Gå til innhold

Stor bag fra Kari Traa...fornøyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer kjøpe den injulegave til ei på 17. Noen som har denne? 

Anonymkode: d0a66...f98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min, men den er jo stor som du sier da :) 

Uansett; den er vanntett, har ett stort rom i stede for mange små og den er veldig slitesterk både i materiale og håndtak. Jeg er også veldig begeistret for at man kan bære den på ryggen som sekk (har reimer til det), eller som bag med vanlig håndtak. Jeg liker den :) 

• Liker 1
Skrevet

Kari Traa bagene er gode greier. VI har flere i huset, de er bortimot uslitelige. Finnes i 3 størrelser tror jeg, 30L, 50L og 80(?)L. Den midterste er passende som klesbag, den store blir VELDIG stor. 

Skrevet

Er ikke fornøyd. Glidelåsene har røket på alle mine (har reklamert 3 ganger). Kjøp heller North Face eller Helly Hansen.

Anonymkode: 69108...b07

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min! Har hatt den i flere år nå :)

Anonymkode: 73f0b...6ad

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke fornøyd. Glidelåsene har røket på alle mine (har reklamert 3 ganger). Kjøp heller North Face eller Helly Hansen.

Anonymkode: 69108...b07

Hvordan har du fått til det? Vi har 3 stk. som vi har hatt omtrent siden de kom ut, og de har blitt hardt brukt. Ingenting har gått istykker på de, hverken glidelåser eller noe annet...

Skrevet

Har en, den er ikke så hardt brukt foreløpig men den funker ser det ut til. Savner ei lita lomme eller to på utsiden, men det er jo smak og behag da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...