AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #1 Skrevet 12. desember 2018 hva vet dere om disse skolene, og har dere gått på noen av de. bra eller dårlig? akademiet private vgs oslo edvard munch vgs fyrstikkalleen vgs kongshavn vgs otto treider private vgs oslo steinerskole vgs oslo private gymnasium Anonymkode: f5edf...820
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #2 Skrevet 12. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: hva vet dere om disse skolene, og har dere gått på noen av de. bra eller dårlig? akademiet private vgs oslo edvard munch vgs fyrstikkalleen vgs kongshavn vgs otto treider private vgs oslo steinerskole vgs oslo private gymnasium Anonymkode: f5edf...820 Otto Treider er blant favorittene til elever som f.eks. ikke har giddet å jobbe med fagene på ungdomsskolen, og har en del atferdsutfordringer. Vet om flere mildt sagt kvalme gutter som går første året der nå. Anonymkode: 68f19...e00 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #3 Skrevet 12. desember 2018 jeg ble uteksaminert på akademiet oslo og likte ikke noen av realfagslærerne der spesielt i biologi. vi har såklart ulike erfaringer. Synes akademiet var en veldig trang skole, pleide å være packet med elever i friminuttene. Og noen som gikk på den skolen trodde de var digge. Var hvertfall sånn da jeg gikk der for 2 år siden Anonymkode: 63083...b91
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #4 Skrevet 12. desember 2018 Ikke at jeg har spesielt peiling på dette da jeg er ferdig med vgs for lengst, og gikk på skole i en annen by. Men jeg har jo et visst inntrykk av skolene, og av disse synes jeg kanskje Kongshavn er den som er mest nøytral. Steinerskoler kommenterer jeg ikke engang. De private: forvent deg en god andel soss evt. nyrike østkantungdom med ambisjoner. Har ikke inntrykket av at du finner "intelligentsiaen" her. Edvard Munch: litt steinerskole-vibber? F21: litt østkant-image. Det kan man tolke som man vil, og om det er positivt eller ikke vet jeg ikke merk, dette er mine stereotyper og behøver ikke nødvendigvis være en god beskrivelse av virkeligheten. Anonymkode: 46c69...ef9
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #5 Skrevet 14. desember 2018 På 12.12.2018 den 23.44, AnonymBruker skrev: Ikke at jeg har spesielt peiling på dette da jeg er ferdig med vgs for lengst, og gikk på skole i en annen by. Men jeg har jo et visst inntrykk av skolene, og av disse synes jeg kanskje Kongshavn er den som er mest nøytral. Steinerskoler kommenterer jeg ikke engang. De private: forvent deg en god andel soss evt. nyrike østkantungdom med ambisjoner. Har ikke inntrykket av at du finner "intelligentsiaen" her. Edvard Munch: litt steinerskole-vibber? F21: litt østkant-image. Det kan man tolke som man vil, og om det er positivt eller ikke vet jeg ikke merk, dette er mine stereotyper og behøver ikke nødvendigvis være en god beskrivelse av virkeligheten. Anonymkode: 46c69...ef9 jeg er en østkantungdom haha, men takk! Anonymkode: f5edf...820
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #6 Skrevet 14. desember 2018 Hadde aldri gått på steinerskolen igjen. Anonymkode: 39b4f...6d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå