Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har dere kjøpt plastikkjuletreet? Ser de har tre til under 1000 lappen på Clas Ohlson er det noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har fra Skeidar, kjøpt til under tusenlappen på salg like før jul. Veldig fornøyd med det. Tror modellen heter Dovre.

Skrevet

Coop har et til 1500 for medlemmer. 3500 for ikke-medlemmer. Veldig fornøyd! 400 integrerte lys. Styres med app.  Ser ekte og fint ut.

Anonymkode: 723c7...482

Skrevet

Ingen steder. :P 

Anonymkode: 46190...492

• Liker 2
Skrevet

Har sett noen på Bohus som så ganske ekte ut. De kostet rundt 2500.  De som koster rundt 1000 lapper lyser fake.

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Coop har et til 1500 for medlemmer. 3500 for ikke-medlemmer. Veldig fornøyd! 400 integrerte lys. Styres med app.  Ser ekte og fint ut.

Anonymkode: 723c7...482

Det treet er jo ikke fint i det hele tatt! Ble så utrolig skuffet av det. Ser ikke ekte ut. Vi leverte det inn igjen. 

Anonymkode: a099a...ec5

• Liker 1
Skrevet (endret)
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det treet er jo ikke fint i det hele tatt! Ble så utrolig skuffet av det. Ser ikke ekte ut. Vi leverte det inn igjen. 

Endret av Cecilie82
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var ikke det et tilbud  i november?

Endret av Cecilie82
Skrevet

Ville sjekket Hageland hvis du har det i nærheten, de har mange fine, og en del ganske rimelige.

Anonymkode: 3ac5a...1b7

• Liker 1
Skrevet

Det er tilbud på skeidar nå. Ser ut som de har noen fine. 

Anonymkode: b384d...3e7

Skrevet
1 time siden, Cecilie82 skrev:

Var ikke det et tilbud  i november?

Jo. De har de på tilbud enda for medlemmer. Er ikke noe fint. Ser veldig fint ut på esken , men ikke i virkeligheten. Geilo på europris er fine. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo. De har de på tilbud enda for medlemmer. Er ikke noe fint. Ser veldig fint ut på esken , men ikke i virkeligheten. Geilo på europris er fine. 

Geilo treet ser veldig stort ut?

Skrevet

Var ikke så fint d på europris og var stort

Skrevet

Jeg har faktisk aldri sett et plastjuletre som var fint. Pleide å ønske meg et, men fant aldri noe jeg likte. 

Anonymkode: 99b69...625

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har faktisk aldri sett et plastjuletre som var fint. Pleide å ønske meg et, men fant aldri noe jeg likte. 

Anonymkode: 99b69...625

Må vel være et som er ok. Er jo flere og flere so anskaffer platjuletre

Skrevet (endret)

Ser Hageland sine Dovre trær er best i test i år. Noen som har erfaring med de? Vet noen pris står ikke på Hageland sine nettsider.

Endret av Cecilie82
Skrevet

Rusta sitt, enten Exclusive eller varianten med lys. Kjempefine! Rett under 1500,- for 210 med lys 🙂

Anonymkode: e1dde...9b4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...