Gjest Gitte Skrevet 31. mars 2005 #1 Skrevet 31. mars 2005 er det bare meg som syns det går litt over styr i seksualitet-forumet? mange av trådene er jo skrevet av mannfolk som detaljert beskriver sine "svulmende lemmer" og diverse andre ting.. er det meg som er en prippen røy eller er det mye usaklig dritt som blir skrivi... urk, måtte bare få ut litt frustrasjon.. blir direkte kvalm av noe folk skriver der inne... er jo minimalt med seriøse tråder.... se på "vårkåt" der f.eks... hvem har interesse av å vite sånt? jeg tåler litt kjeft om jeg er prippen nå...
Gjest Madam Felle Skrevet 31. mars 2005 #2 Skrevet 31. mars 2005 Nope, du er ikke prippen. Men enkelte folk tror det er tøft å skrive slikt. Overse det, for det er ofte det beste.
Gjest Gitte Skrevet 31. mars 2005 #3 Skrevet 31. mars 2005 hehe godt å høre tåpelig ting å henge seg opp i, men blir litt irriert her jeg sitter... men må liksom innom å se om det står noe interessant der også...
Gjest Madam Felle Skrevet 31. mars 2005 #4 Skrevet 31. mars 2005 Du er nok ikke den eneste som må inn å se
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #5 Skrevet 31. mars 2005 Tror nok det er endel som bruker seksualforumet får å få synspunkter og tilbakemeldinger på seksuelle fantasier.
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #6 Skrevet 31. mars 2005 ...men må liksom innom å se om det står noe interessant der også... ...hvorfor har ikke Digergjest, 23cm eller Wellhungdude vært innom her og fortalt at det er mye (langt og tykt) interessant som står hos dem? Er de ikke på andre fora.`?
Gjest Gitte Skrevet 31. mars 2005 #7 Skrevet 31. mars 2005 ja for all del... men du ser fint forskjell på et "saklig" innlegg som fantasier enn mye av det som blir lagt ut der... får inntrykk av at det mest er mannfolka som skriver de innleggene, og på meg virker det nesten som at noen av dem kun er her for å sitte der.. nei, er vel jeg som tenker for mye over det.. syns bare det blir for dumt =)
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #8 Skrevet 31. mars 2005 Tenk så deilig å sitte å runke til masse spydige komentarer fra KG brukerne da, det må jo være ekstatisk!
Gjest Gitte Skrevet 31. mars 2005 #9 Skrevet 31. mars 2005 nei, men det tviler jeg ikke på at noen finner en annen slags glede av å lese folks spørsmål... eller når vi "deler erfaringer" *sukk*
Lestat Skrevet 31. mars 2005 #10 Skrevet 31. mars 2005 er det bare meg som syns det går litt over styr i seksualitet-forumet? mange av trådene er jo skrevet av mannfolk som detaljert beskriver sine "svulmende lemmer" og diverse andre ting.. er det meg som er en prippen røy eller er det mye usaklig dritt som blir skrivi... urk, måtte bare få ut litt frustrasjon.. blir direkte kvalm av noe folk skriver der inne... er jo minimalt med seriøse tråder.... se på "vårkåt" der f.eks... hvem har interesse av å vite sånt? jeg tåler litt kjeft om jeg er prippen nå... Nja. Jeg kan være enig i at alt ikke er like interresant til en hver tid, og jeg må vel innrømme at en del av debattene rundt størrelse, antall multiorgasmer og vaginadybde har jeg ikke fulgt inngående, for å si det sånn. Men nå har det seg jo slik at dette er faktisk prisen for å kunne stille anonyme spørsmål og tillate gjestebrukere på et slikt fora, og man kan jo heller ikke se bort i fra at det faktisk er enkelte som lurer på den slaks ting i forbindelse med seksualitet. Personlig har jeg ingen problmer med det offeret. Å måtte akseptere en del "løktråder" og "svulmende lemmer" synes jeg faktisk er et bedre alternativ enn å frata folk muligheten til anonymet å spørre om ting de lurer på. Hvis det plager en, så er det jo tross alt bare å la være å følge med på de fora/tråder det er snakk om. Sånn gjør jeg det i alle fall.... At det oppstår en del "rare" spørsmål om et tema som stort sett de fleste har et forhold til, er vel egentlig ikke så fryktelig merkelig. Graden av usakelighet kan jo fort bedømmes ut i fra egen oppfattning av en sak - rart med det, man har jo som regel den "riktigste" virkelighetsoppfatningen selv
Loppefrø Skrevet 31. mars 2005 #11 Skrevet 31. mars 2005 Hva med å overse de trådene man ikke har interesse for eller mistenker for å være løktråder? Uten respons er det vel neppe så aktuelt å skrive slike tråder?
Gjest Chrizzy Skrevet 31. mars 2005 #12 Skrevet 31. mars 2005 Jeg synes det stort sett har vært veldi kjedelig der inne lenge
Gjest Seleena Skrevet 31. mars 2005 #13 Skrevet 31. mars 2005 Enig med chrizzy. Ikkje for å vere stygg, men det er jo nesten berre "gjest", "kåtmann42" og "Stiv.Er.Du.Våt" nick der inne. Uregistrerte useriøse mannfolk og kvinnfolk som er ute etter litt moro! Eg tek ikkje det forumet seriøst i det heile tatt, og føler ikkje eg hadde blitt tatt på alvor om eg hadde skrive noko der heller..
Tusenfryd Skrevet 31. mars 2005 #14 Skrevet 31. mars 2005 Jeg synes det er helt greit å diskutere vårkåthet - hva r vel mer naturlig når krokusen spirer og solen skinner? Jo, en vårdepresjon og allergiplager kanskje - men la nå de som er vårkåte få snakke om det da? Mener nå jeg... Og jeg kan være prippen altså!
Loppefrø Skrevet 31. mars 2005 #15 Skrevet 31. mars 2005 Enig med chrizzy. Ikkje for å vere stygg, men det er jo nesten berre "gjest", "kåtmann42" og "Stiv.Er.Du.Våt" nick der inne. Uregistrerte useriøse mannfolk og kvinnfolk som er ute etter litt moro! Eg tek ikkje det forumet seriøst i det heile tatt, og føler ikkje eg hadde blitt tatt på alvor om eg hadde skrive noko der heller.. Da har vi to ganske forskjellig oppfatning av seksualitetsforumet her på KG. Jeg overser glatt de trådene som ikke er av interesse, og i de andre trådene er jeg stadig imponert over hvor åpen og ærlig mange tør være. Flott at det er litt takhøyde mener jeg, når noen har fantasier de syntes virker rare, eller lyster som de tror de er alene om i verden, så er det jammen ikke så mange steder man kan utveksle erfaring og få luftet sine tanker. Neppe slikt man spør venner om, jeg hadde ikke gjort det. Prisen man betaler for et slikt sted, er gjerne at man risikerer at noen "napper seg i løken" samtidig som de leser der inne. For min del driter jeg i det. (og ja, jeg har skrevet gjesteinnlegg på seksualitet )
Lestat Skrevet 31. mars 2005 #16 Skrevet 31. mars 2005 Jepp, enig med Tusenfryd. Vårkåthet må være en av de dårligere eksemplene på irrelevant tema. Greit, innlegget var kanskje litt suspekt formulert i forhold til "løktråd" manien, men litt takhøyde må man jo ha. Alt trenger jo ikke være sakelig, alvorlig og preget av en medisinsk tilnærming til en hver tid heller.
Gjest Violetta Skrevet 31. mars 2005 #17 Skrevet 31. mars 2005 Jeg skjønner ikke dette. Har lest litt der inne. Det er jo to typer innlegg som går igjen: 1. Innleggsforfatter har en fantasi som han/hun lurer på om er normal. Får noen useriøse svar, men en del "alt er normalt hvis det ikke skader noen"-svar. 2. De såkalt "useriøse" innleggene, der man ikke lurer på om det er normalt eller akseptert, men bruker forumet for å få utløp for sine fantasier. Hva er egentlig forskjellen? Er det ikke lov til å sitte på nettet og fantasere, før man har spurt om lov her på KG? Mange som svarer der inne er så ivrige på at fantasier er harmløse og fullt ut akseptert. Men om noen beskriver dem for nøye, da er det ekkelt og blir latterliggjort og ansett som useriøst... Synes det er viktig at det er stor takhøyde på et sånt forum som KG er.
Gjest Gjesta Skrevet 31. mars 2005 #18 Skrevet 31. mars 2005 Synes Crazy cook...var et morsomt navn da ellers så synes jeg det er ganske så kjedelig der....
Gjest happyending Skrevet 2. april 2005 #19 Skrevet 2. april 2005 Om jeg bryr meg så veldig, det er en ting, men det er stort sett bare søppel som står der, typisk innlegg fra smågutter som bare skriver innlegg for å se hva folk svarer.. Jeg syns det svekker seriøsiteten til seksualitetforumet, noe som igjen gjør at jeg verken svarer særlig ofte eller starter tråder.. Litt synd egentlig, for ellers kunne det blitt et veldig interessant forum...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå