Gå til innhold

Er cuckolding ok?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, selvfølgelig er det OK, så lenge begge samtykker. 

Jeg elsker mannen min, men har knullet andre menn med hans samtykke. Han digger faktisk at jeg gjør det, og blir sinnsykt kåt av å se meg med en annen mann. Win-win. 

Den dagen dette ikke føles greit for en av oss, så slutter vi. Og vi har en avtale om at hvis noe ikke føles OK så er det selvfølgelig lov å si at «dette er jeg ikke med på».

Anonymkode: ca67e...3cf

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS, om du er så gira på ballbusting og andre femdom-aspekter at du må lage flere tråder om det, anbefaler jeg at du registrerer deg på en side hvor du finner flere slike. Eksempelvis fetlife.com

Husk dog at kvinnene der også ønsker en mann som kan uttrykke seg skriftlig.

• Liker 1
Skrevet
På 16.12.2018 den 14.18, AnonymBruker skrev:

Du vet at kvinner får veldig mye ved et samlivsbrudd? uansett, det jeg prøver å frem er at hun (og han om bisex er en del av det) burde leke med fyren selv om de har det veldig gøy på hannes bekostning. Det er er potensiale i det virkelige liv for at hun og elskeren drar ifra han om han synes det er veldig urettferdig. Og da? Han må jo bli veldig dominert om det skal gå bra, or? Den so, er med på leken...så, ja...om han trekker seg kan man ikke gjøre noe, duh. Men han ba sikkert (eller samtykket) om det, Så da kan kvinnen og elskeren/kjæresten bare stå på kravene slik jeg ser det.

Anonymkode: b1ffe...5d6

Du rører noe helt sinnsykt. Det er jo knapt mulig å finne hode og hale i argumentene dine. 

Og sånn ellers: Selvsagt er cuckolding OK, om alle involverte vet hva som foregår og samtykker. Og om forholdet går skeis om samtykke trekkes tilbake var det uansett ikke liv laga, og slik er det i blant med forhold. Både med og uten cuckolding. 

Anonymkode: 2b7b9...83a

Skrevet
18 timer siden, Katten.2.0 skrev:

TS, om du er så gira på ballbusting og andre femdom-aspekter at du må lage flere tråder om det, anbefaler jeg at du registrerer deg på en side hvor du finner flere slike. Eksempelvis fetlife.com

Det er ikke det, men takk for tipset. Det jeg ikke liker er at seksuelle minoritetsgrupper lever i det skjulte. Jeg er en heterofil mann som har fått en del rare forespørsler (og oppmerksomhet) fra både menn og kvinner og så har jeg måtte holde kjeft om det etter at jeg har avvist forespørslene.

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt er cuckolding OK, 

Anonymkode: 2b7b9...83a

k, tnx

Skrevet

'Selvsagt er cuckolding OK, om alle involverte vet hva som foregår og samtykker.'

Har forresten blitt cuckolda uten samtykke :p var det et seksuelt overgrep da, eller? :s

Skrevet
On 12/13/2018 at 12:37 AM, hocane said:

Dersom dama er ok og villig til å pule andre menn stiller jeg spørsmålstegn ved hvor forelsket hun egentlig er i mannen sin, samme kan sies om mannen selvsagt

Hadde dama mi pult en annen hadde jeg skambanket mannen og kasta dama ut døren.

Forelskelse er en midlertidig kjemisk ubalanse i hjernen som går over innen kort tid. Det er ingenting som tyder på at graden av forelskelse skal være et kriterie for å kun ville ha sex med en person. Den stoltheten noen folk har over sin egen viljestyrte fordi de fornekter seg noe de ønsker har jeg ingen forståelse for. Dersom du er sulten og nekter deg selv mat. Er du stolt da eller? Du vil se en god film, men tvinger deg selv til å se maling tørke. Er du et menneske av høy klasse, moral og karakter? Det å ha sex med en person kontra å dele livet med noen og stifte familie er ikke det samme. Det kan være som å ha et godt måltid på en restaurant uten den du deler livet med. Det kan komme i tillegg til og ikke istedenfor den du er i et forhold med, dersom begge er enige og trygge på seg selv. 

Det høres ut som du bør ta ansvar for dine følelser (sjalusi) og i tillegg innse at å antyde at du hadde begått en kriminell handling (vold/skampbanke) er straffbart, noe å ha sex med andre ikke er. Vold på grunn av sinne er ikke en egenskap kvinner ser etter. 

Leste forresten noe om monogami som var godt skrevet. Ta en titt https://www.dagbladet.no/kultur/monogami-er-umoralsk/70550630

Anonymkode: 82302...563

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

'Selvsagt er cuckolding OK, om alle involverte vet hva som foregår og samtykker.'

Har forresten blitt cuckolda uten samtykke 😛 var det et seksuelt overgrep da, eller? :s

Utroskap heter det. 

• Liker 1
Skrevet

Hva folk gjør på soverommet bryr jeg meg fint lite om, det er vel opp til de selv å bestemme hva som er greit eller ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...