Gå til innhold

hvorfor i helvete har jeg hårvekst på ene puppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et sånn langt hår som stikker ut fra ene puppen min. er det egentlig normalt? må huske å klippe det vekk den dagen jeg skal være naken med noen.

Anonymkode: 32e89...4f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke nappe det ut? 

Anonymkode: f1c64...169

• Liker 5
Skrevet

Jeg har også det! Ett langt, svart og stivt hår rett ved siden av areola på den ene puppen!

For min del kom det for et år eller to siden, jeg er nå 24. Jeg har ikke klippet eller nappet det, men det vokser ut til ca to cm, og så faller det av. Første gang det falt av ble jeg glad, for jeg trodde det var borte for godt. Dessverre vokser det ut igjen - akkurat på samme sted. Grunnen til at jeg har latt være å nappe det, er fordi jeg har hørt at napping av hår i hormonelle områder kan føre til økt hårvekst (men vet ikke om det stemmer).

Hvor gammel er du? Har du ellers mye hårvekst?

Anonymkode: 5cacb...555

Skrevet

Det er helt vanlig. 

Anonymkode: 2630f...e90

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også det! Ett langt, svart og stivt hår rett ved siden av areola på den ene puppen!

For min del kom det for et år eller to siden, jeg er nå 24. Jeg har ikke klippet eller nappet det, men det vokser ut til ca to cm, og så faller det av. Første gang det falt av ble jeg glad, for jeg trodde det var borte for godt. Dessverre vokser det ut igjen - akkurat på samme sted. Grunnen til at jeg har latt være å nappe det, er fordi jeg har hørt at napping av hår i hormonelle områder kan føre til økt hårvekst (men vet ikke om det stemmer).

Hvor gammel er du? Har du ellers mye hårvekst?

Anonymkode: 5cacb...555

jeg er 27. jeg har mellomtykt hår på hodet, kunne gjerne hatt mer..men nei, arvet dessverre faren min der. 
Jævla mye hår under armer og musa om jeg ikke barberer ja. jævla irriterende. i tillegg på leggene.

Anonymkode: 32e89...4f9

Skrevet

Hår er naturlig, ingenting å skamme seg over

• Liker 2
Skrevet

Jeg har flere hår rundt begge brystvortene. Er helt vanlig. Det er bare ingen som snakker om det i dagens samfunn. 

Anonymkode: 01773...4c8

• Liker 4
Skrevet

Ja det er helt normalt 

Anonymkode: 00737...429

Skrevet

Jeg har sånn fem. Har hatt det siden jeg var 16-17.

Anonymkode: 5ce25...d9c

Skrevet

Du har 1 hårstrå og klager.. jeg har sikkert 100 svarte hår rundt hver brystvorte, for å ikke snakke om at hele puppen har synlige men dog lyse hår

Anonymkode: 4d08f...121

• Liker 1
Skrevet

Jeg også har ett hår v brystvorta. Det var svart og stivt før. Etter jeg fikk barn og ammet ble det det blondt og tynt. Sikkert noe med hormoner.

Anonymkode: 7f38c...ec9

Skrevet

Jeg har 3-4 hår rundt hver brystvorte. Aldri tenkt på det som unormalt

Anonymkode: edefb...d2e

Skrevet

Helt normalt. Jeg har flere svarte lange hår jeg napper bort som sitter på areolaene. Veiviser har jeg også, som jeg napper bort. 

Anonymkode: f86b8...be2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...