AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #1 Del Skrevet 13. desember 2018 Før du legger igjen en unødvendig negativ kommentar: -nei jeg gjør det ikke for et mannfolk. Ja jeg vet at mannfolk liker naturlige vaginaer. Nei det er ikke bare kosmetiske grunner. Jeg lurer på om noen har erfaring med Labia plasti som er dekt uten å ha hatt barn. Jeg har siden jeg var ung tenåring plagdes med disse "kjøtt gardinene" som bare er i veien. Og etter et brudd på forholdet som varte i 6 år så sitter jeg her daglig og gråter over tanken på å måtte vise meg frem for noen ny. Ikke bare det men tamponn strenger surrer seg fast, de setter seg i klem, de blir med inn under sex, de blir altid sår når jeg sykler eller jogger og jeg hater rett å slett hvordan det ser ut det nede til det punktet jeg ble med min misbrukende kjæreste fordi jeg var mere redd for å vise meg frem til noen ny enn jeg var å bli slådd. Så nok er nok. Jeg håper at det er noen som har erfaring og info som kan hjelpe meg med å få fikset på probleme mitt så jeg kan starte et nytt liv. Anonymkode: 6382b...2e7 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1241138-dekket-labia-plasti/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #2 Del Skrevet 13. desember 2018 Gå og snakk med legen din, evt en gynokolog. Det er mulig å få det dekket, men da skal det være medisinske årsaker til det, som at en har faktiske, fysiske plager av dem. Det kan det jo høres ut som du har, men første steget for å få en slik operasjon gjennom det offentlige er å gå til fastlegen. Fastlegen henviser deg evt. videre Anonymkode: 06f44...ae5 5 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1241138-dekket-labia-plasti/#findComment-22622072 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #3 Del Skrevet 13. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Gå og snakk med legen din, evt en gynokolog. Det er mulig å få det dekket, men da skal det være medisinske årsaker til det, som at en har faktiske, fysiske plager av dem. Det kan det jo høres ut som du har, men første steget for å få en slik operasjon gjennom det offentlige er å gå til fastlegen. Fastlegen henviser deg evt. videre Anonymkode: 06f44...ae5 Fastlegen kan også finne ut hvilke regler dei går etter.. lykke til:) Anonymkode: d0ff5...76a Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1241138-dekket-labia-plasti/#findComment-22622341 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #4 Del Skrevet 13. desember 2018 Kjøttgardiner? Ærlig talt kvinne, ikke omtal ditt eget kjønnsorgan på den måten!! Kjønnsleppene er der for en grunn og alt mellom 1-11 cm regnes for innafor den variasjonen som er normalt. Ja de kommer i klem av og til, vi er ikke skapt for å gå i åletrange truser og jeans, og heller ikke for å sitte på et sykkelsete. Vi har rumpeknoklene for å sitte på etter naturens hensikt og ikke en hard dings som presses mellom bena av hele vår kroppsvekt. Prøv å unngå de tingene som gjør at det blir sårt. Det er heller ikke unormalt at de blir med inn under sex, og skal jeg være ærlig med deg har jeg også lange kjønnslepper og kun fått komplimenter for det. Én eks som så noe stygt i en krangel en gang men han elsket å slikke meg og leke med de som alle de andre, så det ble sagt bare for han visste jeg var usikker på det. En annen eks jeg hadde etter han var jeg veldig usikker på meg selv med men han sa faktisk at hvis jeg opererte så ville han ikke tenne like mye på meg mer for lange lepper var noe av det mest sexy han kunne se når han dro av kvinner trusen! Lær å elsk deg selv kvinne, er 100% sikker på at du er helt normal der nede. Det kan tenkes at selvbildet ditt er forvrengt etter din misbrukerne eks som har rakket ned på deg og ikke fått deg til å føle deg bra nok. Men det er du! Operasjon kan også føre til nedsatt følelse der nede, og det anbefales ikke å gjøre før man har født pga fare for at arret etter stingene sprekker opp under fødsel. Prøv å stopp med å tenk på det! Anonymkode: 8d2bb...f20 4 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1241138-dekket-labia-plasti/#findComment-22622567 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #5 Del Skrevet 13. desember 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Kjøttgardiner? Ærlig talt kvinne, ikke omtal ditt eget kjønnsorgan på den måten!! Kjønnsleppene er der for en grunn og alt mellom 1-11 cm regnes for innafor den variasjonen som er normalt. Ja de kommer i klem av og til, vi er ikke skapt for å gå i åletrange truser og jeans, og heller ikke for å sitte på et sykkelsete. Vi har rumpeknoklene for å sitte på etter naturens hensikt og ikke en hard dings som presses mellom bena av hele vår kroppsvekt. Prøv å unngå de tingene som gjør at det blir sårt. Det er heller ikke unormalt at de blir med inn under sex, og skal jeg være ærlig med deg har jeg også lange kjønnslepper og kun fått komplimenter for det. Én eks som så noe stygt i en krangel en gang men han elsket å slikke meg og leke med de som alle de andre, så det ble sagt bare for han visste jeg var usikker på det. En annen eks jeg hadde etter han var jeg veldig usikker på meg selv med men han sa faktisk at hvis jeg opererte så ville han ikke tenne like mye på meg mer for lange lepper var noe av det mest sexy han kunne se når han dro av kvinner trusen! Lær å elsk deg selv kvinne, er 100% sikker på at du er helt normal der nede. Det kan tenkes at selvbildet ditt er forvrengt etter din misbrukerne eks som har rakket ned på deg og ikke fått deg til å føle deg bra nok. Men det er du! Operasjon kan også føre til nedsatt følelse der nede, og det anbefales ikke å gjøre før man har født pga fare for at arret etter stingene sprekker opp under fødsel. Prøv å stopp med å tenk på det! Anonymkode: 8d2bb...f20 Ja hadde det bare vært så lett. eksen min sa han elsket hvordan det såg ut. Og så at han ikke brydde seg om jeg opererte eller ikke. Men det er seriøst et sårt øye for meg del. Det er som jeg føler at jeg har noe jeg ikke burde. Ikke har jeg latt noen prøve oral sex fordi jeg begynner tåre opp på tanken på at noen må holde på med dem. Ikke vil jeg ha hender der nede heller fordi jeg blir bare konstant minnet at det er noe der jeg ikke liker. Ikke får jeg glede av masturbering heller fordi alt jeg klarer å tenke på er leppene mine. Jeg er ikke typen kvinne folk som hater noe med kroppen min selv om jeg er litt chubby og ikke har den fasteste rumpa og største titsa. Det lever jeg fint med om dagene. Men... Det er seriøst den ene tingen jeg altid har hatet med meg selv. Det er mitt aller største svak punkt i livet. Å hva mener du liksom at jeg skal gjøre da? Slutte bruke truser? Slutte bruke tampong? Slutte bruke jeans og sykle? Det er ikke på tale. Og ikke er det godt når man går på do i det offentlig, de finner veien ut kanten på truser med blonder og du innser deg ikke før du tilbake med folk igjen. Må man gå å prøve juster seg selv hele tiden mens man prøver være diskré eller vente på at trusa bare skal kappe av den pga friksjonen. Og jeg er fult klar over at fødsel kan gjøre leppene lengere Eller at leppene kan få tærer. Men jeg kan trøste deg med at om jeg skal få barn og det er et veldig stort om. Så blir det ikke før om 8-14 år. Så da skal nok leppene mine klart å ordne seg helt fint. Men du må forstå at for min del,så er det så ille at jeg nesten har vurdert å bare knute en trå rund og stramme til jeg få fjernet dem selv. Jeg har ingenting imot at andre kvinner har naturlige vaginaer, men for meg så føles det ikke riktig på min kropp. Og ikke bryr jeg meg om jeg mister følelsen heller fordi for øyeblikket opplever jeg ingen tilfredstillese der pga at jeg hater dem så mye. Det er enten å gjøre noe med dem eller å aldri ha et fult sex liv,aldri være smerte fri, altid være bekymret... Anonymkode: 6382b...2e7 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1241138-dekket-labia-plasti/#findComment-22622840 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #6 Del Skrevet 13. desember 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Fastlegen kan også finne ut hvilke regler dei går etter.. lykke til:) Anonymkode: d0ff5...76a Tusen takk må lese meg opp litt selv først og se om noen damer har erfaringer. Liker ikke dra til legen uten litt omhu på hva jeg snakker om. Legen min gjør alt for meg til og med å skaffe litt mere uortodokse timer. Så det skal nok ikke være et problem men føler jeg må gi best mulig sak når jeg er der. Og ikke bare si " jeg vil prøve få dekt labia plasti " også ikke kunne svare på spørsmålene. Jeg må og vite om noen vet hvor det tilbys da jeg trolig må se om de tilbyr overnatting vis jeg betaler, da jeg kun har foreldre til å kjøre meg og jeg vil ikke begynne fortelle mamma om dette. Vil ikke være utakknemlig over hva jeg fikk vis du forstår. Og buss ekke aktuelt før narkosen er ut av systemet. Anonymkode: 6382b...2e7 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1241138-dekket-labia-plasti/#findComment-22622852 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #7 Del Skrevet 13. desember 2018 Det må være bra jævlig for å få det dekket. Sånn det høres ut er du helt normal. Anonymkode: 7a337...037 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1241138-dekket-labia-plasti/#findComment-22622876 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #8 Del Skrevet 13. desember 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja hadde det bare vært så lett. eksen min sa han elsket hvordan det såg ut. Og så at han ikke brydde seg om jeg opererte eller ikke. Men det er seriøst et sårt øye for meg del. Det er som jeg føler at jeg har noe jeg ikke burde. Ikke har jeg latt noen prøve oral sex fordi jeg begynner tåre opp på tanken på at noen må holde på med dem. Ikke vil jeg ha hender der nede heller fordi jeg blir bare konstant minnet at det er noe der jeg ikke liker. Ikke får jeg glede av masturbering heller fordi alt jeg klarer å tenke på er leppene mine. Jeg er ikke typen kvinne folk som hater noe med kroppen min selv om jeg er litt chubby og ikke har den fasteste rumpa og største titsa. Det lever jeg fint med om dagene. Men... Det er seriøst den ene tingen jeg altid har hatet med meg selv. Det er mitt aller største svak punkt i livet. Å hva mener du liksom at jeg skal gjøre da? Slutte bruke truser? Slutte bruke tampong? Slutte bruke jeans og sykle? Det er ikke på tale. Og ikke er det godt når man går på do i det offentlig, de finner veien ut kanten på truser med blonder og du innser deg ikke før du tilbake med folk igjen. Må man gå å prøve juster seg selv hele tiden mens man prøver være diskré eller vente på at trusa bare skal kappe av den pga friksjonen. Og jeg er fult klar over at fødsel kan gjøre leppene lengere Eller at leppene kan få tærer. Men jeg kan trøste deg med at om jeg skal få barn og det er et veldig stort om. Så blir det ikke før om 8-14 år. Så da skal nok leppene mine klart å ordne seg helt fint. Men du må forstå at for min del,så er det så ille at jeg nesten har vurdert å bare knute en trå rund og stramme til jeg få fjernet dem selv. Jeg har ingenting imot at andre kvinner har naturlige vaginaer, men for meg så føles det ikke riktig på min kropp. Og ikke bryr jeg meg om jeg mister følelsen heller fordi for øyeblikket opplever jeg ingen tilfredstillese der pga at jeg hater dem så mye. Det er enten å gjøre noe med dem eller å aldri ha et fult sex liv,aldri være smerte fri, altid være bekymret... Anonymkode: 6382b...2e7 Forstår at dette er en følelse som har satt seg hos deg, men det er nok mest i hodet ditt. Akkurat som hvis man henger seg opp i en kvise og tenker alle ser den og tenker æsj om deg - det er jo ikke tilfellet for andre registrerer den ikke engang, og om de gjør så tenker de ikke noe mere over det. Sånn er det med underliv også. Den variasjonen blandt menn med rosa peniser, gule peniser, mørkeblå, skjeve, mye/lite forhud, skrukkeballer, lange baller, klumpete ja den er også uendelig men ikke noe som vi engang registrerer, eller hvertfall ikke tenker noe over når vi først er igang med å ha sex med de vel heller ikke i etterkant altså! Man kan gå i større truser og litt slappere bukser for eksempel for at det skal være mer komfortabelt, som sagt så er ikke mennesket lagd for å ha på åletrange klær som sager og klemmer mellom bena! På måten du skriver at du vil bare ta en tråd og rive de av, og ikke bryr deg noe om at du mister følelsen der nede understreker at dette her er et psykelig oppheng for deg. Jeg sier det igjen, jeg er 100% sikker på at du er normal der nede, men det er oppfattelsen din og opphenget ditt i åssen du ser ut der nede som er unormal! Du må jobbe mer med selvbildet og psyken din. Om noen år vil du innse at de tankene du har nå bare var unødvendig stress og tull! Anonymkode: 8d2bb...f20 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1241138-dekket-labia-plasti/#findComment-22622889 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #9 Del Skrevet 13. desember 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legen min gjør alt for meg til og med å skaffe litt mere uortodokse timer. Så det skal nok ikke være et problem Jeg må og vite om noen vet hvor det tilbys da jeg trolig må se om de tilbyr overnatting vis jeg betaler, da jeg kun har foreldre til å kjøre meg og jeg vil ikke begynne fortelle mamma om dette. Vil ikke være utakknemlig over hva jeg fikk vis du forstår. Og buss ekke aktuelt før narkosen er ut av systemet. Anonymkode: 6382b...2e7 Man skrives ut få timer etter operasjon og får ikke overnatte. Det blir uansett umulig å skjule for foreldrene dine om du bor hjemme for du kommer til å ligge fullstendig sengeliggende de første dagene med store smerter og fjern på smertestillende, blødene fra operasjonsarret. Du kommer til å måtte tilbringe de første ukene mest sengeliggende og vil ikke kunne gå eller fungere normalt, og heller ikke kunne tisse eller dusje som normalt. Det finnes masse erfaringer fra jenter som har operert seg på nett, og på realself.com kan du også finne slags dagbøker mange har skrevet. Det er ekstremt smertefullt så det blir umulig for deg å holde denne operasjonen for deg selv. Noen har smerter i 12 mnd og to år etterpå og får svar fra legene om at det ikke er unormalt. At du ikke engang vet hvor operasjonen tilbys viser at du har gjort svært lite research på dette , så please ikke kast deg ut i dette her, men kast fra deg tankene om å gjøre det! Anonymkode: 8d2bb...f20 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1241138-dekket-labia-plasti/#findComment-22622908 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #10 Del Skrevet 13. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjønnsleppene er der for en grunn og alt mellom 1-11 cm regnes for innafor den variasjonen som er normalt. Anonymkode: 8d2bb...f20 11 cm?? Det er da langt ifra normalt. Greit nok at dere kvinner har et dårlig forhold til størrelser, men serriøst ta fram et målebånd og se hvor langt 11 cm faktisk er. Det er nesten like langt som en gjennomsnittelig vagina er dyp... Og hva slags funksjon skulle disse ha når de har så store variasjoner slik at de hos noen knapt finnes en gang? Har kvinner med ekstremt korte indre kjønnslepper store problemer med noe da, siden de da vil mangle denne funksjonaliteten du snakker om? Anonymkode: 759af...715 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1241138-dekket-labia-plasti/#findComment-22622991 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #11 Del Skrevet 13. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 11 cm?? Det er da langt ifra normalt. Greit nok at dere kvinner har et dårlig forhold til størrelser, men serriøst ta fram et målebånd og se hvor langt 11 cm faktisk er. Det er nesten like langt som en gjennomsnittelig vagina er dyp... Og hva slags funksjon skulle disse ha når de har så store variasjoner slik at de hos noen knapt finnes en gang? Har kvinner med ekstremt korte indre kjønnslepper store problemer med noe da, siden de da vil mangle denne funksjonaliteten du snakker om? Anonymkode: 759af...715 Tallene er hentet fra gynekolog som daglig ser ti og tyvetalls forskjellige varianter. Kjønnslepper er jo som med baller, de kan strekkes om man drar i de og bli ganske lange men er mer krøllet sammen til vanlig så det er jo ikke snakk om 11cm hengende rett ned loddrett. Blandt annet er kjønnsleppene der for å føre urin vekk , og korte kjønnslepper fører ofte til at urinen kan renne mot låret eller rumpa istedet for å bli ledet ned i en stråle. Det er også en god del om at kjønnsleppene stimulerer seksuelt da de er festet i nervene som leder til klitoris og en kvinne med lange kjønnslepper som blir mer "dratt i" under sex enn korte har lettere for å oppnå orgasme. Anonymkode: 8d2bb...f20 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1241138-dekket-labia-plasti/#findComment-22623021 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #12 Del Skrevet 5. november 2019 På 13.12.2018 den 11.30, AnonymBruker skrev: Man skrives ut få timer etter operasjon og får ikke overnatte. Det blir uansett umulig å skjule for foreldrene dine om du bor hjemme for du kommer til å ligge fullstendig sengeliggende de første dagene med store smerter og fjern på smertestillende, blødene fra operasjonsarret. Du kommer til å måtte tilbringe de første ukene mest sengeliggende og vil ikke kunne gå eller fungere normalt, og heller ikke kunne tisse eller dusje som normalt. Det finnes masse erfaringer fra jenter som har operert seg på nett, og på realself.com kan du også finne slags dagbøker mange har skrevet. Det er ekstremt smertefullt så det blir umulig for deg å holde denne operasjonen for deg selv. Noen har smerter i 12 mnd og to år etterpå og får svar fra legene om at det ikke er unormalt. At du ikke engang vet hvor operasjonen tilbys viser at du har gjort svært lite research på dette , så please ikke kast deg ut i dette her, men kast fra deg tankene om å gjøre det! Anonymkode: 8d2bb...f20 Man skrives ut noen timer etter operasjonen, som ved veldig mange andre operasjoner. Man får smerter, men sløv på smertestillende blir man ikke, da paracet og ibux er det man får. Man blir liggende noen dager, og det er vondt å gå ei uke etterpå ca og sitte kan man glemme før etter to uker. Man kan både miste følsene der nede og man kan bli overfølsom. Smerter i flere måneder og år etterpå er ikke normalen. Jeg fikk det dekket, og jeg ventet til etter barn. Og selv med de smertene som er etter denne operasjonene så har jeg aldri angret. Dette var et inngrep som var nøye gjennomtenkt fra min side. Anonymkode: 1667a...0f2 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1241138-dekket-labia-plasti/#findComment-24300428 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MuffinStud Skrevet 5. november 2019 #13 Del Skrevet 5. november 2019 Synes det virker fornuftig. Ja, ikke gå til legen og spørre "hvordan skal jeg få dette dekket". Legg heller frem de "mekanisk" hemmende aspekter av det. Sykling, trening, badetøy, klær hvor ting kommer i klem, hvor ting vises frem for offentligheten og slike ting som friksjonssår. Spesielt hvis du har hatt sår over periode som var tilbakevendende. Det er jo et område som ikke får luftet seg ila en arbeidsdag så det kan bli klamt miljø for infeksjonsfare og slikt. Spesielt der du må avbryte/tilpasse/avstå aktiviteter, især ifm barn, daglige virke og ikke minst jobb/karriere. Dette med at du synes det er sjenerende også når du masturberer bør du putte i en parentes. Det offentlige kan ikke sponse det som for utenforstående er lett å koble opp i mot folks forfengelighet eller kroppssyn. Kort og godt, vi kan ikke fikse på folk til de er fornøyde med seg selv og sin kropp. Lykke til. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1241138-dekket-labia-plasti/#findComment-24300605 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #14 Del Skrevet 5. november 2019 Ikke klipp vingene av en sommerfugl 😥 Anonymkode: 29f4b...fb4 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1241138-dekket-labia-plasti/#findComment-24300759 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #15 Del Skrevet 5. november 2019 Du trenger ikke noe gynonolog eller annet slik det blir nevnt. Du må til psykolog. Anonymkode: aeff1...673 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1241138-dekket-labia-plasti/#findComment-24300832 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #16 Del Skrevet 5. november 2019 Ville bare si at jeg har hatt det AKKURAT som deg. Det var flaut i dusjen på skolen, ubehagelig med forskjellige aktiviteter, redd for å vise meg frem naken, ubehagelig med enkelte klesplagg, HATET når menn prøvde å gå ned på meg, flaut og ubehagelig når sexpartenere på lete for å finne hullet, følte meg skikkelig usexy sammenlignet med porno osv... Jeg fikk min første ordentlige kjæreste som 17 åring, han var 30 år og hadde sett mye mus, men det hjalp heller ikke. Han fikk ikke gå ned på meg i løpet av de 3 årene, og det var bare fint for meg- jeg hadde jo bestemt meg for at jeg hatet det. Når jeg fortalte han hva jeg selv syntes om underlivet mitt, så jeg i øynene hans at han syntes det var greit nok- men at han hadde nok villet hatt en mindre søtere mus om han kunne byttet den ut. Når jeg ble sammen med min nåværende samboer tok det ikke lang tid før han fortalte meg hvor mye han elsket utseendet på underlivet mitt. Jeg forstod det ikke da, og forstår det heller ikke 100% nå, "kødder han?!" kommer ofte opp i hodet mitt. Han elsker å gå ned på meg, og vet du hva? Det gjør jeg å! 😄 Han har fått meg til å føle meg sexy! Jeg synes fortsatt at de små musene som er lette å finne frem til ser best ut, men det plager meg ikke lengre. Min mus er også søt! 😄 DESSUTEN har alle mine sexpartnere sagt at jeg var deres beste. En tidligere sexpartner kalte musa mi for "sugekoppen"🤪 Jeans er ubehagelig, så det bruker jeg sjeldent- MEN FYFAEN DET ER DEILIG Å GÅ UTEN TRUSE SLIK AT KJØNNSLEPPENE "GNISSER" MOT HVERANDRE! Jeg har også villet få de lange leppene mine klipt bort, men man kan miste følsomhet, og det vil jeg absolutt ikke! Anonymkode: 8811b...26d 2 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1241138-dekket-labia-plasti/#findComment-24302701 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #17 Del Skrevet 5. november 2019 Har det akkurat likt. Jeg snakka med gyn jeg bruker, og han sa at desverre dekker iķke det offentlige slike operasjoner lengre jeg kan ikke ut å sykkle med barna mine, den følger med inn ved tampongbruk, og under sex. Utrolig vondt.... den kommer i klem i trusa, og når jeg går... Holder på å spare opp de 15000 det koster på en klinikk her..... Anonymkode: 0243d...b6c Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1241138-dekket-labia-plasti/#findComment-24303512 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #18 Del Skrevet 5. november 2019 Stemmer også for psykolog før gynekolog. Helt ærlig, fikser du kjønnsleppene blir det fort en annen kroppsdel du kommer til å få total hangup på. "Omg, jeg har så skjev nese. Rumpehullet mitt er for mørkt. Øyelokkene siger. Hårfestet mitt er for glissent" osv. Vil du virkelig bytte ut to lange, men velfungerende, kjønnslepper med to horisontale arr? Har du sett hvordan en operert vagina ser ut? Man kommer ikke til å kunne skjelne deg fra en transseksuell i post-op. Tror du det kommer til å gi deg seksuell selvtillit? Og ja, jeg har lange, usymmetriske kjønnslepper sjøl. Av alle komplekser og drit i livet mitt, er de virkelig helt nederst på prioriteringslista. Anonymkode: 25f17...59d Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1241138-dekket-labia-plasti/#findComment-24303688 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lama_Drama Skrevet 5. november 2019 #19 Del Skrevet 5. november 2019 Man får det dekket om det gir fysiske plager som sår o.l. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1241138-dekket-labia-plasti/#findComment-24303713 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #20 Del Skrevet 5. november 2019 Om du føler det sånn som du gjør syns jeg du skal gå til legen. Det hadde jeg gjort. Det er utrolig viktig å føle seg vel. Kjenner følelsen du sitter med. Jeg tenker at det er veldig mulig at du vil få en eventuell operasjon dekket ettersom du har både fysiske og psykiske plager vedrørende dette. Anonymkode: 93a9c...056 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1241138-dekket-labia-plasti/#findComment-24304208 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå