Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sier dere??? Jeg forstår ingenting. Den grønne tidlig på morgen idag, som er 25ml/u. Og de to andre nå nettopp 10ml/u. Skal sånn ca være to dager etter ikm idag. Forstår ingenting 😮

C3D09E6F-3081-4351-89FC-7582B102C1E6.jpeg

31CE16A1-BF5D-40AA-ABB7-30079779C6FF.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser antydning til strek på Clearblue, men jeg synes den er for svak til å konstantere graviditet. Sett mange slike svake streker (hatt de selv også), uten at det er noe annet enn skygge. 

Håper den blir sterkere!

Skrevet
2 minutter siden, Cati skrev:

Jeg ser antydning til strek på Clearblue, men jeg synes den er for svak til å konstantere graviditet. Sett mange slike svake streker (hatt de selv også), uten at det er noe annet enn skygge. 

Håper den blir sterkere!

Hehe ja skjønner. 

1DA8EB83-5581-4640-8A88-DB5A92E0ADA6.jpeg

C8882B43-BC2E-4898-8AE0-E4F81DE6BAAD.jpeg

Skrevet
1 time siden, jenta98 skrev:

Hehe ja skjønner. 

1DA8EB83-5581-4640-8A88-DB5A92E0ADA6.jpeg

C8882B43-BC2E-4898-8AE0-E4F81DE6BAAD.jpeg

Hvordan så de ut FØR du demonterte de, det er det som er viktigst 😄  clearblue får alltid en strek etter demontering, både blå og tydelig.  Samme erfaring har jeg med LLOYDS pharmacy sin, som er den andre testen?   Og er de tatt innen 10 min?   Isåfall er du nok gravid :) 

Anonymkode: 7d906...bb1

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan så de ut FØR du demonterte de, det er det som er viktigst 😄  clearblue får alltid en strek etter demontering, både blå og tydelig.  Samme erfaring har jeg med LLOYDS pharmacy sin, som er den andre testen?   Og er de tatt innen 10 min?   Isåfall er du nok gravid :) 

Strekene var der før demontering ja :) tok ikke bilde av den lloyds før jeg delte den dessverre :( begge innen 10 min. Håper veldig!😍

8EB40CD1-272D-41B2-88B2-B7E20C2C1F9C.jpeg

Skrevet
3 minutter siden, jenta98 skrev:

Strekene var der før demontering ja :) tok ikke bilde av den lloyds før jeg delte den dessverre :( begge innen 10 min. Håper veldig!😍

8EB40CD1-272D-41B2-88B2-B7E20C2C1F9C.jpeg

Krysser fingrene for deg! 🙂 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Krysser fingrene for deg! 🙂 

Tusen takk😊

Skrevet

Vi har egen tråd for sånne greier som dette!

Anonymkode: 9e977...608

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har egen tråd for sånne greier som dette!

Anonymkode: 9e977...608

Hvorfor bruke tid på å legge igjen den kommentaren?

Skrevet
Akkurat nå, Betta123 skrev:

Så gøy😄👏🏼

Tror du de er positive ?😱

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes de er for svake til å være etter ikm.

Anonymkode: 96a55...4a9

• Liker 3
Skrevet

Det er ønsketenking å mene at disse er positive. Hvis du hadde sett på en ubrukt test, eller testet med bare vann, ville du sett samme skyggeliknende strek på de også. 

Anonymkode: ebbb7...31f

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes de er for svake til å være etter ikm.

Anonymkode: 96a55...4a9

Noen produserer hcg senere enn andre. Men tenkte det samme. Men hva ellers skulle strekene vært for? 

Skrevet
Akkurat nå, jenta98 skrev:

Noen produserer hcg senere enn andre. Men tenkte det samme. Men hva ellers skulle strekene vært for? 

Kanskje eggløsning har vært senere enn du tror? Dersom du ser klar stigning nå de neste døgnene så har jeg trua! Men veldig svak enn så lenge, mye skyggestreker på Clearblue. Stigning derimot er jo sikkert tegn på graviditet. Lykke til!

Skrevet
1 minutt siden, Cati skrev:

Kanskje eggløsning har vært senere enn du tror? Dersom du ser klar stigning nå de neste døgnene så har jeg trua! Men veldig svak enn så lenge, mye skyggestreker på Clearblue. Stigning derimot er jo sikkert tegn på graviditet. Lykke til!

Får følge med. :)

Skrevet

Altfor svake til å være IKM. Dessverre :( 

Anonymkode: fda1e...a88

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Altfor svake til å være IKM. Dessverre :( 

Anonymkode: fda1e...a88

Så hva vil du si at disse testene viser da?

Skrevet

Slike tester har jeg hatt mange av, alle har vært negative. Den gangen jeg var gravid så var jeg ikke i tvil, og det var før IKM. Da ble det en skikkelig blå strek. 

Hvis du virkelig er 2 dager over IKM, så er disse negative. 

Du får vente et par dager til å teste med en digital test. 

Anonymkode: 15ed7...d07

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slike tester har jeg hatt mange av, alle har vært negative. Den gangen jeg var gravid så var jeg ikke i tvil, og det var før IKM. Da ble det en skikkelig blå strek. 

Hvis du virkelig er 2 dager over IKM, så er disse negative. 

Du får vente et par dager til å teste med en digital test. 

Anonymkode: 15ed7...d07

Ok, så hvis man er over ikm og får streker, da er de negative ? Er det det du mener?

Anonymkode: 8e1ff...1d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...