Gå til innhold

Vinduvask

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Devana i.i.

Nå har jeg sett etter nylonvask i butikkene her i nærområdet, uff...det er ikke å finne :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som har kjøpt nylonvask, hvor kjøpte dere den? I vanlig matbutikk eller spesialbutikk ??

:)

Jeg har pleid å kjøpe den på rema1000...mener å ha sett den på Kiwi også... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett etter nylonvask i butikkene her i nærområdet' date=' uff...det er ikke å finne :([/quote']

Rema har den ihvertfall. Men det er en liten blå og hvit eske som ikke stikker seg så godt frem blandt de andre mer farerike varene :) den burde være i nærheten av de andre vaskemidlene - men har lagt merke til en butikk her som har den sammen med luftfriskerne, så kanskje du må lete litt rundt i butikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Låner en nal av svigermor som har mikrofiberklut på ene siden og nal på andre siden. Kluten skylles kun i kaldt vann og vinduene blir superblanke. Aldri hatt så fine vinduer før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker eddik i vannet, og pusseskinn. Går over med eddikvann, går over med rent vann, drar over med nal og tilslutt tørker jeg karmen med et gammelt linhåndkle. Blir så fint så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...

Jeg bruker KUN vann og grov microfiberklut til selve vasken, og en tørr fin microfiberklut sammen med nal til å tørke over.

Hadde ALDRI trodd det skulle funke, men sannelig tok jeg feil! Anbefales for alle som vil ha ENKEL jobb, og skinnende rene vinduer i vårsola!

God vask!

*går igang med innsiden av de dobble vinduene (m gjonnomgående sprosser), og tar rseten når det ikke regner*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

kom over denne tråden, og det forundrer meg at i 2005 så klarer man å få en tråd om vindusvask så laaaaang.

skulle tro man var i 50 åra og kvinnene ikke hadde annet å diskutere opp og ned i mente: vasking.

I dag er det så fine produkter/metoder å bruke på vinduer , at selv en møll må ha fått med seg det underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom over denne tråden, og det forundrer meg at i 2005 så klarer man å få en tråd om vindusvask så laaaaang.

skulle tro man var i 50 åra og kvinnene ikke hadde annet å diskutere opp og ned i mente: vasking.

I dag er det så fine produkter/metoder å bruke på vinduer , at selv en møll må ha fått med seg det underveis.

Eh.... og du HAR vasket mange vinduer??!! Og er hvor gammel sa du???

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...