AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #1 Skrevet 12. desember 2018 Bestemor mistet bestefar for noen år siden. Inntil da hadde de et greit sexliv. Til jul skal bestemor feire sammen med oss og jeg tenkte at det kunne være koselig for henne å få en vibrator eller et massasje apparat til jul. Mannen min er ikke helt sikker på at dette er en lur julegave å legge under treet, fordi det kommer til å være barn og ungdom til stedet - kanskje den må overrekkes litt mer diskret?.... Vi er en ganske åpen familie som snakke om det meste og vi alle er glade i bestemor, så ser ikke problemet med det. Det er ingen grunn til at hun ikke skal få opp livsgleden igjen og en liten dytt i sexlivet, selv om bestefar er borte. En av mine gode venninner mener at dette er absolutt ikke julegaven å gi til bestemor!!!????? -Hun mener det bare blir kleint samt at eldre har mistet sexlysten for lenge siden. Jeg ble skikkelig lei meg og syns venninnen min virker fordomsfull. Skikkelig drøyt!!! Uansett, er dette en god ide og hvordan skal vi overrekke julegaven? Og er det noen som kan anbefale noen leketøy som kan egne seg? Jeg vet jo selv hva jeg liker men det er jo så utrolig mange bra produkter å velge mellom. I tillegg lurer jeg veldig på størrelse dersom jeg velger en vibrator og ikke et massasje apparat. I tillegg lurer jeg på om det er noen spesielle hensyn jeg bør ta siden jeg skal kjøpe til en eldre dame. (Vet selvfølgelig at glidemiddel er et must). Kom gjerne med tips og innspill 😊 Anonymkode: cf379...6f3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #2 Skrevet 12. desember 2018 Hvis din bestemor har behov for en vibrator, så kjøper hun dette selv. Anonymkode: b1dfb...606 11
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #3 Skrevet 12. desember 2018 😂🤣......nice try! Anonymkode: 8e37a...ec1 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #4 Skrevet 12. desember 2018 Dette er den dårligste trolletråden på lenge.. skuffende Anonymkode: 867cf...6a6 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #5 Skrevet 12. desember 2018 Selvfølgelig, alle bestemødre får vibrator under juletreet. Menst alle enkemennene får fitte på boks! Det er en selvfølge å at man gir slike ting, Anonymkode: c4dd7...e4b 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #6 Skrevet 12. desember 2018 Jeg ville satset på en sånn ordentlig BDSM FUCKING MACHINE som kan riste i bestemor i noen år til før hun går under bakken. Når vi først er i gang da.... Anonymkode: 30950...f65 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #7 Skrevet 12. desember 2018 Skal du få en stor svart dildo i julegave du og da? Så blir det full fest den 24? 💃🏽 Men seriøst, hvis du er litt dannet, så gir du ikke dette 😂 Anonymkode: 9768f...002 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #8 Skrevet 12. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville satset på en sånn ordentlig BDSM FUCKING MACHINE som kan riste i bestemor i noen år til før hun går under bakken. Når vi først er i gang da.... Anonymkode: 30950...f65 Kanskje det kan riste litt liv i leddene til bestemor, kjedelig når de begynner å knirke sån. Anonymkode: c4dd7...e4b 1
Gjest Mammalivet Skrevet 12. desember 2018 #9 Skrevet 12. desember 2018 Mormoren min fikk en gang ei sånn spiselig truse av ei venninne Vi aner ikke om venninnen var klar over at det var ei truse, men det er definitivt den morsomste julegaven mormor hadde fått! Vi måtte forklare henne hvorfor noen ville ha ei godteri-truse da.. den delen slet hun med å forstå, men hun bare kommenterte at hun ikke hadde en mann til å spise den av
Cirkelin Skrevet 12. desember 2018 #10 Skrevet 12. desember 2018 Det beste hadde antakelig vært om du kunne leid inn en litt snasen kar til å være julenisse. Så kan han overrekke gaven med en privat bruksanvisningsseremoni. Helst i et annet rom, da eldre mennesker har lett for å bli avsporet hvis det er for mye støy rundt dem. Når det gjelder glidemiddel, så er mange eldre skeptiske til kunstige tilsetningsstoffer. Anbefaler derfor godt smør som i seg selv gir eldre høytidsfølelse og stjerner i blikket. Selges i dagligvaren som Meierismør. Når det gjelder hva slags type, så er det nok lurt å holde seg til noe på batterier. Ikke for kraftige saker om hun er benskjør. Ta kopi av bruksanvisning, for du må regne med en rekke telefoner om hvordan den skal skrues på/av og div teknisk vedlikehold. Dette kan jo bli en passende oppgave for din mann, så føler han seg litt mer inkludert i gaven selv om han ikke likte idéen så godt fra start. Kan også være lurt å holde igjen litt på likøren til kaffen på julaften, for ellers kan bestemor bli litt vovet med sin nye venn og det kan lett føre til at de andre gjestene setter konfekten i halsen. Formodentlig av ren misunnelse. God jul! 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #11 Skrevet 12. desember 2018 Ha ha ha.. Hun har sikkert 10 stk vibratorer i nattbordskuffen fra før 😂😂 Anonymkode: 5d23d...4d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå