Gå til innhold

Spillet Bounce på Nokiamobil

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Aaaaaaaargh! Noen som har kommet lengre enn nivå 4? Får ikke den idiotballen over en sånn piggting som farer opp og ned!!!!!!!!!!!

Hjelp?

-Grrr

Skrevet

Er det den etter basenget? Du bare ruller ballen ned og går over.

Og det blir værre :-) Der treffer du en som går frem og tilbake.

Lykke til.

Nivå 8 her :-)

Skrevet

Æsj, så langt dere har kommet. Plages ennå med det bassenget jeg

Skrevet
Æsj' date=' så langt dere har kommet. Plages ennå med det bassenget jeg[/quote']

Det er bare å rulle over. Ballen flyter... :-)

Skrevet

Ja, det vet jeg. Men når jeg kommer opp derifra igjen, så må jeg hoppe over fra den ene siden til den andre og da ramler jeg hele tiden ned........ da mister jeg tålmodigheten :-(

Skrevet

Hopp ned over kanten. Gå til venstre på den blå linjen treff ventilen slik at du blir liten igjen. Gå mot høyre og under den blå linjen, hent diamanten. Gå tilbake opp på linjen. Still deg nærmest muren som går opp på høyre side, og hopp til du får nok høyde til å svinge inn i ringen(ca 3-4 hopp).

Etter på får du flere poeng ved å gå gjennom en lang blå gang.... men det er en helt annen sak... :-)

Skrevet

:klø: Diamanten? Den har jeg ikke sett

Gjest Anonymous
Skrevet

Er ferdig med bassenget, jeg kommer ikke videre på nivå fire. Etter å ha gjort ballen stor og hoppet opp til høyre for å gjøre den liten og så hoppe til venstre.

Aaaaaaaaargh!!!

Skrevet

Nå forstår jeg faktisk ikke hvor dere mener, for jeg har jo forklart akkurat det dere sliter med over her???????

Gjest Anonymous
Skrevet

Hele bassengafæren er på nivå 3, mener jeg. På nivå 4 begynner ballen som liten på en topp med passasje til begge sider. På begge sider av toppen nederst er det stikkerter som farer opp og ned. Hvis du går til venstre, kan du plukke noen krystaller og en krystallball, men det er også alt.

Går du til høyre må du først komme under en stikkert, gjennom en ring, under noen stikkerter til og bort til en pumpe for å gjøre ballen stor. Her kan det også sankes noen gule krystaller. Så er det tilbake til toppen, og hoppe opp og til høyre til en avsats med en pumpe som gjør ballen liten. Derretter må du hoppe over til venstre for å komme videre. Her er det noen pigger som må unngås og noen murer du må over. Så kommer første skikkelige hinder: En skrå mur med en stikkert nedi. Her lirker du ballen forsiktig over kanten, for det er akkurat plass ved siden av piggen.

Når du er vel nedi gropen, hopper du opp og til venstre for å komme på en murbit med to ringer. Ned av denne går greit, smetter glatt over den piggen som står under. Men så kommer det: En ny skrå mur, med en stikkert som farer opp og ned. Jeg har prøvd i evigheter med å få ballen over den og opp på neste mur. Jeg får ikke nok fart og klarer ikke å hoppe ballen over stikkerten før den sprekker ballen min :( .

Bassenget og alt det andre på nivå 3 er vel overstått, men takk for tipset :) .

Skrevet

Da har vi forskjellige versjoner. For her er det helt sikkert nivå 4 med basseng. ;-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje det er basseng videre ut i nivå 4. Hvordan begynner din nivå 4? Hvordan kom du til bassenget?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...