AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #1 Skrevet 12. desember 2018 Hei, Hele familien har nettopp tatt 2 runde med behandling for skabb! 🤮 jeg vet hvor vi ble smittet, så tok kontakt med vedkommende å sa fra. Hun trodde ikke det var skabb pga at utslettene ikke var der Internett sa... men tilslutt skjønte hun at det faktisk var det som er tilfelle. De har begynt behandlingen, men velger å ikke ta hele familien, kun de med prikker. Samt at de velger å kun smøre seg der de har kløe/utslett🙄 (påpekte at farmastøyteten sa at det gikk bra) å utifra det jeg har lest, så skal ALLE i familien behandles, å HELE kroppen smøres!! Så ganske sikker på at de ikke blir kvitt dritten... er det noen som har opplevd det samme? Altså kun gjort småe grep men blitt kvitt det? har også en nyfødt en på bare noen uker, er så redd han har blitt smittet også😭 jeg har ikke de typiske tegnene og har selvsagt behandlet meg.. (men vet ikke for sikkert at jeg ikke har hatt det) krysse fingrene for at baby slipper! De kan jo ikke behandles før de er 2 månder💔 noen som har solskinnshistorie ? Anonymkode: 4160d...b53
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #2 Skrevet 12. desember 2018 Nei... men fysj, håper eg slepp unna det for resten av livet. Elles har eg hørt at heile koppen må smøres. Sengetøy og slikt må vaskes osv osv Anonymkode: ce638...72d 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #3 Skrevet 12. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei... men fysj, håper eg slepp unna det for resten av livet. Elles har eg hørt at heile koppen må smøres. Sengetøy og slikt må vaskes osv osv Anonymkode: ce638...72d Ts. Alt foruten hode og ansikt skal smøres... derfor jeg lurte på om noen har en solskinnshistorie 🤷🏼♀️ Anonymkode: 4160d...b53
Sensi Skrevet 12. desember 2018 #4 Skrevet 12. desember 2018 Hva mener du med solskinnshistorie? At behandling hjelper slik hun beskrev det? Jeg vet ikke. Ville holdt meg unna dem et par måneder slik du slipper en runde til. Hvis du ikke har hatt symptom så tenker jeg det går bra med baby. Krysser fingrene for det. Stakkars lille. Men er heldigvis ikke farlig. Så det vil ordne seg til slutt uansett. Men skjønner fortvilelsen. Ikke noe kjekt. Klem ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #5 Skrevet 13. desember 2018 På 12.12.2018 den 20.56, Sensi skrev: Hva mener du med solskinnshistorie? At behandling hjelper slik hun beskrev det? Jeg vet ikke. Ville holdt meg unna dem et par måneder slik du slipper en runde til. Hvis du ikke har hatt symptom så tenker jeg det går bra med baby. Krysser fingrene for det. Stakkars lille. Men er heldigvis ikke farlig. Så det vil ordne seg til slutt uansett. Men skjønner fortvilelsen. Ikke noe kjekt. Klem ❤️ Tusen takk ♥️ Det er heldigvis ikke farli men hæslig 🤢 Anonymkode: 4160d...b53
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #6 Skrevet 6. februar 2019 Hadde dere fremdeles kløe og utslett etter kuren som fungerte? Anonymkode: f851f...662
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå