Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest manic
Skrevet

Gikk det sist uke, eller hoppet de over p.g.a påsken?

Videoannonse
Annonse
Gjest Porselen
Skrevet

Og hvem gikk ut i går, jeg sovnet fra hele greia..............

Skrevet

Tina gikk ut i går. Det stod mellom henne og Marna.

Skrevet

ho ho jeg håper Marna er next!

Men, Kine må også skjerpe seg litt nå.

Gjest Gjesta
Skrevet

OJ - Tina og Marna! :o Wow! Greit at Tina gikk ut syns jeg - selvom jeg ikke så hvordan hun klarte seg i går.

K

Skrevet

Tror ikke hun er like sikker til finalen som før kanskje. Hun har ikke så mange uttrykk på bilder, og ser ikke like bra ut som før syns jeg.

Skrevet

Morsomt å se de overraska uttrykkene til Marna og Tina når de var de to siste i går, de hadde nok regnet med å gå glatt videre.

Synes Kristin og Henriette seiler opp som gode kandidater nå, flinke, pene og ydmyke jenter :)

Skrevet

Jeg blir bare mer og mer forundret over hva som kommer ut av munnen til Marna jeg! :o :roll:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Kine må få bedre selvtillit, for ellers har hun IKKE noe i det yrke å gjøre. Det samme med Henriette. En sak er hvordan de ser ut på bilder, men en annen sak er hvordan de er som personer.

Marna beholder de bare for å skape litt mer intriger, for hun kan IKKE bli den neste toppmodellen i skandinavia.

Gjest manic
Skrevet

Men jeg er egentlig gledelig overrasket over hvor oppegående og normale og jordnære de norske jentene er! De svarer ikke helt til mine misse-fordommer, og det er sabla bra! Men de svenske jentene virket veldig klassisk blåste damer.....det lille vi fikk se av dem. Tror nok de norske jentene kan komme lengre angående bein i nesa og gangsyn ;)

Gjest Madam Felle
Skrevet
Men jeg er egentlig gledelig overrasket over hvor oppegående og normale og jordnære de norske jentene er! De svarer ikke helt til mine misse-fordommer' date=' og det er sabla bra! Men de svenske jentene virket veldig klassisk blåste damer.....det lille vi fikk se av dem. Tror nok de norske jentene kan komme lengre angående bein i nesa og gangsyn ;)[/quote']

Tror ikke man skal dømme de Svenske, ut i fra den lille videosnutten vi fikk se. For hva tror du ikke de tror om de Norske, når de får se dere?

Gjest manic
Skrevet

Hvis de svenske jentene opptro ironiske slik som de norske så var det vel kanskje ganske godt kamuflert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...