AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #1 Skrevet 12. desember 2018 det er jo bare å se på hva man tiltrekker seg i livet? noen tiltrekker seg det samme hele tiden, som jeg aldri har tiltrukket meg for eksempel. Jeg er helt fascinert over hvor sterke pengeenergier noen mennesker har, mens andre er nærmest "pengefrastøtere". Jeg tror vi er født med kort. for jeg merker i såfall at uansett hvor mye jeg tilrettelegger for det eller prøver på noe, så er det et hinder som kommer i veien, og det er jævla irriterende. Anonymkode: df35a...1dd 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #2 Skrevet 12. desember 2018 Det var vanskelig å forstå hva du vil frem til i denne lille teksten. Anonymkode: f330c...2e2 7
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #3 Skrevet 12. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det var vanskelig å forstå hva du vil frem til i denne lille teksten. Anonymkode: f330c...2e2 Det jeg vil frem til er at jeg tror noen dører enkelt og greit er stent for enkelte, mens for andre er den vidåpen. Jeg er bare så lei av at dørene er stengt for meg, mens andre står åpne hele tiden. Jeg er mildt sagt imponert over hva folk bruker livet sitt på og/eller jobber mot og oppnår. Mens jeg ikke kommer meg vekk fra det jeg er limt fast i på en måte.. Anonymkode: df35a...1dd
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #4 Skrevet 12. desember 2018 De kortene du snakker om kalles gener og ja hvordan du formes som person er for det meste bestemt før du er født. Anonymkode: a732a...662
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #5 Skrevet 12. desember 2018 Jeg vet nesten hele svaret på det der. Anonymkode: 97669...ce5
Sliten&kjørt52 Skrevet 12. desember 2018 #6 Skrevet 12. desember 2018 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror vi er født med kort. Jeg er helt sikker på att vi er... Foreldre, Gener, Helse, Lærere, Bosted / Oppvekstmiljø, Osv, Osv... Så vi får "Spille" med di "Korta" Vi Har ... Tenker jeg. A.(CAVE:Fnatt) Endret 12. desember 2018 av Sliten&kjørt51 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #7 Skrevet 12. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: De kortene du snakker om kalles gener og ja hvordan du formes som person er for det meste bestemt før du er født. Anonymkode: a732a...662 Hvem bestemmer hvordan du formes som person? hvordan forandre seg som person? 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet nesten hele svaret på det der. Anonymkode: 97669...ce5 Hva da? 1 minutt siden, Sliten&kjørt51 skrev: Jeg er helt sikker på att vi er... Foreldre, Gener, Helse, Lærere, Bosted / Oppvekstmiljø, Osv, Osv... Så vi får "Spille" med di "Korta" vi Har ... Tenker jeg. A.(CAVE:Fnatt) men hvordan spille best mulig med dem? jeg er dritt lei av at det bare kommer dårlige kort. vennene mine har gode kort. Anonymkode: df35a...1dd
Sliten&kjørt52 Skrevet 12. desember 2018 #8 Skrevet 12. desember 2018 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvordan spille best mulig med dem? Gjøre så godt man kan, Prøve å se mulighetene, "Di åpne dørene". -I k k e se for mye på di som er "Stengt". (Stengt = Bortkastet tid Og energi IMO !) A.(CAVE:Fnatt) Endret 12. desember 2018 av Sliten&kjørt51
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #9 Skrevet 12. desember 2018 Akkurat nå, Sliten&kjørt51 skrev: Gjøre så godt man kan, Prøve å se mulighetene, "Di åpne dørene". -I k k e se for mye på di som er "Stengt" (Stengt = Bortkastet tid Og energi IMO !) A.(CAVE:Fnatt) hva om man ikke er fornøyd med de åpne dørene? Anonymkode: df35a...1dd
Sliten&kjørt52 Skrevet 12. desember 2018 #10 Skrevet 12. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: hva om man ikke er fornøyd med de åpne dørene? Da har man Muligens ett Problem... Skaffe seg Bedre Kort..? ( Utdannelse Etc. ) ... Den som Gir opp, har Tapt ! A.(CAVE:Fnatt)
Duckie Skrevet 12. desember 2018 #11 Skrevet 12. desember 2018 Jeg tror ikke vi er tildelt kort eller at det er noen høyere (sadistiske) makter som leker med oss og lar enkelte av oss gå igjennom kjipe liv. Det er tilfeldigheter, noen få seiler gjennom livet uten problemer, noen få kan ramse opp side på side med problemer de har gått i gjennom. De fleste havner et sted midt på. Den eneste som virkelig kan gjøre noe med livet en havner i er en selv, men det er heldigvis også mange steder man kan henvende seg for å få hjelp om det er for mye til at en mestrer det selv.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #12 Skrevet 12. desember 2018 1 minutt siden, Sliten&kjørt51 skrev: Da har man Muligens ett Problem... Skaffe seg Bedre Kort..? ( Utdannelse Etc. ) ... Den som Gir opp, har Tapt ! A.(CAVE:Fnatt) MEN når du prøver å skaffe en utdannelse, men aldri klarer å stå eksamen?! = godta at dette ikke blir utdannelsen for deg. det har gått greit. Men så får man tilbud om neste ting, og det virker som det går bra. men også her blir det bare skuffelser. Anonymkode: df35a...1dd
Vera Skrevet 12. desember 2018 #13 Skrevet 12. desember 2018 Min erfaring er at pengene kommer når man har lært seg å håndtere penger. Noen går «fattige» gjennom hele livet fordi de aldri lærer seg hvordan man bruker pengene på rett måte. Enkelte lærer seg rett og slett aldri verdien av penger. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #14 Skrevet 12. desember 2018 Akkurat nå, Vera skrev: Min erfaring er at pengene kommer når man har lært seg å håndtere penger. Noen går «fattige» gjennom hele livet fordi de aldri lærer seg hvordan man bruker pengene på rett måte. Enkelte lærer seg rett og slett aldri verdien av penger. penger er ikke mitt problem. jeg har veldig riktig prioriteringer. jeg "unner" meg ikke noe hele tiden det frister og unnskylder meg med "unne meg" 😛 slik som visse andre. Det er rett og slett trivselen med livet. Anonymkode: df35a...1dd
Sliten&kjørt52 Skrevet 12. desember 2018 #15 Skrevet 12. desember 2018 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: MEN når du prøver Om du har GITT ALLT, -Jeg mener Virkelig Gitt Allt, -Og ikke fått det til å funke, -Skal du muligens prøve noe annet ..! Uansett, Aldri Gi Deg ..! Har funka for meg. -Jeg er STA ... -Kjenner jo ikke deg, og din situasjon, mener ikke noe galt. Ønsker deg alt Vel 🙂 A.(CAVE:Fnatt) Endret 12. desember 2018 av Sliten&kjørt51
Vera Skrevet 12. desember 2018 #16 Skrevet 12. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: penger er ikke mitt problem. jeg har veldig riktig prioriteringer. jeg "unner" meg ikke noe hele tiden det frister og unnskylder meg med "unne meg" 😛 slik som visse andre. Det er rett og slett trivselen med livet. Anonymkode: df35a...1dd Hva mener du med den siste setningen din? Hva er trivselen med livet?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #17 Skrevet 12. desember 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg vil frem til er at jeg tror noen dører enkelt og greit er stent for enkelte, mens for andre er den vidåpen. Jeg er bare så lei av at dørene er stengt for meg, mens andre står åpne hele tiden. Jeg er mildt sagt imponert over hva folk bruker livet sitt på og/eller jobber mot og oppnår. Mens jeg ikke kommer meg vekk fra det jeg er limt fast i på en måte.. Anonymkode: df35a...1dd Hvilke dører er det du ikke får åpnet for deg selv? Jeg har null tro på det der. Selvfølgelig kunne aldri jeg blitt modell som ikke har den kroppstypen. Selvfølgelig kunne jeg aldri spilt basket, med min høyde. Jeg er ikke flink til det og det av teori, men det må man jo bare godkjenne som en ok ting. Alle er ikke gode i alt, alle passer ikke alt, men man finner jo likevel ting man trives med. Anonymkode: f330c...2e2 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #18 Skrevet 12. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke dører er det du ikke får åpnet for deg selv? Jeg har null tro på det der. Selvfølgelig kunne aldri jeg blitt modell som ikke har den kroppstypen. Selvfølgelig kunne jeg aldri spilt basket, med min høyde. Jeg er ikke flink til det og det av teori, men det må man jo bare godkjenne som en ok ting. Alle er ikke gode i alt, alle passer ikke alt, men man finner jo likevel ting man trives med. Anonymkode: f330c...2e2 problemet er at jeg har funnet det jeg trives med. men likevel virker det ikke som nen dører åpnes. Anonymkode: df35a...1dd
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #19 Skrevet 12. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: problemet er at jeg har funnet det jeg trives med. men likevel virker det ikke som nen dører åpnes. Anonymkode: df35a...1dd Om du gjør en handling om og om igjen så vil utfallet bli det samme. Om du ønsker et nytt utfall må du gjøre en annen handling. Tid kan være nøkkelordet, kanskje du er utålmodig. Bekjentskapskrets kan være et annet, at noen har kjent/er i familie med/kjenner noen som gjør at de kommer lengre i karrieren enn deg. Anonymkode: f330c...2e2 1
Sliten&kjørt52 Skrevet 12. desember 2018 #20 Skrevet 12. desember 2018 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg har funnet det jeg trives med. Kan jeg spørre hva det er (Ikke svar, om det ikke Passer Deg! -Seff. ...) Og evt. hva det "Butter i" ? A.(CAVE:Fnatt) Endret 12. desember 2018 av Sliten&kjørt51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå