AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #1 Skrevet 12. desember 2018 Eldste sønn på 8 har vært syk i en uke, men blitt frisk igjen nå, men nå har yngstemann på 2 blitt syk. Jeg har også vært syk i 4 dager og blir ikke bedre. Jeg er hjemmeværende for tiden pga en annen sykdom så mannen min trenger ikke å ta seg fri når ungene blir syke. Men nå kjenner jeg at jeg virkelig ikke klarer å ta vare på en syk 2 åring. Har ikke fått noe søvn, har høy feber og jeg må på do hvert 5 min. Jeg er helt dehydrert og begynner bli ganske svak og tenkte å ta turen til legen. Så jeg spurte mannen min om han kunne komme hjem i dag å ta seg av minstemann, men det kunne han ikke sa han fordi han hadde en jobb og jeg var bare hjemme. Jeg kjenner jeg blir så sur. Han har selvfølgelig førsterett på søvn pga han jobber, og jeg lar han sove og klager aldri. Jeg tar av meg barna dag og natt, huset, mat, ordnet alt til jul. Jeg har aldri bedt han å ta fri fra jobb før, men I DAG må jeg få hvilt 😓 Anonymkode: 7fb7d...8aa
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #2 Skrevet 12. desember 2018 Huff da. Rolig hjemmedag på deg og 2-åringen, med pledd, sofa, barne-tv og litt saft og kjeks? God bedring til dere og lykke til. Du kan jo stappe innpå noen paracet så du evt orker en tur ut med h*n eller på butikken. Anonymkode: ac6e0...d51
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #3 Skrevet 12. desember 2018 Kanskje legen kan hjelpe med få ham til å forstå alvoret på et eller annet vis? Dårlig gjort av ham(mannen din) den ene gangen du virkelig trenger hvile, da. God bedring til begge to! Anonymkode: 01fee...d1b
Outlander Skrevet 12. desember 2018 #4 Skrevet 12. desember 2018 Ditt feil er at du lar han sove på natten. Hvis du var ikke super dårlig skjønner jeg han, men du må få lov å være syk du og. Gi han ultimatum og si at i morgen blir han hjemme fra jobben ellers kan han bare la være å komme hjem i det hele tatt. Dere damer trenger å gro noe baller og ta tak i disse mannkjerringer!
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #5 Skrevet 12. desember 2018 Du er syk? Da får han ta en syk barnepasser dag og pelle seg hjem. Ikke spør, krev! Anonymkode: 8882d...0c6 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #6 Skrevet 12. desember 2018 Jeg har begynt permisjon og er nå høygravid. Vi er forkjølet hele gjengen her hjemme og jeg sliter med bekken og slapphet pga lite søvn. Min mann er fantastisk og tar seg av 2 åringen vår mesteparten av tiden. Jeg bidrar så mye jeg klarer. Han har nå tatt egenmelding noen dager når 2 åringen har vært hjemme fra bhg med feber. Kjenner jeg setter enormt stor pris på han nå. Det var ikke et spørsmål engang. Han bare tok det som en selvfølge at han ble hjemme når jeg ikke er i form selv. Anonymkode: a3d41...bd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå