AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #1 Skrevet 12. desember 2018 Hvor galt/forkastelig er det å ha en flørt på jobb? En mann jeg jobber med fortalte meg at han føler seg som en tenåring når han er rundt meg. Han har tatt initiativet til å kysse meg på jobbfester, når det er alkohol involvert. Han forteller også (når beruset) at han liker meg veldig godt og at han kommer på festene jobben arrangerer med mål om å treffe meg. Når det så er hverdag (og det ikke er alkohol involvert) så flørter han også en del. Ikke på samme måten, men han kommer gjerne bort til arbeidsplassen min for å slå av en prat, og forteller ofte at han gleder seg til neste fest. Han kan også gi meg klemmer, eller sitte å stirre på meg på jobbmøter. Så har det seg slik at han er gift. Er det ok å flørte som dette på jobb? Jeg regner med dere sier nei iom at han har muligens gått over en strek mtp kyssing, men samtidig er det jo kun uskyldig moro.. hva om det ikke var kyssing involvert, kun alt det andre.. er det da ok synes dere? Anonymkode: af13a...71e
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #2 Skrevet 12. desember 2018 Spør kona og barna om kyssing er uskyldig moro. Evt sett deg selv i situasjonen; mannen din kysser andre enn deg mens han er på jobbfest. Du er hjemme med barna og aner ingenting. Synes du fortsatt det er uskyldig? Anonymkode: 641b1...6ba 31
faraniva Skrevet 12. desember 2018 #3 Skrevet 12. desember 2018 (endret) Det han driver med er ikke flørting , det er fysisk og emosjonelt utroskap! Sett han på plass og hold avstand! Kona burde få vite om dette så hun vet hva for en utro dust han er. Og nei det er også langt over streken sånn han snakker til deg uten kyssinga Endret 12. desember 2018 av faraniva 14
Gjest Lexie Grey Skrevet 12. desember 2018 #4 Skrevet 12. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spør kona og barna om kyssing er uskyldig moro. Evt sett deg selv i situasjonen; mannen din kysser andre enn deg mens han er på jobbfest. Du er hjemme med barna og aner ingenting. Synes du fortsatt det er uskyldig? Anonymkode: 641b1...6ba Støtter denne. Ring kona hans og spør henne om hun synes det er greit. Men alvorlig talt. Hvorfor har du ikke litt respekt for familien hans til å holde deg unna når du vet han er gift? Råtne mennesker begge to!
Gjest Alterego666 Skrevet 12. desember 2018 #5 Skrevet 12. desember 2018 Her har for vane å bedrive mild flørting på jobb, men har veldig tydelige grenser. Jeg gir oppmerksomhet og blir vennlig personlig. Jeg prøver meg aldri på kyssing eller noe utover det, og er var på om det er velkomment. Jeg skjuler heller aldri at jeg er i et forhold. Det er bare vennligsinnet flørt som ikke har noe mål utover det. Partneren min vet om dette, og det er helt OK. Hun er forøvrig helt lik meg.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #6 Skrevet 12. desember 2018 Jeg synes litt uskyldig flørt som en klem iblant eller en litt tullete kommentar, fleipete tone/ekstra vennlig tone noen ganger osv er helt greit blandt venner eller gode kollegaer (sålenge alle er med på det og det ikke er i en upassende situasjon). Men det han gjør er jo ganske langt over uskyldig flørt mener jeg og ville blitt skikkelig lei meg om jeg var hans kone. Det er jo veldig fokusert på deg samt at det involverer kyssing, fortelle hvor mye han liker deg, drar på fest kun for deg osv.. det er jo ikke bare uskyldig flørting lenger da. Anonymkode: 0b510...c67 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #7 Skrevet 12. desember 2018 Holde meg unna? Han kommer til meg. Jeg har ingenting imot det heller akkurat. Jeg vet jo ingenting om hans forhold med sin kone. For alt jeg vet har de et åpent forhold. Akkurat det orker jeg ikke tenke på. Han gjør jobbhverdagen min mye hyggeligere, og det er kun snakk om kyssing et par ganger faktisk, nå de siste par festene/lønningspilsene. Jeg kunne kanskje latt være med å kysse tilbake.. men den flørtingen holder meg i live i en kjedelig jobbhverdag. 😕 Anonymkode: af13a...71e
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #8 Skrevet 12. desember 2018 Eier du ikke selvrespekt eller? Liker du virkelig oppmerksomheten fra en slik -åpenbart- patetisk mann? Jeg hadde blitt lei meg og fornærmet om en mann på jobb hadde trodd han kunne ta seg til rette overfor meg på den måten. Gift eller ei. Anonymkode: 4ad8b...c21 13
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #9 Skrevet 12. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Holde meg unna? Han kommer til meg. Jeg har ingenting imot det heller akkurat. Jeg vet jo ingenting om hans forhold med sin kone. For alt jeg vet har de et åpent forhold. Akkurat det orker jeg ikke tenke på. Han gjør jobbhverdagen min mye hyggeligere, og det er kun snakk om kyssing et par ganger faktisk, nå de siste par festene/lønningspilsene. Jeg kunne kanskje latt være med å kysse tilbake.. men den flørtingen holder meg i live i en kjedelig jobbhverdag. 😕 Anonymkode: af13a...71e Det er egoistisk av deg. Svært få parforhold er åpne så her bør du ta kontakt eller slutte å være mottakelig for flørting. Slik ansvarsfraskrivelse som du holder på med nå er bare ekkelt Anonymkode: 0e70a...008 13
Kaiisa Skrevet 12. desember 2018 #10 Skrevet 12. desember 2018 (endret) . Endret 12. desember 2018 av Kaiisa
megda Skrevet 12. desember 2018 #11 Skrevet 12. desember 2018 For min del er det mannen som har mest skyld i dette da han er gift, mens TS virker å være singel(?), og sådan har hun ingen forpliktelser. Det er for min del alltid den i forhold som skal sette grensene, og for min del legger jeg ikke så mye skyld i hva den andre parten gjør. Likevel - han er gift. har du noen gang sagt det til han? det ødelegger vel flørtinga, så det utgår nok 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #12 Skrevet 12. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Holde meg unna? Han kommer til meg. Jeg har ingenting imot det heller akkurat. Jeg vet jo ingenting om hans forhold med sin kone. For alt jeg vet har de et åpent forhold. Akkurat det orker jeg ikke tenke på. Han gjør jobbhverdagen min mye hyggeligere, og det er kun snakk om kyssing et par ganger faktisk, nå de siste par festene/lønningspilsene. Jeg kunne kanskje latt være med å kysse tilbake.. men den flørtingen holder meg i live i en kjedelig jobbhverdag. 😕 Anonymkode: af13a...71e Æsj, jeg hadde fått helt avsmak. Blir du virkelig interessert i sånne patetiske tullinger? Jeg har sett gode kolleger som jeg setter pris på, som er gift, sette i gang med sånn "flørting" ( eller jakt på uforpliktende sex). Da mister jeg jo helt respekten for dem. Skikkelig skuffende når en kollega du virkelig liker godt plutselig framstår som en utro dust. Det er hvertfall IKKE tiltrekkende! Anonymkode: f3151...982 8
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #13 Skrevet 12. desember 2018 4 minutter siden, megda skrev: For min del er det mannen som har mest skyld i dette da han er gift, mens TS virker å være singel(?), og sådan har hun ingen forpliktelser. Det er for min del alltid den i forhold som skal sette grensene, og for min del legger jeg ikke så mye skyld i hva den andre parten gjør. Likevel - han er gift. har du noen gang sagt det til han? det ødelegger vel flørtinga, så det utgår nok TS har ikke noen «skyld», hun bare framstår som en billig tøyte som det er fritt fram for gifte menn å kysse og klå på. Hennes tap i lengden. Anonymkode: 4ad8b...c21 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #14 Skrevet 12. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS har ikke noen «skyld», hun bare framstår som en billig tøyte som det er fritt fram for gifte menn å kysse og klå på. Hennes tap i lengden. Anonymkode: 4ad8b...c21 Slutt å kaste skam på jenter som har seksuelle lyster! Fy, så stygt du snakker. Men hun har selvsagt et ansvar for å oppføre seg som et godt menneske, pg ikke være en del av løgn og bedrag. Anonymkode: f3151...982 1
Forever22 Skrevet 12. desember 2018 #15 Skrevet 12. desember 2018 Syns det er dårlig gjort av deg også (ja selvsagt av han også!!) at du faktisk kysser og flørter med en gift mann. Det er ganske respektløst av deg 🤷🏼♀️ Mannen er jo tydeligvis ikke til å stole på, så han trenger man ikke snakke om en gang. Og nei, du vet jo ikke om de faktisk har et åpent forhold. Men du velger å kysse med han likevel. 7
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #16 Skrevet 12. desember 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt å kaste skam på jenter som har seksuelle lyster! Fy, så stygt du snakker. Men hun har selvsagt et ansvar for å oppføre seg som et godt menneske, pg ikke være en del av løgn og bedrag. Anonymkode: f3151...982 Jeg kaster da slett ikke generell skam over jenter med seksuelle lyster. Hvor tar du det fra? Jeg synes synd på TS. Hun nedverdiger seg selv. Hva med å finne seg en kvalitetsmann heller? Anonymkode: 4ad8b...c21 4
faraniva Skrevet 12. desember 2018 #17 Skrevet 12. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: TS har ikke noen «skyld», hun bare framstår som en billig tøyte som det er fritt fram for gifte menn å kysse og klå på. Hennes tap i lengden. Anonymkode: 4ad8b...c21 Jo hun er faktisk medskyldig i utroskap , og det er like usselt som det mannen driver med. Hva med å skaffe deg både selvrespekt, respekt for folks forhold og litt folkeskikk og empati ts? Er du klar over at å bli bedratt kan ødelegge et menneske for resten av livet? Er det det du vil? Ja, mange yrker er kjedelige men vi går ikke rundt å kliner med alle kollegene våres overalt fordet! Jobb er jobb, kline og flørte kan du gjøre på fritida - med en singel mann! 9
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #18 Skrevet 12. desember 2018 Enig med over 👌 Anonymkode: 641b1...6ba
Forever22 Skrevet 13. desember 2018 #19 Skrevet 13. desember 2018 9 timer siden, faraniva skrev: Jo hun er faktisk medskyldig i utroskap , og det er like usselt som det mannen driver med. Hva med å skaffe deg både selvrespekt, respekt for folks forhold og litt folkeskikk og empati ts? Er du klar over at å bli bedratt kan ødelegge et menneske for resten av livet? Er det det du vil? Ja, mange yrker er kjedelige men vi går ikke rundt å kliner med alle kollegene våres overalt fordet! Jobb er jobb, kline og flørte kan du gjøre på fritida - med en singel mann! Signerer den her med hele mitt hjerte!
Gjest Dævendøtte Skrevet 13. desember 2018 #20 Skrevet 13. desember 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Så har det seg slik at han er gift. Er det ok å flørte som dette på jobb? Nei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå