Gå til innhold

Myk dildo

Medullaoblongata

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle damer (og menn) 

Jeg trenger hjelp til å finne den perfekte dildoen/vibratoren til min sexy samboer! 

Hun er generelt lite glad i dildoer da de ofte er harde og svært lite autentiske. Hun hadde en vibrator/dildo før som var laget av HELT myk geleaktig materiale , med en hard vibrator som på en måte lå inni selve dildoen. Denne ble ødelagt da ivrig bruk førte til at den harde vibratoren laget hull i geleen som omringet metallet. 

Problemet nå er at vi finner ikke maken til det materialet som hun liker så godt på en dildo. Har googla oss rundt på "jellydildo", men de aller fleste alternativer som kommer opp er relativt harde geledildoer. 

Jeg forstår at dette har noe med kvalitet og holdbarhet å gjøre og faktisk også det faktum at enkelte slike dildoer er laget av et materiale som er kjent for å være kreftfremkallende. 

Har funnet svar på så mange spørsmål tidligere her på KF, så jeg tenkte hvorfor ikke. 

Noen som vil hjelpe? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naturtro dildo i silikonmateriale fra kondomeriet eller nytelse. 

Det må ha vært glass eller hardplast dildo dere har hatt før. De aller fleste dildoer i dag er som en penis i følelsen. Mykt lag utenpå og hard inni. 

Anonymkode: c5c10...590

Skrevet

Ikke silikon, pvc. Silikon vil rive dere litt opp innvendig. Google is your friend.

Anonymkode: a6f4f...bdb

Skrevet

Kjøpte Spacerider 3000 til samboern i fjor til jul. Den er myk utenpå med en vibrator inni. Kan det være sånn dere ser etter?

Den er som en erigert penis i hardhet. Og blir mye brukt her. Har blitt anbefalt til flere venninner også. 

• Liker 1
Skrevet

idkwtw

Skrevet

idkwtf

Gjest Monsieur Beau
Skrevet
8 timer siden, Medullaoblongata skrev:

Hei alle damer (og menn) 

Jeg trenger hjelp til å finne den perfekte dildoen/vibratoren til min sexy samboer! 

Hun er generelt lite glad i dildoer da de ofte er harde og svært lite autentiske. Hun hadde en vibrator/dildo før som var laget av HELT myk geleaktig materiale , med en hard vibrator som på en måte lå inni selve dildoen. Denne ble ødelagt da ivrig bruk førte til at den harde vibratoren laget hull i geleen som omringet metallet. 

Problemet nå er at vi finner ikke maken til det materialet som hun liker så godt på en dildo. Har googla oss rundt på "jellydildo", men de aller fleste alternativer som kommer opp er relativt harde geledildoer. 

Jeg forstår at dette har noe med kvalitet og holdbarhet å gjøre og faktisk også det faktum at enkelte slike dildoer er laget av et materiale som er kjent for å være kreftfremkallende. 

Har funnet svar på så mange spørsmål tidligere her på KF, så jeg tenkte hvorfor ikke. 

Noen som vil hjelpe? :)

Jeg ville ikke hengt meg så mye opp i å finne noe som er likt som det dere hadde før. Tenk litt nytt, det er mye kvalitetsleketøy for kvinner. Sjekk ut på Cupidoshop, der er det også noe som heter "orgamsepilotene" som anbefaler gode produkter. Du kan sende Cecilie en melding på C punktet (nettbutikk, hun har tidligere jobbet for cupido og kan veldig mye om leketøy og orgamser for kvinner) . 

Skrevet
19 timer siden, engern skrev:

Kjøpte Spacerider 3000 til samboern i fjor til jul. Den er myk utenpå med en vibrator inni. Kan det være sånn dere ser etter?

Den er som en erigert penis i hardhet. Og blir mye brukt her. Har blitt anbefalt til flere venninner også. 

Takk!! Den var det! Nå blir hun glad 😁

Skrevet
14 timer siden, Monsieur Beau skrev:

Jeg ville ikke hengt meg så mye opp i å finne noe som er likt som det dere hadde før. Tenk litt nytt, det er mye kvalitetsleketøy for kvinner. Sjekk ut på Cupidoshop, der er det også noe som heter "orgamsepilotene" som anbefaler gode produkter. Du kan sende Cecilie en melding på C punktet (nettbutikk, hun har tidligere jobbet for cupido og kan veldig mye om leketøy og orgamser for kvinner) . 

Henger oss ikke opp i det. Skuffa er full av andre leketøy.. Ville bare finne denne vibratoren igjen da hun rett og slett elska den! 

Skrevet

Tråden er ryddet for bilder med opphavsrett.

Ann Christin, mod

Skrevet
På 13.12.2018 den 3.43, engern skrev:

Bestilte denne og fikk den hjem nå. Ble veldig skuffa, absolutt ikke en slik vi var ute etter. Den der er jo knallhard.. Som jeg skrev så var vi på utkikk etter en dildo/vibrator med HELT myk geleaktig materiale...... The search goes on 

Skrevet (endret)
På 13.12.2018 den 0.40, AnonymBruker skrev:

Ikke silikon, pvc. Silikon vil rive dere litt opp innvendig. Google is your friend.

Ikke nødvendigvis bare PVC, TPE/TPR. Det er ofte mye mykere!

Og mye silikondildoer er veldig myke :)

TS: King Cock, de med sort forpakning (de er mye mykere enn de i hvit forpakning).

Endret av Sphynx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...