SlemUlv Skrevet 16. desember 2018 #61 Skrevet 16. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ik i det virkelige liv. Cucken blir sett på som en finansiell resurs og forventes å akseptere dette samtidig som å avstå fra sex. I det lange løp så er ikke 'mannen' noen hvilken som helst. Hun vil måtte ha en tillits-basert relasjon til elskeren, Du vil ende opp med en 2 mot 1 scenario. Anonymkode: b1ffe...5d6 Og likevel, så kan de alle trekke samtykke. Jeg ser ikke problemet.. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #62 Skrevet 16. desember 2018 Alle kan trekke et samtykke? Rly? Anonymkode: b1ffe...5d6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #63 Skrevet 16. desember 2018 Uhm, hvis du vil noe og samtykker til noe så mener jeg jenta eller mannen har rett til å gjennomføre. Anonymkode: b1ffe...5d6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #64 Skrevet 16. desember 2018 Så fremt alle er edru, psykisk frisk osv... Anonymkode: b1ffe...5d6
SlemUlv Skrevet 16. desember 2018 #65 Skrevet 16. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Uhm, hvis du vil noe og samtykker til noe så mener jeg jenta eller mannen har rett til å gjennomføre. Anonymkode: b1ffe...5d6 Og alle har rett til å trekke det samtykket, når som helst. Som sagt tidligere "jeg likte ikke hvordan dette fikk meg til å føle, jeg vil ikke mer", det er HELT OK! 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #66 Skrevet 16. desember 2018 Relasjonsmessig synes jeg alle parter skal få det til å fungere best mulig. Anonymkode: b1ffe...5d6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #67 Skrevet 16. desember 2018 Akkurat nå, SlemUlv skrev: Og alle har rett til å trekke det samtykket, når som helst. Som sagt tidligere "jeg likte ikke hvordan dette fikk meg til å føle, jeg vil ikke mer", det er HELT OK! Ok, bare get real. Anonymkode: b1ffe...5d6 1
SlemUlv Skrevet 16. desember 2018 #68 Skrevet 16. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok, bare get real. Anonymkode: b1ffe...5d6 Fortell meg gjerne hvor jeg ikke er "real" *ler* 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #69 Skrevet 16. desember 2018 1 minutt siden, SlemUlv skrev: Fortell meg gjerne hvor jeg ikke er "real" *ler* Fordi jeg tror du du tenker idealistisk. Ikke reellt. Anonymkode: b1ffe...5d6
SlemUlv Skrevet 16. desember 2018 #70 Skrevet 16. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg tror du du tenker idealistisk. Ikke reellt. Anonymkode: b1ffe...5d6 Nei, jeg tenker reelt. Det er helt sant at alle involverte parter, i hvilket som helst forhold, kan trekke samtykke. 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #71 Skrevet 16. desember 2018 Akkurat nå, SlemUlv skrev: Nei, jeg tenker reelt. Det er helt sant at alle involverte parter, i hvilket som helst forhold, kan trekke samtykke. Duh... Anonymkode: b1ffe...5d6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #72 Skrevet 16. desember 2018 4 minutter siden, SlemUlv skrev: Det er helt sant at alle involverte parter, i hvilket som helst forhold, kan trekke samtykke. Du vet at kvinner får veldig mye ved et samlivsbrudd? uansett, det jeg prøver å frem er at hun (og han om bisex er en del av det) burde leke med fyren selv om de har det veldig gøy på hannes bekostning. Det er er potensiale i det virkelige liv for at hun og elskeren drar ifra han om han synes det er veldig urettferdig. Og da? Han må jo bli veldig dominert om det skal gå bra, or? Den so, er med på leken...så, ja...om han trekker seg kan man ikke gjøre noe, duh. Men han ba sikkert (eller samtykket) om det, Så da kan kvinnen og elskeren/kjæresten bare stå på kravene slik jeg ser det. Anonymkode: b1ffe...5d6
SlemUlv Skrevet 16. desember 2018 #73 Skrevet 16. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet at kvinner får veldig mye ved et samlivsbrudd? uansett, det jeg prøver å frem er at hun (og han om bisex er en del av det) burde leke med fyren selv om de har det veldig gøy på hannes bekostning. Det er er potensiale i det virkelige liv for at hun og elskeren drar ifra han om han synes det er veldig urettferdig. Og da? Han må jo bli veldig dominert om det skal gå bra, or? Den so, er med på leken...så, ja...om han trekker seg kan man ikke gjøre noe, duh. Men han ba sikkert (eller samtykket) om det, Så da kan kvinnen og elskeren/kjæresten bare stå på kravene slik jeg ser det. Anonymkode: b1ffe...5d6 Da ser du på det helt feil, og aner ikke hva cuckholding går ut på. Samtykke er sexy 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #74 Skrevet 16. desember 2018 1 minutt siden, SlemUlv skrev: Da ser du på det helt feil, og aner ikke hva cuckholding går ut på. Samtykke er sexy Ja, men kommende generasjoner praktiserer faktisk dette åpent. Du kan gjerne si hva du selv synes cuckolding går ut på, men det som er rett for deg er ikke nødvendigvis rett for andre, Anonymkode: b1ffe...5d6
Måbarefåsiat... Skrevet 16. desember 2018 #75 Skrevet 16. desember 2018 On 12/13/2018 at 12:05 AM, AnonymBruker said: Ja så lenge begge i forholdet syns det er greit så er det vel helt greit det! Anonymkode: 72ec3...d51 Det er jo cluet. Hvis begge vil det, har vel ingen andre noe med det! 2
SlemUlv Skrevet 16. desember 2018 #76 Skrevet 16. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, men kommende generasjoner praktiserer faktisk dette åpent. Du kan gjerne si hva du selv synes cuckolding går ut på, men det som er rett for deg er ikke nødvendigvis rett for andre, Anonymkode: b1ffe...5d6 Du mener samtykke ikke er rett for noen? 😮 Wow.. De som er yngre en meg, på min søsters alder, er MYE mer fokusert på samtykke en det jeg var tidligere. Så jeg kan ikke si meg enig i at samtykke ikke er viktig.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #77 Skrevet 16. desember 2018 Akkurat nå, SlemUlv skrev: Du mener samtykke ikke er rett for noen? 😮 Wow.. De som er yngre en meg, på min søsters alder, er MYE mer fokusert på samtykke en det jeg var tidligere. Så jeg kan ikke si meg enig i at samtykke ikke er viktig. Det er ik det, om noen samtykker til en aktivitet. Kan det da gjennomføres? Anonymkode: b1ffe...5d6
SlemUlv Skrevet 16. desember 2018 #78 Skrevet 16. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er ik det, om noen samtykker til en aktivitet. Kan det da gjennomføres? Anonymkode: b1ffe...5d6 Ja! Men om noen midt i, trekker samtykke, så stopper man og snakker sammen!
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #80 Skrevet 16. desember 2018 Tråden fadet ut. Akkurat som de fleste forhold som tar retning av å baseres på cuckolding. Anonymkode: 573e7...459
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå