AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #41 Skrevet 16. desember 2018 Ikke det at kvinner selv ikke foreslår det...😜 bare at ofte spør mannen, kvinnen gjør det og mannen angrer. I det her er ofte chastity obligatorisk osv...noe jenta er mest keen på. Anonymkode: b1ffe...5d6
SlemUlv Skrevet 16. desember 2018 #42 Skrevet 16. desember 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uhm, synes debatten ble avsporet. Cuckolding er ikke utroskap. Det er gjensidig samtykke. Noen ganger med mannlig biseksualitet og noen ganger uten. Ikke det at sidediskusjonen ikke var interessant. Men noen tok frem et viktig poeng. Dama kan bli psykisk mishandlet når hun begynner å ha det gøy og 'cucken' angrer. Hva da? Han ba om det... Anonymkode: b1ffe...5d6 Hva da? Jo, da må man SNAKKE sammen. "dette var ikke så spennende som jeg hadde trodd, kan vi slutte med det?" "jeg tror ikke jeg klarer å holde på sånn som dette, jeg trekker tilbake mitt samtykke".. osv.. Cucholding er ikke utroskap, men om en av partene trekker samtykke, er det fort utroksap igjen 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #43 Skrevet 16. desember 2018 45 minutter siden, SlemUlv skrev: Hva da? Jo, da må man SNAKKE sammen. "dette var ikke så spennende som jeg hadde trodd, kan vi slutte med det?" "jeg tror ikke jeg klarer å holde på sånn som dette, jeg trekker tilbake mitt samtykke".. osv.. Cucholding er ikke utroskap, men om en av partene trekker samtykke, er det fort utroksap igjen Tja, men ber ikke 'cucken' om at dama er dominant med han eller ikke? De vil jo åpenbart være ilag. Anonymkode: b1ffe...5d6
SlemUlv Skrevet 16. desember 2018 #44 Skrevet 16. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja, men ber ikke 'cucken' om at dama er dominant med han eller ikke? De vil jo åpenbart være ilag. Anonymkode: b1ffe...5d6 Jo? også om man trekke det samtykket, så slutter man å gjøre akkurat det. Min kjære er min dominant, men om jeg sier "jeg vil ikke være underdanig lengre", så kan han ikke dominere meg.. fordi da blir det mishandling. og det ville han aldri gjort. Man kan ALLTID trekke samtykket! 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #45 Skrevet 16. desember 2018 20 minutter siden, SlemUlv skrev: Man kan ALLTID trekke samtykket! Er for så vidt enig, men det vet jeg ikke 100%, dersom en kvinne vil bli 'tatt' analt av en stor kuk og sier til han at hun kanskje vil protestere underveis men sier at hun vil han skal forsette. Er det da innafor å gjennomføre aktiviteten? Anonymkode: b1ffe...5d6
SlemUlv Skrevet 16. desember 2018 #46 Skrevet 16. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er for så vidt enig, men det vet jeg ikke 100%, dersom en kvinne vil bli 'tatt' analt av en stor kuk og sier til han at hun kanskje vil protestere underveis men sier at hun vil han skal forsette. Er det da innafor å gjennomføre aktiviteten? Anonymkode: b1ffe...5d6 Da avtaler man kodeord. Om man tror at stopp ikke vil bety stopp, avtaler man et annet ord som faktisk betyr stopp. Hos oss bruker vi rødt. Igjen, kommunikasjon. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #47 Skrevet 16. desember 2018 Står for no safewords, no permanent damage, Vi er vel litt (sikker bare litt) uenige vi to. Anonymkode: b1ffe...5d6
SlemUlv Skrevet 16. desember 2018 #48 Skrevet 16. desember 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Står for no safewords, no permanent damage, Vi er vel litt (sikker bare litt) uenige vi to. Anonymkode: b1ffe...5d6 Uten safwords, bør du kjenne partneren din ekstremt godt før du gjør noe som helst. Sånn at du vet om hun faktisk mener stopp, eller om det er ok å fortsette. 1
Master1 Skrevet 16. desember 2018 #49 Skrevet 16. desember 2018 1 minutt siden, SlemUlv skrev: Uten safwords, bør du kjenne partneren din ekstremt godt før du gjør noe som helst. Sånn at du vet om hun faktisk mener stopp, eller om det er ok å fortsette. Veldig lurt å ha safewords sånn for sikkerhets skyld....
SlemUlv Skrevet 16. desember 2018 #50 Skrevet 16. desember 2018 2 minutter siden, Master1 skrev: Veldig lurt å ha safewords sånn for sikkerhets skyld.... CNC er en ting. og mange klarer det helt fint, fordi de kjenner hverandres grenser så godt. jeg har ikke kodeord på alt, fordi kjære vet hvor grensene mine går.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #51 Skrevet 16. desember 2018 Hun kan realistisk sett forsette, men burde evt endre på ting om cucken blir ulykkelig. Men sånn jeg ser det er cuckolding knallhard voksenlek. Den som samtykker....den som er med på leken...osv...Her tror jeg jenta og kjæresten får mest uttelling Selv synes jeg det er bedre enn å gå enslig uansett hvem som har det mest gøy. Anonymkode: b1ffe...5d6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #52 Skrevet 16. desember 2018 1 time siden, SlemUlv skrev: 1 time siden, SlemUlv skrev: også om man trekke det samtykket, så slutter man å gjøre akkurat det. Og hva med kjæresten/elskeren. Har han noe å si? Anonymkode: b1ffe...5d6
SlemUlv Skrevet 16. desember 2018 #53 Skrevet 16. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hva med kjæresten/elskeren. Har han noe å si? Anonymkode: b1ffe...5d6 Han kan trekke samtykket når han vil han også. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #54 Skrevet 16. desember 2018 6 minutter siden, SlemUlv skrev: Han kan trekke samtykket når han vil han også. Og hva skjer det da? Blir han ensom og alene mens hun og kjæresten bor i huset hannes? Jeg tror en cuck ber om en kvinne som er trygg og komfortabel med å være veldig dominant. Hundebur og alt. Synes ikke jenta skal ha dårlig samvittighet for noen ting, men at alt skal samtykkes til på forhånd. Anonymkode: b1ffe...5d6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #55 Skrevet 16. desember 2018 En bull vil veldig gjerne knulle jenta long-term så... Anonymkode: b1ffe...5d6 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #56 Skrevet 16. desember 2018 15 minutter siden, SlemUlv skrev: Han kan trekke samtykket når han vil han også. Get real, og real rly fucking fast. Hvordan tror dette vil utspille seg i det virkelige liv? Han ba om det og skal trekke seg, hva kan muligens skje da? Har han behov for en viss form for dominans? Anonymkode: b1ffe...5d6
SlemUlv Skrevet 16. desember 2018 #57 Skrevet 16. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hva skjer det da? Blir han ensom og alene mens hun og kjæresten bor i huset hannes? Jeg tror en cuck ber om en kvinne som er trygg og komfortabel med å være veldig dominant. Hundebur og alt. Synes ikke jenta skal ha dårlig samvittighet for noen ting, men at alt skal samtykkes til på forhånd. Anonymkode: b1ffe...5d6 Hva vet du egentlig om cuckholding? Somregel er det et par, som får inn en mann, som kan ha sex med kvinnen istedenfor kjæresten til denne kvinnen. De bor somregel IKKE i huset til den de tar inn i sitt forhold. Mulig de 3 bor sammen, men om det da skulle bli slutt, så bør de jo avgjøre hvem som gjør hva, som i alle andre forhold? Igjen, alle kan trekke samtykke når som helst, og da må de prate sammen om hva som skjer videre. Man kan aldri si "sorry, nå har du samtykket til dette, så samme hva du sier så blir det sånn for alltid", hvorfor? fordi da grenser det mot misshandling, og om noen trekker samtykke, også utroskap! 1
SlemUlv Skrevet 16. desember 2018 #58 Skrevet 16. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Get real, og real rly fucking fast. Hvordan tror dette vil utspille seg i det virkelige liv? Han ba om det og skal trekke seg, hva kan muligens skje da? Har han behov for en viss form for dominans? Anonymkode: b1ffe...5d6 Hva er det du snakker om? Selvfølgelig kan folk trekke samtykke! Jeg har også behov for Dominans i mitt forhold, det betyr ikke at jeg IKKE kan trekke samtykket mitt når som helst. Her virker det som om det er en del som trenger å lære litt om kommunikasjon og samtykke gitt 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #59 Skrevet 16. desember 2018 1 minutt siden, SlemUlv skrev: Somregel er det et par, som får inn en mann, som kan ha sex med kvinnen istedenfor kjæresten til denne kvinnen. De bor somregel IKKE i huset til den de tar inn i sitt forhold. Mulig de 3 bor sammen, men om det da skulle bli slutt, så bør de jo avgjøre hvem som gjør hva, som i alle andre forhold? Ik i det virkelige liv. Cucken blir sett på som en finansiell resurs og forventes å akseptere dette samtidig som å avstå fra sex. I det lange løp så er ikke 'mannen' noen hvilken som helst. Hun vil måtte ha en tillits-basert relasjon til elskeren, Du vil ende opp med en 2 mot 1 scenario. Anonymkode: b1ffe...5d6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #60 Skrevet 16. desember 2018 4 minutter siden, SlemUlv skrev: Selvfølgelig kan folk trekke samtykke! Men da ender 'cucken' opp alene mens kvinnen og elskeren forsetter. Statistisk sett. Anonymkode: b1ffe...5d6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå