AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #1 Skrevet 12. desember 2018 Kjøpte en stor pakke med Fjordland grøtris, åpnet den på lørdag og har spist 2 porsjoner og har litt igjen. Er det trygt å spise den i dag? Jeg har googla og de fleste anbefaler ikke mer en 3-4 dager i kjøleskap på grøtris, så jeg er vel kanskje akkurat innafor. Men så har jo ikke den grøten vært varmet opp og avkjølt slik som ved grøtris man lager i panne, så vil også tro at den derfor holder seg bedre? Pakken er åpnet da, så den har ikke hatt så mye beskyttelse i kjøleskapet. Plasten dekker sånn delvis. Er det trygt? Anonymkode: 2b85c...2a7
Djungelvrål Skrevet 12. desember 2018 #2 Skrevet 12. desember 2018 Du kjenner på smaken med en gang om den er sur. Smak.
Ariana807 Skrevet 12. desember 2018 #3 Skrevet 12. desember 2018 Alltid lukt og smak 😊👍🏻 Og så vurder
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #4 Skrevet 12. desember 2018 Grøtris holder evig. Risgrøt har litt dårligere holdbarhet. For å svare på spørsmålet jeg også så holder risgrøt noen dager, så lenge den oppbevares kaldt. Anonymkode: 7f095...8c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå