AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #1 Skrevet 12. desember 2018 De 4 siste mnd så har jeg registrert ømme bryster og slim fra dag 20-22. Ømme bryster har jeg alltid hatt 1-2 DPO. I dag er jeg på dag 23 i syklusen å merker ingenting. Det er så typisk. Vi tok en pause fra prøvingen i NOV for å sette inn støtet nå i DES men så virker det ikke som om jeg i det hele tatt skal få EL 🙈 Jeg verken tester eller temper denne mnd, sist jeg testet var i OKT å fikk da positiv EL på dag 21 og negativ dagen etter. Har vært til legen og alle prøver ser bra ut etter to SA. har regelmessig mensen (30-33), har alltid kjent symptomer på EL (slim, utflod, varm i kroppen, større bryster, hodepine, trøtt ++) Vi har uansett lagt inn aksjer på dag 17-18-21.. Han skal få sende inn sine soldater i kveld også for i følge appen så er EL i dag. Man skal jo ikke stole på en app, men jeg har registrert i over 1 år på den, positive tester å alt som skjer med kroppen så jeg vet sånn ca når EL kan dukke opp. Får vel kanskje bare håpe at jeg ikke har EL symptomer fordi jeg er gravid. Mulig EL var tidliger å vi har truffet med sengekosen vi hadde på dag 17-18. Har dere symptomer på at EL er i gang? Anonymkode: 2223e...fe4
Anjatapinjata Skrevet 12. desember 2018 #2 Skrevet 12. desember 2018 Jeg merket ikke noe til EL den mnd spiren satt. Og jeg merker alltid EL, kan mer eller mindre si hvilken eggstokk som slipper egget. Så du har nok eggløsning fordet😊 bare å peise på. Lykke til 😁
N85 Skrevet 13. desember 2018 #3 Skrevet 13. desember 2018 Jeg har som regel mye el-slim ved eggløsning (eneste symptom), men unntaksvis merker jeg ingenting til dette selv om jeg har eggløsning som normalt. Jeg liker å bruke el-tester hver mnd selv om jeg vanligvis har el-slim. Da får jeg tidfestet el ganske nøyaktig og vet når IKM er. Syklus er litt ustabil på 29-35 dager.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #4 Skrevet 13. desember 2018 Takk for svar begge to Merker fortsatt ingenting på kroppen. Er sinnsykt rart å ikke ha ømme pupper, har loggført ømme pupper i over 1 år. Slår aldri feil at de kommer men igjen, kroppen er ei snodig maskin 😅 Har minimalt med utflod, bare litt melkehvit/blank utflod. Søtlig lukt. Anonymkode: 2223e...fe4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå