AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #1 Skrevet 11. desember 2018 Jeg kom i kontakt med en jeg ikke har snakket med på mange mange år, vi har aldri vært venner men bekjente.. han stilte mange spørsmål og virker veldig interessert i å prate med meg og vi hadde lange samtaler på Facebook i flere dager, vi hadde masse å snakke om og samtalene var hyggelige, brått så begynte han å svare meg sånn: ok. Mhm. Og ble veldig kort i svarene og virket nesten sur. Så nå tør jeg ikke sende mer meldinger til han, men han sender meg bilde snapchats og jeg svarer på det, men han svarer ikke på mine snaps tilbake...er bare sånne vanlige snapper som man sender til mange samtidig, men han MÅ jo ikke sende de til meg hvis han ikke vil snakke mer med meg... Jeg skjønner ingenting! Hva kan det være fornoe? Jeg tør ikke akkurat spørre han heller... skjønner at det blir vanskelig for dere å svare på det her, men jeg blir veldig forvirret! Noen tips ? Anonymkode: bf163...875
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #3 Skrevet 12. desember 2018 Da er han rett og slett ikke så interessert i å ha mer kontakt. Kanskje har han møtt noen som han dater og han ikke føler det er rett å ha masse kontakt med ei anna jente. Kanskje han syns det ble litt mye snakk på meldingene og han nå viser at han ikke vil ha kontakt, ved å ha veldig korte svar til deg. Du kan jo snu situasjonen. Hvis du svarte folk så kort og bare skrev mhm. Det hadde betydd at du ikke var interessert. Og i stedet for å være slem og si du ikke vil ha mer kontakt, svarer du heller kort og litt avvisende. Slik som han gjør nå. Jeg syns du ikke skal kontakte han mer. I hvert fall ikke grave i hvorfor han ikke svarer. Da virker du kanskje litt vel ivrig igjen? Hvorfor bruke tiden din på en fyr som ikke er interessert? Han er ikke noe å samle på da. Finn en som er keen på deg Tenk at du er verdt å samle på. Og du er verdt en som vil gi deg oppmerksomhet uten at du må tigge om den. La være å svare på snappene hans. Bruk samme mynt tilbake og bare send han snaps som er myntet på en større gruppe. Det hadde jeg gjort. Anonymkode: 35a33...d8e 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #4 Skrevet 12. desember 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er han rett og slett ikke så interessert i å ha mer kontakt. Kanskje har han møtt noen som han dater og han ikke føler det er rett å ha masse kontakt med ei anna jente. Kanskje han syns det ble litt mye snakk på meldingene og han nå viser at han ikke vil ha kontakt, ved å ha veldig korte svar til deg. Du kan jo snu situasjonen. Hvis du svarte folk så kort og bare skrev mhm. Det hadde betydd at du ikke var interessert. Og i stedet for å være slem og si du ikke vil ha mer kontakt, svarer du heller kort og litt avvisende. Slik som han gjør nå. Jeg syns du ikke skal kontakte han mer. I hvert fall ikke grave i hvorfor han ikke svarer. Da virker du kanskje litt vel ivrig igjen? Hvorfor bruke tiden din på en fyr som ikke er interessert? Han er ikke noe å samle på da. Finn en som er keen på deg Tenk at du er verdt å samle på. Og du er verdt en som vil gi deg oppmerksomhet uten at du må tigge om den. La være å svare på snappene hans. Bruk samme mynt tilbake og bare send han snaps som er myntet på en større gruppe. Det hadde jeg gjort. Anonymkode: 35a33...d8e Jeg har ikke skrevet alt som det faktisk er, kan ikke gjøre det for det blir alt for gjenkjenbart... Men kan si det sånn at han begynte å antyde til noe som virket litt flørtete... Jeg var ikke så interessert i å virke flørtete imot han så jeg svarte han når han sa f.eks: fin (som svar på et bilde) så svarte jeg f.eks: 😄😄. Jeg ga aldri noe flørtende kommentarer tilbake osv... vet ikke om han mente alle de tingene han sa som flørting, men... virket litt sånn. Jeg føler at han kanskje er flau? Jeg vet ikke.... Jeg aner ikke om det er fordi han er flau, eller om han bare ikke vil snakke mer med meg. Men jeg syntes det er merkelig å bare brått midt i en samtale snu om helt fra å skrive en bok til meg hver gang han skrev, til å skrive: Mhm, ok. Osv.... Jeg skrev aldri like mye til han som han skrev til meg, men jeg føler jeg allikevel viste mye interesse for å prate med han. Anonymkode: bf163...875
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #5 Skrevet 12. desember 2018 Kanskje han ble sur siden du ikke flørtet tilbake. Kanskje han mistet interessen for å ha kontakt. Kanskje han prøver å leke hard to get. Hvem vet Anonymkode: 3c1cd...cd2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #6 Skrevet 12. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han ble sur siden du ikke flørtet tilbake. Kanskje han mistet interessen for å ha kontakt. Kanskje han prøver å leke hard to get. Hvem vet Anonymkode: 3c1cd...cd2 Syntes det bare er merkelig oppførsel for voksne mennesker isåfall 😅 Anonymkode: bf163...875
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #7 Skrevet 12. desember 2018 Tror han flørtet med deg, men har funnet noen andre så er ikke like interessert - men interessert nok til å opprette holde kontakten via minimal interaksjon. Anonymkode: ae68f...8cf
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #8 Skrevet 12. desember 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror han flørtet med deg, men har funnet noen andre så er ikke like interessert - men interessert nok til å opprette holde kontakten via minimal interaksjon. Anonymkode: ae68f...8cf Funnet noen "andre"...? vi holdt jo ikke på akkurat, vi har ikke sett hverandre på 15 år kanskje og kom bare i kontakt... Tror nok ikke han har møtt noen og at det er grunnen til at han ikke kan snakke med meg, vi hadde jo ikke noe forholds relasjon, bare en sånn gjenforenings samtale og han virket interessert i å prate med meg, da han sa slik som:" men vi snakkes mer imorgen eller? "han sender jo snapper hele tiden av hva han driver med... til meg personlig, men hvis jeg svarer på de snappene så får jeg ikke noe svar tilbake igjen og jeg får ikke noe respons på de snappene jeg sender. Han snudde veldig brått midt i samtalen og jeg tror ikke han fikk seg kjæreste imens han lå i senga kl 4 på natta sånn random... vi har veldig mye til felles og mye å snakke om... vi begynte å prate pga noe som skjedde med en felles bekjent, også begynte bare praten å gå. Var jo ikke noe som lå i lufta ellet noe når vi begynte å prate, går an å prate med det motsatte kjønn uten at man må flørte vel... Anonymkode: bf163...875
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå