Gå til innhold

Er cuckolding ok?

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne jo fort ha vært en kar du ikke hadde hatt kjangs om å skambanke, men du hadde kanskje blitt skambanka selv. Ikke bra, ikke bra.

Anonymkode: 87e0d...405

Sannsynligvis. Ofte velger kvinner en alfahann som de ligger med, og da målt opp mot hva de betrakter er alfa i forhold til sin partner. Et typisk tegn på en beta er hans passive aggresjon, ord, men ikke handling. Hvem vet. Jeg tror ofte at aggresjonen utført av beta går utover kvinnen, og ikke den dominerende alfa. Så kvinner som tror at deres mann er en cuckold, bør få det skriftlig, sånn at de står sterkere ved eventuelle overgrep i etterkant. 

Dommer Dredd har talt. 

Anonymkode: 573e7...459

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er patetisk og selvdestruktivt.

Anonymkode: 03ce4...480

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er patetisk og selvdestruktivt.

Anonymkode: 03ce4...480

Derfor er cuckolding paradoksal. Hvem er disse mennene som velger å la andre ligge med sine kvinner, risikerer at hun blir gravid med elskeren, og i tillegg fostre opp dennes barn, som det var sitt eget? Paradokser på paradokser. Vi ser disse paradoksene igjen i storsamfunnet. Så en kan stille seg spørsmålet om prognosen er høyere for å være cuckold hvis en befinner seg på venstresiden politisk? Det er lov å reflektere over dette, og å uttrykke det. Ytringsfriheten er jo hellig for venstresiden i norsk politikk. Kjør debatt, stemmer mine utsagn? 

God helg.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Derfor er cuckolding paradoksal. Hvem er disse mennene som velger å la andre ligge med sine kvinner, risikerer at hun blir gravid med elskeren, og i tillegg fostre opp dennes barn, som det var sitt eget? Paradokser på paradokser. Vi ser disse paradoksene igjen i storsamfunnet. Så en kan stille seg spørsmålet om prognosen er høyere for å være cuckold hvis en befinner seg på venstresiden politisk? Det er lov å reflektere over dette, og å uttrykke det. Ytringsfriheten er jo hellig for venstresiden i norsk politikk. Kjør debatt, stemmer mine utsagn? 

God helg.

Hæ?

Anonymkode: 55d53...c6f

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

God helg.

Jeg tviler på at dette stemmer. For det første så tror jeg cuckold er mest interessant der det er mest kinky, altså i Kristelig Folkeparti.

Angående ytringsfriheten, så er den ikke så hellig på venstresiden som du tror. Til og med Rødt driver med "noplatforming". Men kampen mot ytringsfriheten er nok sterkest i Frp som har festet sitt klamme grep over NRK og begynt å stramme til.  Allikevel holder jeg med deg i at ytringsfrihet er en sak som er viktig på venstresiden, og disse som kjemper i mot er ikke venstresidemerkelappen verdig.

Gjest Paramount
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Anonymkode: 55d53...c6f

Enig.

39 minutter siden, I Grosny skrev:

Jeg tviler på at dette stemmer. For det første så tror jeg cuckold er mest interessant der det er mest kinky, altså i Kristelig Folkeparti.

Angående ytringsfriheten, så er den ikke så hellig på venstresiden som du tror. Til og med Rødt driver med "noplatforming". Men kampen mot ytringsfriheten er nok sterkest i Frp som har festet sitt klamme grep over NRK og begynt å stramme til.  Allikevel holder jeg med deg i at ytringsfrihet er en sak som er viktig på venstresiden, og disse som kjemper i mot er ikke venstresidemerkelappen verdig.

Ytringsfriheten, og det vi ideelt sett forbinder med den, betyr lite for venstresiden. Venstresiden er mer opptatt av å påvirke andres ytringer og spre sine egne, først og fremst ved å innta ledende posisjoner i aviser og tv.

Gjest Paramount
Skrevet

Mannlige venstrevridde politikere er forresten de klart største skjørtejegerne. Og i kulissene har de gammelkommunister som har mistet draget, og nå jobber som sufflører.

Skrevet
6 minutter siden, Paramount skrev:

Enig.

Ytringsfriheten, og det vi ideelt sett forbinder med den, betyr lite for venstresiden. Venstresiden er mer opptatt av å påvirke andres ytringer og spre sine egne, først og fremst ved å innta ledende posisjoner i aviser og tv.

Dette er det samme på høyresiden også.  Mer korrekt er det å si at ytringsfrihet betyr lite for politikersiden.

Jeg mener at de av disse disse antidemokratiske og autoritære politikerne som hvder at de står på venstresiden er fake-venstre. Ekte venstresidefolk er demokratiske og antiautoritære.

Jeg vil minne om at det er Frp som har tatt kontrollen i kringkastningsrådet, i ledelsen i NRK og i styret i NRK. Det er Frp-folk som struper kreativitet og tøyler journalistene der. Det er mange år siden Arbeiderpartiet hadde kontroll der.

Skrevet
On 12/13/2018 at 12:37 AM, hocane said:

Dersom dama er ok og villig til å pule andre menn stiller jeg spørsmålstegn ved hvor forelsket hun egentlig er i mannen sin, samme kan sies om mannen selvsagt

Hadde dama mi pult en annen hadde jeg skambanket mannen og kasta dama ut døren.

Da håper jeg du hadde blitt skambanket selv, som aggressivt skal gå til angrep på en mann som sansynligvis ikke ante at damen allerede hadde type.

Anonymkode: 5914a...dd6

• Liker 4
Skrevet
On 12/13/2018 at 12:37 AM, hocane said:

Ser ikke hva denne andre mannen har gjort galt? han hadde sex med en dame han ikke var forpliktet til og som han synes var attraktiv. At man slår opp med dama burde jo være løsningen for alle

• Liker 3
Skrevet

Haha, jeg knulla dama til en kar i nabobygda. Han var en typisk spirrevipp som måtte hevde seg ved å trykke ned de som sto han nær. Psykisk terror med andre ord.

Han ble lynforbanna. Han skulle ta meg, han skulle sende folk på meg, han skulle knuse kneskålene mine og det som verre var. Jeg møtte alt med «kom igjen så skal vi se hvem som går her ifra». 

Jeg er gift med dama i dag og han ser ut som en liten dritunge når vi møter han. Han har selvsagt funnet seg ei ny usikker dame å plage. 

Gjest Paramount
Skrevet
10 minutter siden, I Grosny skrev:

Dette er det samme på høyresiden også.  Mer korrekt er det å si at ytringsfrihet betyr lite for politikersiden.

Jeg mener at de av disse disse antidemokratiske og autoritære politikerne som hvder at de står på venstresiden er fake-venstre. Ekte venstresidefolk er demokratiske og antiautoritære.

Jeg vil minne om at det er Frp som har tatt kontrollen i kringkastningsrådet, i ledelsen i NRK og i styret i NRK. Det er Frp-folk som struper kreativitet og tøyler journalistene der. Det er mange år siden Arbeiderpartiet hadde kontroll der.

Høyresiden er ikke like flinke til å manipulere seg fram til maktposisjoner i media, de er flinkere til å manipulere seg fram til lederstillinger i næringslivet. Der er forskjellen, at det ene er så mye bedre enn det andre skal jeg ikke si. Politikere er slue skapninger. 

Lederen i NRK er SV-mann, og SV er ekstremutgaven av AP. Venstresiden har dominert media i årevis, og gjør det fremdeles, der tar du feil.

Skrevet
På ‎13‎.‎12‎.‎2018 den 0.37, hocane skrev:

Enkel og primitivt. Det er dama di du skal banke. Mannen gjør ikke noe galt. Dvs du skal selvfølgelig ikke banke henne heller, men hun har skylden. Hadde du banket han så hadde du kanskje blitt bura inn.

Anonymkode: 3387b...8da

Skrevet (endret)
36 minutter siden, Paramount skrev:

Høyresiden er ikke like flinke til å manipulere seg fram til maktposisjoner i media, de er flinkere til å manipulere seg fram til lederstillinger i næringslivet. Der er forskjellen, at det ene er så mye bedre enn det andre skal jeg ikke si. Politikere er slue skapninger. 

Lederen i NRK er SV-mann, og SV er ekstremutgaven av AP. Venstresiden har dominert media i årevis, og gjør det fremdeles, der tar du feil.

Dert er ekstrem forskjell på mediadominansen nå og for 10 år siden. 

Arbeiderpartiet var ganske tunge før.

Utskifting av ledelse og styre i NRK har skjedd de siste årene.

Thor Gjermund Eriksen har forlatt SV og gått inn i AP.

Jeg vet at iallfall i radioledelsen så er det Frp-dominans. En kamerat av meg kjenner sentrale folk der.

Den såkalte venstresiden som dominerer media kan du få billig av meg. Disse er absorbert av mainstream media og vestlig propaganda for lenge siden. Ikke mye venstrevridde prinsipper igjen i det som er igjen av de ryggradene.  Til og med den blodrøde Klassekampen har tatt sjumilssteg til høyre og kobler seg tettere og tettere opp til regimet og mainstream media.

Endret av I Grosny
Skrevet
43 minutter siden, frekvens skrev:

Haha, jeg knulla dama til en kar i nabobygda. Han var en typisk spirrevipp som måtte hevde seg ved å trykke ned de som sto han nær. Psykisk terror med andre ord.

Han ble lynforbanna. Han skulle ta meg, han skulle sende folk på meg, han skulle knuse kneskålene mine og det som verre var. Jeg møtte alt med «kom igjen så skal vi se hvem som går her ifra». 

Jeg er gift med dama i dag og han ser ut som en liten dritunge når vi møter han. Han har selvsagt funnet seg ei ny usikker dame å plage. 

Dette var veldig merkelig å lese.

Anonymkode: a330d...73e

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Paramount skrev:

Mannlige venstrevridde politikere er forresten de klart største skjørtejegerne. Og i kulissene har de gammelkommunister som har mistet draget, og nå jobber som sufflører.

Skratter

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enkel og primitivt. Det er dama di du skal banke. Mannen gjør ikke noe galt. Dvs du skal selvfølgelig ikke banke henne heller, men hun har skylden. Hadde du banket han så hadde du kanskje blitt bura inn.

Anonymkode: 3387b...8da

Du kan bli buret inne om du banket utro damer også. 

Anonymkode: 04c39...8a6

Skrevet
På 13.12.2018 den 15.01, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ofte at aggresjonen utført av beta går utover kvinnen, og ikke den dominerende alfa

Nettopp! Han skal samtykke til å ikke få sex, eller engang tungekyssing og akseptere å være en finansiell resurs for paret så lenge 'forholdet' kan forsette.

Anonymkode: b1ffe...5d6

Skrevet
På 14.12.2018 den 20.06, AnonymBruker skrev:

Du kan bli buret inne om du banket utro damer også. 

Anonymkode: 04c39...8a6

Om noen skal bli banket er det vel ikke dama? 😥 kick him in teh balls om han ikke oppfører seg ;p (j/k)

Skrevet

Uhm, synes debatten ble avsporet. Cuckolding er ikke utroskap. Det er gjensidig samtykke. Noen ganger med mannlig biseksualitet og noen ganger uten. Ikke det at sidediskusjonen ikke var interessant.  Men noen tok frem et viktig poeng. Dama kan bli psykisk mishandlet når hun begynner å ha det gøy og 'cucken' angrer. Hva da? Han ba om det...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...