Avelinaaa Skrevet 12. desember 2018 #1 Skrevet 12. desember 2018 Jeg har gått på p piller siden noen mnd / halvt år etter mini ble født oktober 2015. Jeg og min samboer har nå bestemt oss for at det kansje er på tide at vi prøver med en til, da alt ligger bra til rette mtp jobb, stor nok plass osv. Jeg glemte pille 4 og 5 desember, hadde så spotting i 3 dager. Tok pille 6 og 7 desember, 8 desember tok jeg pille men ble uvel og kastet opp rett etterpå, så veit ikke om denne kom i retur. Søndagen 9 desember bestemte jeg meg for å gi f i de 6 siste pillene på brettet. I går 11 desember begynte jeg å blø igjen, mere denne ganger og mensen smerter. Så virker nesten ut som mensen. Men lest og hørt litt om bortfallsblødning. Såå noen som veit ca hvor lenge den varer? Og hva som eventuelt vil skje etter denne? Skulle egentlig ha pille mensen 17 desember, men regner kansje med at den da uteblir ? Husker ikke at forrige gang begynte jeg å blø etter slutt på p piller. Da sluttet jeg vel i slutten av september / førsten av oktober. Og midten av februar satt spira. Men begynner man å regne syklus fra eventuelt bortfallsblødning eller neste blødning? Og hvordan veit man forskjellen på denne og vanlig mensen ?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #2 Skrevet 12. desember 2018 Jeg blødde ganske raskt etter jeg slutta på pilla. Den varte nesten som en mensen, +- 5 dager. Før opp datoen for blødning nå, også de neste gangene. Så får du en viss oversikt. Eggløsningen min ble veldig mye mer tydelig fysisk enn da jeg gikk på pilla, Så det ga meg en viss indikasjon det og. Jeg lastet ned en mensen app hvor du kan føre inn forskjellige symptomer og føre mensen.. Anonymkode: 60db1...2c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå