2018 Forfatter #13 Skrevet 13. desember 2018 Leser ikke flere i dag.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #15 Skrevet 13. desember 2018 Hei, hvis du rekker et til. Jeg heter Sandra og gir tilbakemelding. Anonymkode: 6d1de...9e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå