hocane Skrevet 12. desember 2018 #1 Skrevet 12. desember 2018 (endret) ja, hva er egentlig greia? Får deg til å virke veldig barnslig. Endret 12. desember 2018 av hocane
perplexed Skrevet 12. desember 2018 #2 Skrevet 12. desember 2018 De synes de ser penere ut, fordi det glatter ut huden og gir deg større øyne. Så overbeviser de seg selv om at andre da blir overbevist at de ER penere. 1
AmandaVI Skrevet 12. desember 2018 #3 Skrevet 12. desember 2018 De prøver litt for godt å se pene ut. For min del er hundefilter og verandaleppe det mest patetiske jeg ser. 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #4 Skrevet 12. desember 2018 Fordi jeg synes jeg ser søtere ut med filter. Åpenbart. Er ikke alltid jeg er gira på å ta bilde av meg selv. Anonymkode: 1035c...2d0
addict Skrevet 12. desember 2018 #5 Skrevet 12. desember 2018 Største forskjellen med filteret der er vel smalere kjeve. De ser slankere ut. Så ja, de tror de ser bedre ut antar jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #6 Skrevet 13. desember 2018 Jeg ser kjempesøt ut på snapfilter. Har masse arr etter kviser og blir fort rød i huden, men filteret visker vekk dette. Likevel gidder jeg ikke bruke det filteret der til profilbilder og sånt. Bruker det bare på tull på snap til venner. Det viser jo en veldig redigert versjon av deg. Jeg er for at man skal være naturlig. Når jeg ser folk legge ut massevis av sånne bilder, så tenker jeg at de kan ikke være fornøyd med sitt eget utseende. Og det er ikke noe galt i det, ikke feil eller uvanlig at folk syns de er stygge. Jeg syns jo egentlig det selv. Men det er synd. Jeg tenker det er bedre at man prøver å jobbe med å godta den man er. Anonymkode: dd671...d89
hocane Skrevet 13. desember 2018 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser kjempesøt ut på snapfilter. Har masse arr etter kviser og blir fort rød i huden, men filteret visker vekk dette. Likevel gidder jeg ikke bruke det filteret der til profilbilder og sånt. Bruker det bare på tull på snap til venner. Jeg personlig mister bare interessen dersom jeg ser kvinner med filter. Får dem til å virke som en tiåring og lite voksen
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #8 Skrevet 13. desember 2018 23 timer siden, perplexed skrev: De synes de ser penere ut, fordi det glatter ut huden og gir deg større øyne. Så overbeviser de seg selv om at andre da blir overbevist at de ER penere. Dette. Dét med større øyne er grunnen til at jeg gjør det. Anonymkode: 42edf...6d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå