Gå til innhold

Tenåringsgutt på overnatting når man har små jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du latt tenåringsjenta ha kjæreste på overnatting når du også har to små jenter under 4år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er eldstejenta? Hvis hun er under 18 bør hun ikke få ha kjæreste på overnatting. 

Anonymkode: 440bc...950

• Liker 10
Skrevet

Jeg ville ikke latt tenåringsjenta hatt kjæresten overnatting om hun hadde vært enebarn engang....

• Liker 10
Skrevet

Skjønner virkelig ikke hva de to små barna har med saken å gjøre.

Jeg kunne absolutt latt min tenåringsdatter ha overnattingsbesøk av kjæreste, men da skulle hun definitivt vært på pilla OG hatt kondom tilgjengelig. Eventuelt vært lesbisk. Skal ikke bli besteforeldre med det første vi altså!

Anonymkode: 1b5ff...6a2

• Liker 25
Skrevet

Skjønner ikke hva de yngre søsknene har med det å gjøre? 

Anonymkode: edf6d...a06

• Liker 28
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke helt hva de yngre barna har med saken å gjøre? Tenker du overgrep? 😳

Anonymkode: ab540...67b

Ja, jeg tenker overgrep. Det er allerede to gutter på hennes alder som er dømt for overgrep her vi bor, ikke mot småbarn, men vi vet da alle at sånt kan skje.

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er eldstejenta? Hvis hun er under 18 bør hun ikke få ha kjæreste på overnatting. 

Anonymkode: 440bc...950

Ho er 15. Jeg mener også at man generelt skal vente til 18år, men eldstejenta er ikke biologisk min, og far mener at så lenge de uansett ligger sammen har det ikke noe å si. Så jeg har ikke noe jeg skulle sagt sånn sett, men jeg har noe jeg skulle sagt på hva jeg mener de to minste skal beskyttes mot. Vil vel mest høre om andre tenker det er hysterisk eller fornuftig tankegang.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Herregud det er hysterisk. Du hadde aldri spurt om dette om det var din stesønn som ville ha besøk av sin kjæreste.

Anonymkode: 7b5bb...46c

Nei, fordi det er gutter som voldtar i 98% av tilfellene eller noe sånt.

Jeg ville ikke latt en femten år gammel jente ha overnatting av en gutt, egentlig.

Anonymkode: 348e5...f25

• Liker 11
Skrevet
3 minutter siden, Rux skrev:

Ja, jeg tenker overgrep. Det er allerede to gutter på hennes alder som er dømt for overgrep her vi bor, ikke mot småbarn, men vi vet da alle at sånt kan skje.

Ho er 15. Jeg mener også at man generelt skal vente til 18år, men eldstejenta er ikke biologisk min, og far mener at så lenge de uansett ligger sammen har det ikke noe å si. Så jeg har ikke noe jeg skulle sagt sånn sett, men jeg har noe jeg skulle sagt på hva jeg mener de to minste skal beskyttes mot. Vil vel mest høre om andre tenker det er hysterisk eller fornuftig tankegang.

Da vil jeg si; ja, du er hysterisk.

• Liker 29
Skrevet

Virker egentlig som du bare er snurt for at mannen var uenig med deg. 

Enig med mannen din jeg, ligger sammen gjør dem uansett, før dere er tilbake fra jobb, utendørs, hos venner etc. 

Anonymkode: 4bf03...d85

• Liker 16
Skrevet

Det går vel greit? Han skal da vel ikke dele seng med småjentene? 

Gutten er sannsynligvis mer en glad nok med å dele seng med kjæresten sin. Enig i at 15 år er litt ungt, men pappa har et poeng. De ligger nok sammen uansett. 

• Liker 25
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud det er hysterisk. Du hadde aldri spurt om dette om det var din stesønn som ville ha besøk av sin kjæreste.

Anonymkode: 7b5bb...46c

Nei, det kan jeg fint innrømme at jeg nok ikke hadde gjort, men det er det jo en grunn til.

Skrevet
5 minutter siden, Rux said:

Det er barn som har blitt seksuelt misbrukt av menn på alderen til kjæresten din. Skal du gå fra han av den grunn?

Anonymkode: 21660...5d3

• Liker 16
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ditt syn på han er at han er en potensiell overgriper? Ser du på alle tenåringsgutter, alle menn som potensielle overgripere?  Ser du på din mann som en potensiell overgriper?  Og er din mann alene med deres datter? 

Anonymkode: ad5e5...d1b

Nei, det handler om at en 15åring bytter kjæreste med jevne mellomrom, og man kjenner ikke disse guttene så godt.  Jeg sier ikke at han er en overgriper, jeg spør rett og slett hva andre ville gjort fordi jeg er usikker på hva jeg tenker om saken. 

Skrevet

Hos oss er det slik:

Tenåringsgutten som har tenkt å overnatte kan likegjerne ta en siste hilsen med sine nærmeste. Å overnatte i mitt hus som tenåringer er som å ta selvmord.. bare spør mannen min :)

Om de var voksne, ikke noe problem...

Anonymkode: 1658e...169

• Liker 3
Skrevet

Enkelte svar i denne tråden her... 😧 

Jeg ser ingen problemer med overnattingen. Det skjer under deres tak, dere kan sette reglene og dere får en god mulighet til å bli kjent med gutten.

• Liker 14
Skrevet
2 minutter siden, Rux skrev:

Nei, det handler om at en 15åring bytter kjæreste med jevne mellomrom, og man kjenner ikke disse guttene så godt.  Jeg sier ikke at han er en overgriper, jeg spør rett og slett hva andre ville gjort fordi jeg er usikker på hva jeg tenker om saken. 

Jeg syns det at dere ikke kjenner kjæresten hennes noe særlig er et bedre argument for å ikke la ham overnatte i dette tilfellet. Jeg vet at jeg hadde vært skeptisk om jeg ikke hadde kjent ham.

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...