Berlinerbolle Skrevet 11. desember 2018 #1 Del Skrevet 11. desember 2018 Hei. På jobb nå i desember har vi innført «hemmelig nissevenn». Da er det meningen å gi nissegleder og nissestreker igjennom hele desember. Nå halvveis, så har jeg gått tom for ideer til gode nissestreker. Personen jeg har tåler ganske mye, så kan dra den litt lengre enn til andre. Nissestrekene mine frem til nå har vært ganske kreativ, så lista er høy. Trenger derfor tips fra noen lure sjeler der ute til noen gode nissestreker. Jobber på skole, så de fleste strekene er gjort på kontoret. innpakket pult i feks aluminiumsfolie, gave papir eller plastfolie er oppbrukt. Samme med kopper fylt med vann. Kom med deres beste kreative strek 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #2 Del Skrevet 11. desember 2018 Print en trollface og teip det under laseren på datamusa? Eller alskens andre data-baserte pranks(demonstrasjoner på youtube i fleng). Anonymkode: 65e43...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berlinerbolle Skrevet 11. desember 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 11. desember 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Print en trollface og teip det under laseren på datamusa? Eller alskens andre data-baserte pranks(demonstrasjoner på youtube i fleng). Anonymkode: 65e43...fb8 Takker for tips, men ikke helt det jeg er ute etter. Vil gjøre ett eller annet på arbeidsplassen (pulten), som blir litt mer arbeid for denne personen om du skjønner 🤔 da vi ikke har kontor i samme etasje vil det bli dumt om jeg vanker der oppe for å gjøre datapranks (er aldri der ellers, så lett å bli busta), samt at alle på jobb låser pc’n når de forlater kontoret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berlinerbolle Skrevet 11. desember 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 11. desember 2018 Gjør nissestrekene på kveldstid for å ikke bli oppdaget forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #5 Del Skrevet 11. desember 2018 Jeg pakka inn en pakke med 3-4 mindre pakker inni der🤣 Til slutt ble det pakket opp et iq «spill» Anonymkode: f0895...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #6 Del Skrevet 11. desember 2018 Heng opp «ønskeliste» som skal forestille ønskelisten til personen med morsomme/halvveis grove ønsker - som resten av arbeidsplassen kan se (heng på korktavle f.eks). Pakk inn konfekteske uten konfekt. Anonymkode: 8429b...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #7 Del Skrevet 11. desember 2018 - Bak en kake som skal være fra vedkommende til alle på kontoret. Kaken er fiskepudding dekket med sjokoladeglasur og pynt. - Fyll et urinprøveglass med eplejuice og skriv din kollegas navn med tydelige bokstaver. La stå godt synlig på toalettet. - Bytt tastaturet med et som er ødelagt. - Pakk inn absolutt alle ting på skrivebordet (fra blyanter til PC) i gavepapir. - Pynt hele kontorplassen skikkelig overdådig med masse julepynt. - Og hvis du skal være virkelig slem: avføringsmiddel i kaffen. Anonymkode: 97957...161 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 15. desember 2018 #8 Del Skrevet 15. desember 2018 Kjøp, - eller finn noe på skolen, noe som har med barn eller ungdom å gjøre (utifra hvilken skole det er snakk om eller eksakt hva h*n jobber med). F.eks. kan du gå på lageret å finne ett eller flere sett av alle bøkene for årskullet og/eller fag læreren har. Legg det rundt pulten til vedkommende eller oppå pulten. Gjem unna alt du kan gjemme av det h*n har. Lag en "sti" med bilder, piler e.l. fra kontorpulten og til et annet sted du mener passer for vedkommende (og som egner seg siden det er på en skole). Vurder å legge noe(n) av tingene du gjemmer der. Eller legg noe helt annet der, noe som kan passe eller ikke passe for vedkommende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #9 Del Skrevet 15. desember 2018 Fjerne hele kontorplassen. Spre det godt utover😃 Anonymkode: 79957...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå