Gå til innhold

Jeg er upraktisk og "uheldig"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra en fornuftig familie er jeg. Alle har etablert seg fra ganske tidlig alder, lever vanlige, "kjedelige" og koselige liv. Jeg skulle hatt det litt sånn, men, jeg får ikke vekk denne enorme rastløsheten!! :( jeg reiser så fort jeg kan. Må se andre kulturer. Det er så interessant å se folks forskjellige tenkemåte. Mine reiser også, noen av dem, men til Spania og Hellas. Jeg er den eneste som liker Tyrkia, hvorfor må jeg være den som liker Tyrkia? Hvorfor er det landet jeg liker best som blir ødelagt av en diktator? Dette er så typisk for min flaks! 

Jeg har ingen amerikansk drøm! Virker som så mange vil til Amerika.. jeg synes det virker litt kjedelig, men selvfølgelig vil jeg. 

Hvorfor kan ikke jeg være rolig slik som de andre? Hvorfor like rjeg landet de andre misliker? Jeg føler meg også veldig fanget.

Anonymkode: a8df0...b0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke problemet ? Du liker å reise, men familien din liker det ikke?

Finn venner som liker å reise, eller reis alene, problem løst  😃

• Liker 2
Skrevet

Så reis da! Men det er ærlig talt ikke deg det er synd på pga det som skjer i Tyrkia, tror de politiske motstanderne der lider mer enn deg.. 

Anonymkode: 35a82...3e5

• Liker 4
Skrevet

Vet du, REIS! Jeg har bodd i flere land, dvs. Frankrike, Spania, Italia osv. Anger ikke ett sekund! Beste tiden av mitt liv og så mange gode minner. Anbefales, tenk hva du kommer til å tenke på når du er gammel 😃

Skrevet

Roet meg da jeg fikk en familie selv faktisk, ikke så tidlig da, 25/26. 

Anonymkode: 2f327...6fa

Skrevet

Min plan var å blogge litt mens jeg reiste. 

Jeg fikk desverre et litt annet liv og opplevde en familie som ikke støttet men heller motarbeidet de fleste valg jeg ønsket å ta, helt fra barndommen/ungdomsårene. Det førte til at jeg hele tiden gikk på akkord med meg selv og optimismen i forhold til det meste dalte. Holdt motet oppe til de gikk for langt i sin kritikk og sitt overformynderi (jeg hadde helt normale planer og tanker, var ikke spesielt sær/alternativ). Dermed ble det mye mindre åpenhet rundt reise fra min side, jeg orket ike dele med noen som var så i mot alt jeg gjorde, selv det var innafor.

Men, har du en familie som ikke oppfører seg så dumt som min så er det mitt forslag om du vil at de skal være rolige mens du er ute (den første tiden) -lage en blogg, skrive litt om opplevelsene du har innimellom og dele dette med familie og venner, da vet de at du er trygg og de blir "verdensvante" gjennom deg. 

Anonymkode: 755ce...25c

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Roet meg da jeg fikk en familie selv faktisk, ikke så tidlig da, 25/26. 

Anonymkode: 2f327...6fa

wow, jeg er eldre enn dette. ts 😛 

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så reis da! Men det er ærlig talt ikke deg det er synd på pga det som skjer i Tyrkia, tror de politiske motstanderne der lider mer enn deg.. 

Anonymkode: 35a82...3e5

har jeg skrevet at det er meg det er synd på mest da? Det jeg skrev var bare at det er typisk at det var mitt favorittland som måtte være på vei til helvete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...