Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis eggløsningen kommer senere enn vanlig vil vel også «IKM dagen» forskyves? Hvordan kan man da vite at det ikke er kjemisk?

er da ikke helt sikker på når IKM egentlig er?

Anonymkode: f829b...b16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som mange her inne har fått for seg at man ved kjemisk graviditet tester positivt før ikm, og begynner å blø som vanlig. Det stemmer ikke helt. Jeg ble gravid gjennom ivf, positiv blodprøve på sykehuset og blødde ingenting før uke 6. Ultralyd viste ingen tegn til graviditet. Så man kan helt fint teste "riktig" dag, men likevel oppleve en kjemisk graviditet. 

Anonymkode: 51dde...8d5

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker som mange her inne har fått for seg at man ved kjemisk graviditet tester positivt før ikm, og begynner å blø som vanlig. Det stemmer ikke helt. Jeg ble gravid gjennom ivf, positiv blodprøve på sykehuset og blødde ingenting før uke 6. Ultralyd viste ingen tegn til graviditet. Så man kan helt fint teste "riktig" dag, men likevel oppleve en kjemisk graviditet. 

Anonymkode: 51dde...8d5

Men vil styrken på testene stige også ved kjemisk ?

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis eggløsningen kommer senere enn vanlig vil vel også «IKM dagen» forskyves? Hvordan kan man da vite at det ikke er kjemisk?

er da ikke helt sikker på når IKM egentlig er?

Man tar en test som er positiv og så begynner blødningen innen 3 uker etter EL.

Skrevet

Jeg, den stiger, men veldig svakt. Jeg hadde mistanke om at ting ikke var som de skulle i løpet av de 10 dagene jeg testet positivt. Blødningen liknet på vanlig mens, så det hadde vært umulig å vite uten tester (bare at "mensen" var 10 dager for sein).

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...