AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #1 Skrevet 12. desember 2018 Jeg synes det er helt greit at folk tar bilder av turer og hobbyer og den slags, men, det er en del unødvendige bilder jeg ikke skjønner hvorfor folk må legge ut om. - Bildet av trynet ditt på story. Hvorfor sender folk bilde av trynet sitt? De som gjør dette mest er kvinner som tydeligvis føler seg veldig vakre, noen av dem er det , men de blir degradert i mine øyne når de bare sender bildet av trynet sitt, og evt. skriver "god natt ❤️ " til. - Tomme tallerkener. "var godt med rakfisk" .. hvorfor ikke sende bilde av maten i det minste? - En sokk. "slapper av i sofaen". Hvorfor skal dette være interessant? Anonymkode: 13430...173 11
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #2 Skrevet 12. desember 2018 Forstår meg ikke på de som poster masse bilder av ungene sine i sosiale medier. Anonymkode: e8447...5d7 21
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #3 Skrevet 12. desember 2018 De som poster bilder av kokte kattunger. Og lignende. Anonymkode: 3cd30...103 1
SoWhat? Skrevet 12. desember 2018 #4 Skrevet 12. desember 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er helt greit at folk tar bilder av turer og hobbyer og den slags, men, det er en del unødvendige bilder jeg ikke skjønner hvorfor folk må legge ut om. - Bildet av trynet ditt på story. Hvorfor sender folk bilde av trynet sitt? De som gjør dette mest er kvinner som tydeligvis føler seg veldig vakre, noen av dem er det , men de blir degradert i mine øyne når de bare sender bildet av trynet sitt, og evt. skriver "god natt ❤️ " til. - Tomme tallerkener. "var godt med rakfisk" .. hvorfor ikke sende bilde av maten i det minste? - En sokk. "slapper av i sofaen". Hvorfor skal dette være interessant? Anonymkode: 13430...173 Tomme tallerkener og en sokk? Haha. Det så rimelig komisk ut. 1
Gjest Fvonk Skrevet 12. desember 2018 #5 Skrevet 12. desember 2018 Skotupper på asfalt og hjørnet i busskuret.
SoWhat? Skrevet 12. desember 2018 #6 Skrevet 12. desember 2018 Har ei på 50+ som legger ut bilder av at hun kysser kjæresten. Nærbilde. Gang på gang. Spar meg liksom. Gidder ikke se på to siklende munner når jeg spiser frokost. Ja, nå har jeg rettet på innstillinger så jeg slipper å få det i fleisen hver morgen. 4
Djungelvrål Skrevet 12. desember 2018 #7 Skrevet 12. desember 2018 Ordinære matbilder, festbilder av fulle og tåpelige folk, treningsbilder eller bilder av kart av løypa de løp med tid! 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #8 Skrevet 12. desember 2018 Har en lillesøster som sender så jævlig mye kleint. Av seg selv i undertøy og tacky poseringer, naken i senga, kjøpt seg ny dildo, laaaaange videoer av at hun synger (falskt) eller sitter å sminker seg. Altså, hallo? Anonymkode: 47a64...628 7
Uglems Skrevet 12. desember 2018 #9 Skrevet 12. desember 2018 Festebilder og syv år gamle profilbilder som blir postet på nytt. 6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #10 Skrevet 12. desember 2018 Alle som har kamera konstant på ved konsert og festivaler, vanvittig slitsomt. Eller at alt skal legges etter hver eneste gåtur, topptur, og lignende. Har en som legger ut minst 40 bilder fra hver eneste ting han er på. På snap så sendes det minst 4 videoer av at han kjører til eller fra jobb med techno i bakgrunn hver dag. Anonymkode: ec20e...204 5
Raspberrypi Skrevet 12. desember 2018 #11 Skrevet 12. desember 2018 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: De som poster bilder av kokte kattunger. Og lignende. Anonymkode: 3cd30...103 Eh, hæ? 😕 6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #12 Skrevet 12. desember 2018 Barnebilder, og kjedelige feriebilder. Og selfies i hytt og pine!! Anonymkode: 3298e...ea9
Sheltay Retrac Skrevet 12. desember 2018 #13 Skrevet 12. desember 2018 (endret) "Del dette bildet hvis du noen gang har blablabla". Jada, så spennende. Endret 12. desember 2018 av Sheltay Retrac 9
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #14 Skrevet 12. desember 2018 2 minutter siden, Raspberrypi skrev: Eh, hæ? 😕 Ja...du leste rett. Folk gjør sånt. Setter lite pris på å sette meg ned på kvelden og skal chille med SoMe , går inn på fb og finner dyr slått med balltrær,gjerne med teksten "åååå see stakkaren da!! Lik og del hvis du er imot dyremishandling" Den kokte katten var vel i en tråd her inne..ingen advarsel i overskrift... Anonymkode: 3cd30...103 7
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #15 Skrevet 13. desember 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en lillesøster som sender så jævlig mye kleint. Av seg selv i undertøy og tacky poseringer, naken i senga, kjøpt seg ny dildo, laaaaange videoer av at hun synger (falskt) eller sitter å sminker seg. Altså, hallo? Anonymkode: 47a64...628 å herregud Anonymkode: cc480...61f 1
Sinsiew Skrevet 13. desember 2018 #16 Skrevet 13. desember 2018 Hele livet til baby/barn Undertøysbilder/nakenbilder Skikkelig kleine "jeg elsker eksker deg susdebass, fineste sjæsteni verden" bilder med MASSE tekst under, som om klinebilde med godt synlige tunger og hender som former et hjerte ikke var nok.. "Se hvor normalt hus jeg har" = bilde av masse rot. Duckface bilder 9
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #17 Skrevet 13. desember 2018 Jeg er medlem i mammaklubb på Facebook med over 10 000 medlemmer. Mødre legger ut bilder av deres baby for å spørre om middag- eller interiørtips. Klikkhorer som ikke kan få nok likes. En gang var det en som skrev om babyens ereksjonsproblemer eller noe sånt. Enkelte mødre eier bare ikke skam. Anonymkode: 5bf5f...fc5 7
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 13. desember 2018 #19 Skrevet 13. desember 2018 På 13.12.2018 den 0.27, AnonymBruker skrev: Ja...du leste rett. Folk gjør sånt. Setter lite pris på å sette meg ned på kvelden og skal chille med SoMe , går inn på fb og finner dyr slått med balltrær,gjerne med teksten "åååå see stakkaren da!! Lik og del hvis du er imot dyremishandling" Den kokte katten var vel i en tråd her inne..ingen advarsel i overskrift... Anonymkode: 3cd30...103 Grusomt 😢😢
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #20 Skrevet 13. desember 2018 Har en på Snap som sender video hver gang han lager mat. Ikke bare ett klipp for å skryte eller hva han prøver på, men typ femten klipp for å vise hele prosessen. Ikke for å lære bort for han filmer seg selv og ned på kjøkkenbenken også. Samme fyr snapper også gjerne 20 Snap videor om hva han ser på TV. Ikke noe interessant engang men typ enda en episode av NCIS liksom. Anonymkode: 563db...232 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå