AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #1 Skrevet 11. desember 2018 Jeg prøver å sjekke om dette er noe noen andre har opplevd, det måtte selvsagt skje når bankens kundeservice nettopp har stengt. Jeg overførte nettopp et (for meg) større beløp fra brukskonto til en annen av mine kontoer i samme bank, som jeg ofte gjør. Men til min store fortvilelse forsvant pengene fra brukskonto, men dukket ikke opp på kontoen jeg overførte dem til. Jeg har sjekket fire ganger, tall for tall, at kontonummeret pengene er overført til er riktig - men likevel kom ikke pengene inn på den kontoen! Jeg skal ta kontakt med banken hvis de enda ikke er inne når jeg står opp i morgen, men jeg ville bare sjekke om noen andre har opplevd lignende og vet om dette er en normal «feil»? Mest for nattesøvnens skyld. Jeg overfører ganske mye mellom kontoene mine, og pengene har alltid vært på rett plass øyeblikkelig etterpå, så jeg ble litt varm når jeg så at det ikke skjedde denne gang.. Anonymkode: d6097...659
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #2 Skrevet 11. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøver å sjekke om dette er noe noen andre har opplevd, det måtte selvsagt skje når bankens kundeservice nettopp har stengt. Jeg overførte nettopp et (for meg) større beløp fra brukskonto til en annen av mine kontoer i samme bank, som jeg ofte gjør. Men til min store fortvilelse forsvant pengene fra brukskonto, men dukket ikke opp på kontoen jeg overførte dem til. Jeg har sjekket fire ganger, tall for tall, at kontonummeret pengene er overført til er riktig - men likevel kom ikke pengene inn på den kontoen! Jeg skal ta kontakt med banken hvis de enda ikke er inne når jeg står opp i morgen, men jeg ville bare sjekke om noen andre har opplevd lignende og vet om dette er en normal «feil»? Mest for nattesøvnens skyld. Jeg overfører ganske mye mellom kontoene mine, og pengene har alltid vært på rett plass øyeblikkelig etterpå, så jeg ble litt varm når jeg så at det ikke skjedde denne gang.. Anonymkode: d6097...659 Har kontoen du overførte til vært i minus? Anonymkode: 96df0...87e
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #3 Skrevet 11. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har kontoen du overførte til vært i minus? Anonymkode: 96df0...87e Nei -TS Anonymkode: d6097...659
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #4 Skrevet 11. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har kontoen du overførte til vært i minus? Anonymkode: 96df0...87e Det kommer heller ikke opp i kontooversikten/kontobevegelser på kontoen jeg overførte til, at beløpet er overført. Men det er trukket fra brukskonto, og på kontobevegelsene til brukskonto står det altså at beløpet er overført til den andre kontoen. Anonymkode: d6097...659
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #5 Skrevet 11. desember 2018 Det kan jo hende i noen tilfeller at det kan ta litt tid. Anonymkode: 42c1c...2f9 3
Chicci Skrevet 11. desember 2018 #6 Skrevet 11. desember 2018 Det har skjedd meg også ofte, spesielt i mobilbanken. Men da må jeg lukke appen, så prøve på nytt eller vente
Rumle Skrevet 11. desember 2018 #7 Skrevet 11. desember 2018 Hvis du har flere kontoer enn de to i samme bank, sjekk de andre om du kan ha valgt feil konto?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #8 Skrevet 12. desember 2018 Har du valgt vanlig betaling i stedet for overføring mellom egne konti? Anonymkode: ca06a...8b9
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #9 Skrevet 12. desember 2018 Jeg har konto i Eika. Det kan ta litt tid noen ganger før jeg ser beløp jeg har overført til meg selv. Anonymkode: 54c54...f68 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #10 Skrevet 12. desember 2018 Jeg har Nordea, under "Overføing mellom egne konto" så kan man kun velge de man har selv fra en nedtrekksmeny. Så umulig at pengene forsvinner til en ukjent konto. Hos meg står de som disponible med en gang. Anonymkode: 3fd46...128
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #11 Skrevet 12. desember 2018 TS her, takk for innspill! Jeg sjekket kontoen når jeg våknet i morges, og pengene var overført til rett konto. Jeg brukte mobilbank og valgte overføring mellom egne kontoer, ikke betaling. Har Sparebanken Vest. Det har som sagt aldri skjedd før, men siden pengene kom inn i løpet av natta så kan jeg tenke meg at det har vært en teknisk feil eller lignende 🙂 Anonymkode: d6097...659
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #12 Skrevet 12. desember 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her, takk for innspill! Jeg sjekket kontoen når jeg våknet i morges, og pengene var overført til rett konto. Jeg brukte mobilbank og valgte overføring mellom egne kontoer, ikke betaling. Har Sparebanken Vest. Det har som sagt aldri skjedd før, men siden pengene kom inn i løpet av natta så kan jeg tenke meg at det har vært en teknisk feil eller lignende 🙂 Anonymkode: d6097...659 Har samme bank som deg og det har skjedd med meg også, men kun ved større summer. Anonymkode: 1014a...b4e
Kittykat Skrevet 12. desember 2018 #13 Skrevet 12. desember 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her, takk for innspill! Jeg sjekket kontoen når jeg våknet i morges, og pengene var overført til rett konto. Jeg brukte mobilbank og valgte overføring mellom egne kontoer, ikke betaling. Har Sparebanken Vest. Det har som sagt aldri skjedd før, men siden pengene kom inn i løpet av natta så kan jeg tenke meg at det har vært en teknisk feil eller lignende 🙂 Anonymkode: d6097...659 Sparebanken Vest hadde problemer med overføringer i går kveld/natt. Det samme skjedde meg i går kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå