AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #1 Skrevet 12. desember 2018 Vet dette spm kunne passet bedre på SMil, men nå er det sånn at man ikke kan skrive anonymt der, og flere kjenner meg jo der med nick. Saken er det at jeg er relativt fersk innenfor bdsm og jeg identifiserer meg som sub 80-90% og dom 10-20%. Iom at dette er såpass nytt har min forståelse for megselv endret seg og jeg er ikke helt sikker på hvor jeg er. Jeg har møtt et par menn som først presenterer seg som Dom, men etter en liten stund går de over til å kalle seg switch -noe som selvfølgelig er helt greit det- men mitt problem nå er at de vil ha meg til å være en vaskeekte Domina, noe jeg syntes er vanskelig. De tar aldri til å ta initiativ til noe som helst som innebærer å være Dom, og selv om jeg forsøker å vise dem min sub side pusher de stadig på at jeg må dominere dem... På en måte føler jeg meg litt "lurt". Vet at to stk ikke er represantativt for resten av verden, men jeg begynner å lure på om dette er en måte noen menn finner sine Dominaer, at de først utgir seg for å være Dom selv? Noen andre som har erfaring/tanker i denne retningen? (Eller er det noe jeg gjør feil? Føler ikke selv at jeg er særlig dominerende generelt) Anonymkode: 9d4e5...0e8
Gjest Monsieur Beau Skrevet 12. desember 2018 #2 Skrevet 12. desember 2018 Jeg tenker at du skal være tydelig på hva du ønsker og fortsette i det sporet. Jo mer tydelig du er jo lettere er det å "finne den rette" å hygge seg med. Jeg tenker også at dette er en sunn problemstilling som mange sikkert opplever. Så hva med å ta diskusjonen på Smil i forumet der? Åpenhet og ektehet er veldig viktig når det gjelder bdsm. Du trenger ikke oute noen. Tror ikke du gjør noe feil, bare husk å være ekstremt tydelig på hva du søker/liker - det er alltid noen mennesker som trenger veldig tydelige grenser.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #3 Skrevet 12. desember 2018 38 minutter siden, Monsieur Beau skrev: Jeg tenker at du skal være tydelig på hva du ønsker og fortsette i det sporet. Jo mer tydelig du er jo lettere er det å "finne den rette" å hygge seg med. Jeg tenker også at dette er en sunn problemstilling som mange sikkert opplever. Så hva med å ta diskusjonen på Smil i forumet der? Åpenhet og ektehet er veldig viktig når det gjelder bdsm. Du trenger ikke oute noen. Tror ikke du gjør noe feil, bare husk å være ekstremt tydelig på hva du søker/liker - det er alltid noen mennesker som trenger veldig tydelige grenser. Takk, men jeg outer jo meg selv på SMil dersom jeg skriver dette der... Jeg syntes det er vanskelig å avvise når jeg merker tydelig behovet deres for at jeg skal gi dem denne Domina/sub opplevelsen. Har jo lyst til å glede dem. Har kanskje ikke vært tydelig nok for merker jo at det er vanskelig å skulle skuffe dem når de har vært så tydelig på at de vil at jeg skal holde kontrollen stadig. Liker kontroll av og til, men det er vanskelig når det blir en slags påtatt rolle som egentlig ikke føles naturlig. Ts Anonymkode: 9d4e5...0e8
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #4 Skrevet 12. desember 2018 Jeg har en fast sexpartner, vi bedriver mild til moderat bdsm. Han også presenterte seg som den dominerende, men kom jo frem litt etter litt at han egentlig er sub. Jeg sliter også med å være den domina som han ønsker, men for min del går det på at jeg er redd for å være "for slem". Så nå switcher vi endel da. For min fyr tok det halvannet år før han virkelig var ærlig på hva han tente mest på. Nå møttes vi ikke på noen datingside e.l men tilfeldig på fest. Han innrømmet at han var redd jeg ikke skulle se på han som mann nok og at jeg ville bli avtent, vet ikke om flere tenker sånn kanskje ? Blir vel muligens litt annet på SMil osv vet ikke. Anonymkode: 776db...e26 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #5 Skrevet 12. desember 2018 Jeg sliter med å stole på menn innen for bdsm. Jeg føler de hele tiden prøver å lure deg eller krysse grenser. Jeg har egentlig gitt opp på SMIL uansett. Skulle ønske det var en bedre nettside på norsk. Anonymkode: 2065c...2d6
SlemUlv Skrevet 12. desember 2018 #6 Skrevet 12. desember 2018 Jeg tror det skal gå å skrive en mail til mods, og få dem til å legge ut anonymt spørsmål. Ellers anbefaler jeg varmt fl. Større, mer liv og mer hjelp å få. Og der vet jeg at mods i gruppene legger ut anonyme spørsmål
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #7 Skrevet 12. desember 2018 Det er nok en måte endel menn som egentlig er sub, eller switch med sterkt ønske om å oppleve sub-siden sin går fram på. Det kan nok være vanskeligere for sub-menn å komme i kontakt med en dominerende kvinne, det er rett og slett færre av dem - i hvert fall som er åpne om det. De få som står fram som dominaer blir gjerne nedrent av henvendelser, som i stor grad går mer på dem som en sexfantasi enn den kontakten med et annet menneske som de kanskje selv søker. Tenk hvor mye henvendelser en kvinne på et vanlig sexforum får? Gange det med veldig mange ganger + intensiteten i henvendelsene, så får du dominaers opplevelse av å være på bdsm-forum. Det disse mennene gjør, er egentlig å manipulere deg. De hopper på at at du flagger en viss, liten interesse for å utforske den dominante siden av deg - og pusher deg ganske riktig inn i en rolle du ikke egentlig ønsker. Siden du hovedsaklig er sub, og har ønske om å glede andre, så blir også det utnytta. Det er vanskelig for deg å si nei og skuffe. Du skal være klar over, at det vet antakelig også disse mennene. Det er stor sannsynlighet for at din subside blir utnytta for å få deg manipulert til å oppfylle deres domina-fantasier. Og - dette er ikke greit. Roller, hvordan ting skal være i relasjonen osv. Det er noe en skal snakke sammen om, åpent og ærlig, utenfor en lek-setting. Begges ønsker og behov skal opp på bordet, og en skal sammen finne ut av hvordan rammene skal være. Om så tidsperspektivet er ei helg, eller for alltid. Det er IKKE ok av disse mennene, å pushe og manipulere deg til å gå inn i en rolle du egentlig ikke ønsker eller føler deg hjemme i. Det har du rett til å si fra om, og sette ned foten for. (som jo egentlig er en litt dominant handling ) Husk også - stoppord gjelder også for dominante. RØDT - skal respekteres også av sub-menn, som prøver å presse deg utenfor egne grenser. Anonymkode: c04f1...ec3 2
Gjest Alterego666 Skrevet 12. desember 2018 #8 Skrevet 12. desember 2018 Du skriver selv at du er ny i BDSM-sfæren og at du føler deg fram til din identitet. Det er jo sannsynlig at mange andre er i den situasjonen. Vi som har et sterkt og levende sex-liv er jo også i flyt hva interesser og kinks angår. Min erfaring er at alle par utvikler sin profil og praksis hvor man påvirker hverandre og at åpenhet overfor partneres ønsker avler åpenhet tilbake. Dersom en forholder seg helt statisk til partners og egen seksualitet, tenker jeg at en kan gå glipp av en spennende reise sammen. Ingen konkrete råd herfra, altså, men noen av mine tanker rundt det å bli kjent med (en) ny(e) seksualpartner(e).
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #9 Skrevet 12. desember 2018 Hvorfor definere sub, switchs, fetishister osv...noen menn vil at enkelte kvinner skal være macho i senga.Get real? Og get real really fucking fast? snakk om det. Anonymkode: 51b0f...699
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #10 Skrevet 12. desember 2018 De sier det fordi det øker svarprosenten deres og kontakt med kvinner. De lyver om at de er doms fordi de vet at å være åpen sub fra starten ikke er like utbredt for kvinner å tiltrekkes. Blir som de arbeidsløse mennene som skriver i datingprofilen at de er CEO bare for at fler skal svare de. Anonymkode: efae6...af9 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #11 Skrevet 12. desember 2018 Jeg føler det samme er så mange menn som utgir seg for å være den dominante, men når alt kommer til alt ender det med at jeg må ta kontroll... er ikke medlem på smil da.. kanskje jeg må melde meg inn? Anonymkode: 14687...eec 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #12 Skrevet 12. desember 2018 Litt utenfor emnet ts men dropp smil, bruk fetlife. Flere folk der. Anonymkode: a71f6...206 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #13 Skrevet 13. desember 2018 På en måte "godt" å høre at jeg ikke er den eneste som opplever det slik 😬 Er det noen som har noen råd til hvordan jeg kan sile bedre? (Uff, får jo litt dårlig samvittighet når jeg skriver sånn for det er jo absolutt ikke noe galt i å være mann som trekkes mest mot å være sub! Men det er likevel ikke det jeg er ute etter...) Ts Anonymkode: 9d4e5...0e8
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #14 Skrevet 13. desember 2018 Forresten; jeg trives på smil selv om forumet er temmelig dødt. Har ikke hatt nerver til å melde meg inn på Fetlife da de skal ha mob nr mitt og da får jeg helt noia... Ts Anonymkode: 9d4e5...0e8
SlemUlv Skrevet 13. desember 2018 #15 Skrevet 13. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forresten; jeg trives på smil selv om forumet er temmelig dødt. Har ikke hatt nerver til å melde meg inn på Fetlife da de skal ha mob nr mitt og da får jeg helt noia... Ts Anonymkode: 9d4e5...0e8 Om du vil, kan du sende meg en PM jeg har invitasjoner som gjør at du slipper å gi fra deg telefonumeret.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #16 Skrevet 13. desember 2018 De som holder på sånn har ikke fortstått rollene sine innenfor BDSM og er bare å kutte ut. Den som utgir seg for å være dom skal forholde seg dominant ved mindre subben tar initiativ til å rive mesteren ned. Det er den eneste akseptable måten for å snu rollene i BDSM og kan egentlig ikke tenke meg noe mer patetisk enn en falsk dom som prøver å dytte subben over i kontroll. Anonymkode: 26388...c76
SlemUlv Skrevet 13. desember 2018 #17 Skrevet 13. desember 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: ved mindre subben tar initiativ til å rive mesteren ned Uhm... wow.. Da er man jo ikke sub, men switch. jeg foretrekker åpen og ærlig kommunikasjon om roller jeg da. Er man switch, javel da. så si fra om det da! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå