AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #1 Skrevet 12. desember 2018 Nei, jeg ser ingen vits i å spørre om datingråd eller i det hele tatt fortelle om noe til andre kvinner. Går bra med noen, men hovedsaklig synes jeg kvinner trives litt vel godt i offerrollen. Skulle egentlig tro de må være med rundt for å velge mann for en, for DE vet hvilke menn som er bra Jeg har opplevd å spørre i en tråd om noe, og det hadde ikke å gjøre med avvisning eller at han var fraværende, men likevel så skal kvinner vri det slik. Og så skriver de alltid "det er mange fisk i havet" , men ER det da? Når hver og en mann er en drittsekk i deres øyne ? Anonymkode: dbdba...ad7 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #2 Skrevet 12. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Og så skriver de alltid "det er mange fisk i havet" , Det skriver menn også. Anonymkode: 53a60...c39 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #3 Skrevet 12. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det skriver menn også. Anonymkode: 53a60...c39 De skriver det ikke halvparten så ofte som kvinner. Eneste gangen jeg har sett en mann skirve var en gang noen ønsket seg kjæreste og svaret han fikk var "det kommer når det kommer, er så mange dårlige kvinner der ute som bare skal ha penger". Anonymkode: dbdba...ad7 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 13. desember 2018 #4 Skrevet 13. desember 2018 (endret) Etter min efaring så er menn og kvinner like gode til å sette seg selv i offerrollen. Endret 13. desember 2018 av Aragorn ll Elessar 5
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #5 Skrevet 13. desember 2018 11 hours ago, AnonymBruker said: De skriver det ikke halvparten så ofte som kvinner. Eneste gangen jeg har sett en mann skirve var en gang noen ønsket seg kjæreste og svaret han fikk var "det kommer når det kommer, er så mange dårlige kvinner der ute som bare skal ha penger". Anonymkode: dbdba...ad7 Det er fordi det ikke er mange fisk i havet for menn, det e rmye vanskeligere få seg kjæreste som mann, og man har høyere sjanse for å aldri finne en kvinne som liker en og vil være sammen med en Anonymkode: c5f66...1d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå