AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #1 Skrevet 12. desember 2018 Stor eller liten? Eller medium? Anonymkode: 83868...d42
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #3 Skrevet 12. desember 2018 Akkurat nå, SlemUlv skrev: Liten, og forsiktig. Pudding :p Anonymkode: 83868...d42 1
SlemUlv Skrevet 13. desember 2018 #4 Skrevet 13. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Pudding 😛 Anonymkode: 83868...d42 Ah.. så du ville ikke ha ærlige svar, som tok hensyn til personen som skulle introduseres for det..
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #5 Skrevet 13. desember 2018 4 minutter siden, SlemUlv skrev: Ah.. så du ville ikke ha ærlige svar, som tok hensyn til personen som skulle introduseres for det.. Alt er ok. Sier bare hva jeg mener. Respect n' stuff. Men..., se det det fra ulike perspektiv. Jenter liker stor kuk, gutter liker... Anonymkode: 83868...d42
SlemUlv Skrevet 13. desember 2018 #6 Skrevet 13. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Alt er ok. Sier bare hva jeg mener. Respect n' stuff. Men..., se det det fra ulike perspektiv. Jenter liker stor kuk, gutter liker... Anonymkode: 83868...d42 Jeg foretrekker virkelig IKKE stor kuk, det gjør heller ikke 60% av kvinnene spurt.. Så, la oss være ærlige her, MENN tror at kvinner liker stor kuk. 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #7 Skrevet 13. desember 2018 Kvinner og menn har samme sosiale og seksuelle rettigheter så...uhm, svaret ditt var ikke feil på noen som helst måte men er du sikker på at guttene er ute etter liten og forsiktig dersom de er veldig keen? Anonymkode: 83868...d42
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #8 Skrevet 13. desember 2018 3 minutter siden, SlemUlv skrev: Jeg foretrekker virkelig IKKE stor kuk, det gjør heller ikke 60% av kvinnene spurt.. rly? Anonymkode: 83868...d42 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #9 Skrevet 13. desember 2018 6 minutter siden, SlemUlv skrev: Jeg foretrekker virkelig IKKE stor kuk, det gjør heller ikke 60% av kvinnene spurt.. Så, la oss være ærlige her, MENN tror at kvinner liker stor kuk. For noe fjas , damer som ikke liker stor kuk er det et stort mindretall av. Da mener jeg ikke at alle damer liker 20-25 cm, men at majoriteten går etter det som regnes for øverst i normalkategorien. Om du liker LITEN pikk så fint for deg men ikke snakk for de 90% av oss som ikke gjør det. Anonymkode: ee5ce...b63 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #10 Skrevet 13. desember 2018 15 tjukk + right? Anonymkode: 83868...d42
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #11 Skrevet 13. desember 2018 Er det meningen at hun skal ta meg bakfra med den. Så ville jeg gått for så liten som mulig. Hadde vært intr. å se om hun kunne gitt meg rn g-punkt orgasme på prostataen. Anonymkode: 13b91...193 3
Gjest Monsieur Beau Skrevet 13. desember 2018 #12 Skrevet 13. desember 2018 Folk er forskjellig. Det gjelder både menn og kvinner. Kjøpte en buttplugg av stål til oss/kona. (Se spesifikkasoner her) Valgte en den største av disse da vi har en annen plugg som er for liten. Så prøvde hun den og fikk den ikke inn. Men så SUPRISE!!!! - Neste gang vi skulle ha sex hadde hun fått den inn og elsket den!!! Legg også merke til at hodet er stort, den er ganske tung som gir en god følelse, og ikke minst viktigst - den er riktig utformet for kroppen. Det jeg sier er at man prøver seg frem. Noen ganger finner man ut at noe er for stort eller for lite, andre ganger handler det kanskje mer om teknikk få å lære seg å få den inn - det kan også handle om å bruke riktig leketøy som passer deg. For å si noen om hvordan man skal introduserer en strap on, som var trådstarter sitt spørsmål, så er en god setting å prate om det når man er kåt og holder på. Snakk om fantasier, våg å blottlegge deg selv litt. Fortell partner at du blir kåt av hennes/hans fantasier slik at du viser aksept. Viser du aksept får det ofte det samme tilbake. Problemet par flest har er at de ikke tør å være ærlig og blottlegge seg selv - problemet er ikke at fantasien du vil oppfylle er så "flau" eller "unormal" i seg selv.
Sphere Skrevet 13. desember 2018 #13 Skrevet 13. desember 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: For noe fjas , damer som ikke liker stor kuk er det et stort mindretall av. Da mener jeg ikke at alle damer liker 20-25 cm, men at majoriteten går etter det som regnes for øverst i normalkategorien. Om du liker LITEN pikk så fint for deg men ikke snakk for de 90% av oss som ikke gjør det. Anonymkode: ee5ce...b63 Vitenskapelige studier viser at 60% ikke bryr seg om størrelse. Det er greit at du har en annen mening enn flertallet, men det at du kritiserer noen som benytter seg av vitenskapelige studier for å snakke for andre, når du selv snakker for andre uten større tyngde enn regelrett synsing, er i og for seg ganske så spesielt. Tilbake til temaet. Det er nok lurt å starte med en liten, og ta det pent. Deretter vil jo videre kommunikasjon kunne bestemme om man er klar for større og tøffere oppgaver. Det har med preferanser å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #14 Skrevet 31. mars 2019 På 13.12.2018 den 1.00, SlemUlv skrev: Ah.. så du ville ikke ha ærlige svar, som tok hensyn til personen som skulle introduseres for det.. Jo, ville det. Men hva med meg som vil gi? Anonymkode: 83868...d42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå