AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #1 Skrevet 12. desember 2018 Som barn ble jeg misbrukt og jeg hadde en dyster barndom med mye frykt og forvrengt seksualitet. I "ungdomstiden" klarte jeg å fortrenge det og hadde sex med andre gutter og elsket det. Nå som 24 år gammel er jeg i et trygt forhold og vi har vært sammen i 3 år. Da jeg bikket 22 år, begynte jeg å slite veldig psykisk. Minner fra barndommen dukket opp og jeg sliter veldig med å ha sex i dag uten å få helt panikk. Det siste året er det egentlig jeg som har vært den som tar initiativ til sex, og det må mye kos og rett humør til før jeg i det hele tatt får lyst på. Dette tærer da på kjæresten min, som har høyere behov enn meg, men han er veldig forståelsesfull og legger ikke noe press på meg i det hele tatt. Paradokset er at det er en fyr på studiet mitt som jeg har blitt kjent med i det siste, og jeg har av alle ting veldig lyst på han. Når jeg tenker på sex med han, så skammer jeg meg ikke for den sexdelen i fantasiene mine, som er veldig rart siden jeg bærer på så mye skam angående sex. Jeg får utrolig dårlig samvittighet ovenfor kjæresten min, og ingenting har skjedd med denne fyren heller. Det er bare tankene mine som løper løpsk og jeg blir meget forvirret... Er det noen andre som har hatt det slik? Går disse tankene over? Anonymkode: 83949...9dd
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #2 Skrevet 12. desember 2018 Tipper det er fordi du sliter med å hengi deg til han fordi det blir så intimt. Dere deler liksom noe mer enn bare sex. Du må være modig og ta ting veldig sakte. Jeg tror hjernen din får deg fiksert på han på studiet fordi den prøver å distrahere deg fra det vanskelige med å ha sex med en du elsker. Jeg har også blitt utsatt for overgrep, men for meg er tanken om sex helt avstøtende frem til jeg elsker noen. Men jeg vet at for mange er det motsatt Anonymkode: ad682...288
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #3 Skrevet 12. desember 2018 Jeg glemte å skrive i hovedinnlegget av jeg og kjæresten min pleide å ha sex nesten hver dag det første året av forholdet. Det er naturlig at det dabber av, men jeg får jo helt avsmak for sex bare ved tanken på det med mindre jeg tenker at det er med han på studiet... 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tipper det er fordi du sliter med å hengi deg til han fordi det blir så intimt. Dere deler liksom noe mer enn bare sex. Du må være modig og ta ting veldig sakte. Jeg tror hjernen din får deg fiksert på han på studiet fordi den prøver å distrahere deg fra det vanskelige med å ha sex med en du elsker. Jeg har også blitt utsatt for overgrep, men for meg er tanken om sex helt avstøtende frem til jeg elsker noen. Men jeg vet at for mange er det motsatt Anonymkode: ad682...288 Du har vel rett, det er sikkert hjernen min som prøver å distrahere meg med noe jeg ikke kan få likevel. En stor klem til deg og jeg håper det går bra med deg ❤️ Anonymkode: 83949...9dd
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #4 Skrevet 12. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg glemte å skrive i hovedinnlegget av jeg og kjæresten min pleide å ha sex nesten hver dag det første året av forholdet. Det er naturlig at det dabber av, men jeg får jo helt avsmak for sex bare ved tanken på det med mindre jeg tenker at det er med han på studiet... Du har vel rett, det er sikkert hjernen min som prøver å distrahere meg med noe jeg ikke kan få likevel. En stor klem til deg og jeg håper det går bra med deg ❤️ Anonymkode: 83949...9dd Den avsmak-følelsen er jammen ikke noe gøy å føle på når det kommer til en partner. Kanskje prøve å prate med psykolog/sexolog? Jeg tror også det er viktig å ikke føle at du må ha sex, at alt er opp til deg og prøve å heller ha det fint med kjæresten din og fokusere på hvorfor dere er sammen. Takk det samme! Tror heller greia er at det for mange er enklere å ha sex om de vet at det ikke betyr noe. Anonymkode: ad682...288
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå