Gå til innhold

Hjelp! Helst fra ei dame som føler seg overvektig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei tante som trenger ny jakke til jul. Hun er min favorittante, så nærme en mamma jeg kommer bortsett fra mamma. 🙂 

Tante og jeg er ikke skåret fra samme stykke tre. Hun er veldig usikker fordi hun er overvektig, hun hater å handle klær (selv om hun elsket det da hun veide mindre), og hun sier selv at hun har gitt opp å føle seg fin. 

Sannheten er at hun ER superfin. 

Jeg har veldig lyst til å gi henne ei jakke/kåpe til jul, men aner jo verken hvor jeg bør handle eller hva jeg bør se etter eller unngå. 

Så jeg håper at det finnes ei eller flere moteglade damer her som har noen gode innsidetips. 

Hvilke snitt får deg å føle deg fin? 

Hva prøver du å unngå når du kjøper klær? 

Og... Hvor handler du? 🙂 

Noe annet jeg bør tenke på?

Videoannonse
Annonse
Gjest Autofyll
Skrevet (endret)

Anbefaler Manillusion. Veldig fin butikk for frodig damer, men mye der er litt dristig- men med vanvittig fint snitt. Ligger i markveien 38. Handlet flere kåper der og sko. De har litt av hvert. Mye er som sagt dristig med mønster, men går an å finne ensfargede ( eller tofargede ) ting som denne nydelig kåpen her. Men jeg ville spurt henne om hun liker vintage stil først.

741F82BA-8117-430C-BA54-7E1FFEE98EB5.jpeg

Endret av Autofyll
Skrevet

Wow! Den var fin! Hun kan nok fint like noe sånt. :) Tusen takk!

Skrevet (endret)

Jeg liker godt kåper og jakker fra Gudrun Sjöden, men det er litt spesiell stil som kanskje ikke passer alle. Så fort salget starter, satser jeg på å kjøpe en denne eller denne 

Nettbutikken Cellbes har godt utvalg av kåper i stor størrelser men det spørs om du rekker å få den til jul da. 

Ellers kan jo Zizzi også være et alternativ? 

Endret av Perelandra
Gjest Autofyll
Skrevet
1 time siden, Tonka skrev:

Wow! Den var fin! Hun kan nok fint like noe sånt. :) Tusen takk!

Bare hyggelig 🤗

Skrevet

Jeg har ei kåpe fra KappAhl i A-snitt, som sitter fint :) Litt vidde rundt hoftene/magen er supert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...