ops2 Skrevet 13. desember 2018 #21 Skrevet 13. desember 2018 (endret) Som en kommentar til posten min over, så er Afghanistan med i FN. FN synes tydligvis det er bedre å gjøre det enklere å utvandre til Europa, enn å ordene opp i forholdene i sine medlemsland. Etter å ha sett listen over land med i FN, så har jeg blitt redd for fremtiden. FN er blitt en skam, diktatorland, diktatorland i hopetall, misbruk av kvinner, ingen rettsikkerhet, men migrasjon skal de ha rett til. FN kan skrive resolusjoner, det er de flinke til. Og vi som har skrevet under på Migrasjonsavtalen, har skrevet under på at det er et gode for Europa med migrasjon. Empati kan ikke utvikles når generasjon etter generasjon vokser opp med så onde fedre. All forskning viser at barn tar skade av miljøet, og gutter som lever i forhold med vold, utøver lettere vold selv. Å ta unge menn til Europa hjelper ikke på forholdene i disse landene. Det er kvinneoverskudd på grunn av at så mange "modige" menn har dratt for å søke lykken andre steder, så kvinner får det verre og verre. De kan giftes bort for en lav sum, så familien deres ikke trenger å fø de mer. Endret 13. desember 2018 av ops2 skrivefeil 3
ops2 Skrevet 13. desember 2018 #22 Skrevet 13. desember 2018 Svenske SvD er en vanlig mainstream avis. Eid av Schibsted og Sveriges tredje største avis. Ser dere, jeg trenger ikke gå til alternative nyhetskilder. The truth shall set you free. Og i denne storavisen skriver de nå, at etter 5 år i Sverige, arbeider bare 3% av kvinner født i Afrika, heltid. Resten er bak betalingsvegg, men jeg tror dere skjønner hva det står der. https://www.svd.se/invandrares-jobbsiffror-kraftigt-skonmalade Sammenlign det med hva slags bløff daværende statsminister Reinfeldt sa: "That is actually the knowledge we already have, the ones that come to Sweden, comes to our countries, they work more than the people actually that are very often in place in that country, because they come in mid-life. We talk to little about this. We talk to much about pushing away people, sheltering ourselves." 35 minutter ut i videoen. 1
Drizzt Skrevet 13. desember 2018 Forfatter #23 Skrevet 13. desember 2018 Hvem tar FN seriøst? Saudi Arabia i FNs kvinnekommisjon. Samme land med lederverv i FNs menneskerettighetsråd. Det må være veldig pinlig å jobbe der eller sikte til toppstilling i denne organisasjonen. Jeg hører mange si ''Erna solgte Norge billig'' i forbindelse med Migrasjonspakten. Selv om det er satt litt på spissen, så oppleves det akkurat slik. Jeg har ingen tro på at Støre ville valgt annerledes. Og så lyver politikerne oss rett i annsiktet om hvor positivt og bra denne avtalen er for Norge. Frosken skjønner ikke den kokes sakte hvis man starter med kaldt vann.
Ti.09 Skrevet 13. desember 2018 #24 Skrevet 13. desember 2018 (endret) Jeg frykter for framtiden vår...La oss slippe inn mange menn som har negative holdninger mot både kvinner og homofile. Hva kan gå galt? Endret 13. desember 2018 av Skribent09
Elaine Marley Skrevet 14. desember 2018 #25 Skrevet 14. desember 2018 (endret) Tråden er ryddet for hatefullt innhold og svar til dette. Elaine Marley, mod. Endret 14. desember 2018 av Elaine Marley
Drizzt Skrevet 18. desember 2018 Forfatter #26 Skrevet 18. desember 2018 https://www.nettavisen.no/nyheter/nye-tall-viser-hvor-mye-trygd-flyktninger-far-i-norge/3423569152.html Denne typen innvandring lønner seg absolutt ikke for Norge. Merkelig nok er det denne typen innvandring de aller fleste partier vil ha mer av. Ifølge Perspektivmeldingen koster en «vanlig» asylsøker 1,6 millioner kroner de seks første årene i Norge - mens tallet er 5,1 millioner for en enslig, mindreårig asylsøker. Det betyr at gjennomsnittlige utbetalinger øker dobbelt så raskt som prisveksten. Det betyr at de personene som avsluttet introduksjonsprogrammet i 2011 og deres husholdninger over fem år har mottatt over 1,9 milliarder kroner i støtte over fem år. Og dette er før migrantbølgen fra 2015-2016. Nå vil jeg lese en økonomisk begrunnelse for hvorfor denne politikken må fortsette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå