AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #1 Skrevet 12. desember 2018 Hun jeg er sammen med har vært veldig på at vi er ferdige og slikt, da jeg var hjemme alene nå i helgen, sendte hun meg en melding om at hun ville komme. Jeg sa ja, og at det hadde vært veldig koselig, hadde kjøpt inn til yndlings frokosten hennes og slikt. Ting var helt supert og vi oppførte oss som kjærester. Da hun dro ble hun sint på meg, fordi jeg skulle møte noen venninner i dag, spurte om hun ville være med også. Men er jo koselig å bare gjøre venninne ting en sjelden gang også? men hun tar det som om jeg ikke prioriterer hun? en annen venninne av meg var også der, uten kjæresten? tror ikke han ble sint på henne. Men for meg er det annerledes da, føler hun blir sint hver eneste gang jeg gjør andre ting som ikke er med hun, eller omhandler hun? Nå vil hun tydeligvis ha tilbake en gave hun ga til meg en stund tilbake, og forteller meg at jeg skal gi den til henne i morgen. Jeg spurte også om hun ville dra til vinterland sammen med meg, men da sa hun at hun skulle dra med en annen, men møte meg for at jeg skulle gi hun gaven først? Bare fordi jeg møtte noen gode venninner i dag? Syntes det er skikkelig dårlig hva hadde dere gjort? Møter ikke vennene mine så ofte heller? men en sjelden gang? så skjønner ikke? Jeg reagerer aldri når hun gjør ting med sine venner? Anonymkode: 449c6...f12
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #2 Skrevet 13. desember 2018 Er dere to jenter eller er du gutt? Høres uansett ut som om hun er sjalu på de andre jentene du har i livet ditt da. Ikke greit nødvendigvis, men det kan hende det er forklaringen. Anonymkode: e1b47...46b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå