Gå til innhold

Dritt lei folk med mobiltelefoner på treningssenteret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg er så forbanna lei og det er like før jeg klager på selve senteret. Altfor mange som okkuperer treningsapparater, tar et set også 5 minutter surfing på mobilen før neste sett. Uten mobiltelefonen hadde pausa vanligvis vart maks 2 minutter. Jeg er så lei og lei av å vente 30 minutter på et apparat fordi folk driver sånn. Tror ikke engang at de er klar over det sjæl. Skulle bare vært forbudt å bruke telefoner utenom musikk på treningssenteret. 

Flere som opplever samme frustrasjon? 

Anonymkode: 8b6e7...c99

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg trente mye hadde jeg ofte planer og tider med bruk av tlf, er det denne surfingen du ser kanskje. 

Anonymkode: 48f8d...1fc

• Liker 7
Skrevet

Kanskje de er opptatt med å ta bilder også når dere ikke ser? Det skulle ha vært mobilforbud på treningssenteret. 

Anonymkode: d83ea...a0f

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje de er opptatt med å ta bilder også når dere ikke ser?

Hva raker det deg?

Anonymkode: d87b6...560

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg trente mye hadde jeg ofte planer og tider med bruk av tlf, er det denne surfingen du ser kanskje. 

Nei. Ser for det meste helt meningsløse surfinger mellom hvert eneste bidige sett, spesielt hos de yngre. Så voldsomme mange viktige planer har vel ikke alle at de må sjekke mobilen flere minutter av gangen. Er ung sjæl, men synes det skal gå ann å legge fra seg mobilen littegran i en time. Det er helt hjernedødt.

• Liker 4
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva raker det deg? Anonymkode: d87b6...560

Tar de snikbilder av meg så raker det meg

Anonymkode: d83ea...a0f

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Ser for det meste helt meningsløse surfinger mellom hvert eneste bidige sett, spesielt hos de yngre. Så voldsomme mange viktige planer har vel ikke alle at de må sjekke mobilen flere minutter av gangen. Er ung sjæl, men synes det skal gå ann å legge fra seg mobilen littegran i en time. Det er helt hjernedødt.

Sparer deg for energi å velge å gi faen.

• Liker 2
Skrevet

Kan du ikke gå bort og spørre om du kan ta dine sett i deres pauser?

• Liker 6
Skrevet

Jeg er enig TS - dette burde vært forbudt. Også fordi det er sykt irriterende med folk som prater og prater og prater når de tusler avgårde på mølla. Det er sikkert superhyggelig for den som går seg en venninnetur på senteret, men for meg som forsøker å konsentrere meg om mølla er det ikke bare enkelt når jeg ufrivillig må høre på miksen av hvem hun pulte i helga og hva hun skal spise til middag. 

Folk som sitter på apparatene og surfer ber jeg pent om å gi meg plass. Det går helt fint hver gang. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sparer deg for energi å velge å gi faen.

Er du helt idiot eller? Eller later du bare som at du ikke forstår problemstillingen? Folk skal bare kverulere samme hva.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, floram skrev:

Jeg er enig TS - dette burde vært forbudt. Også fordi det er sykt irriterende med folk som prater og prater og prater når de tusler avgårde på mølla. Det er sikkert superhyggelig for den som går seg en venninnetur på senteret, men for meg som forsøker å konsentrere meg om mølla er det ikke bare enkelt når jeg ufrivillig må høre på miksen av hvem hun pulte i helga og hva hun skal spise til middag. 

Folk som sitter på apparatene og surfer ber jeg pent om å gi meg plass. Det går helt fint hver gang. 

Kanskje jeg rett og slett må gjøre det samme. Har hittil bare prøvd å bruke andre apparater i mellomtiden og til og med når jeg er ferdig så ser jeg at personen fortsatt holder på med det samme. Helt sykt irriterende. 

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje jeg rett og slett må gjøre det samme. Har hittil bare prøvd å bruke andre apparater i mellomtiden og til og med når jeg er ferdig så ser jeg at personen fortsatt holder på med det samme. Helt sykt irriterende. 

Ja, hvorfor ikke? Vi er veldig redde for å prate til fremmede i Norge, men dette kan jeg nesten garantere at går helt fint. Når ingen sier i fra skjønner de heller ikke at andre kanskje venter på apparatet. 

Skrevet

Bare se på denne videoen. Slik føler jeg at det er der jeg trener 

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du helt idiot eller? Eller later du bare som at du ikke forstår problemstillingen? Folk skal bare kverulere samme hva.

Nu vel. Hvem som er idiot kan diskuteres. 

Folk som henger seg opp i hva andre driver med på et treningssenter og må sutre om det på internet har mentale problemer. 

DET ER BARE Å SPØRRE OM DU KAN BRUKE UTSTYRET NÅR DE HAR PAUSER. 

Hvorfor forstår ikke du det? Oh, wait. 

• Liker 6
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, altså jeg er en person som velger å gi litt faen for å slippe å bruke tid på å irritere meg. Det kjedeligste jeg vet om er drama, irritasjon, følelsen av å være sint, etc. Du liker det sikkert bedre enn meg, nei jeg kan faktisk ikke forstå at det er et problem. Tren på andre områder så lenge så løser det seg uten alt av negative følelser.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, altså jeg er en person som velger å gi litt faen for å slippe å bruke tid på å irritere meg. Det kjedeligste jeg vet om er drama, irritasjon, følelsen av å være sint, etc. Du liker det sikkert bedre enn meg, nei jeg kan faktisk ikke forstå at det er et problem. Tren på andre områder så lenge så løser det seg uten alt av negative følelser.

Hvorfor skal jeg trene på andre områder fordi at noen idioter velger å surfe i minuttervis på telefonene sine? Dette er jo et forbanna treningssenter, man skal trene her, ikke okkupere apparater som andre folk kunne brukt.

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, FrodeF skrev:

Nu vel. Hvem som er idiot kan diskuteres. 

Folk som henger seg opp i hva andre driver med på et treningssenter og må sutre om det på internet har mentale problemer. 

DET ER BARE Å SPØRRE OM DU KAN BRUKE UTSTYRET NÅR DE HAR PAUSER. 

Hvorfor forstår ikke du det? Oh, wait. 

Haha! Jeg henger meg opp i det fordi det faktisk påvirker treningen min at jeg ikke får brukt apparatene jeg trenger å bruke pga slike folk. Begynner nesten å lure på om folk føler seg truffet her. Skal prate med de administrative ansatte for å bare gjøre det forbudt. Det har de fått til i Usa. 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Haha! Jeg henger meg opp i det fordi det faktisk påvirker treningen min at jeg ikke får brukt apparatene jeg trenger å bruke pga slike folk. Begynner nesten å lure på om folk føler seg truffet her. Skal prate med de administrative ansatte for å bare gjøre det forbudt. Det har de fått til i Usa. 

Da får du trene alene da. Hjemme. 

At DU ikke klarer å snakke med folk på senteret og ta dine sett innimellom er DITT problem. 

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, FrodeF skrev:

Da får du trene alene da. Hjemme. 

At DU ikke klarer å snakke med folk på senteret og ta dine sett innimellom er DITT problem. 

Joda det skal jeg gjøre. Så skal vi se hvordan det egosentriske menneske reagerer. Tror neppe at det blir positivt :)

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hvorfor SIER du ikke noe til dem i stedet for å irritere seg så grønn at du poster et innlegg på KG om det? Makan til tafatthet. 

Anonymkode: bf0dc...3c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...