Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg er litt overvektig og stor,og bruker for tiden str 40 eller 42 i bukser på vero moda...vil så gjerne ha jeans-men det vanlige olastoffet er ikke kledelig på en LITE stram kropp...stretch jeans har bedre virkning....da ser jeg heller formfull ut ;) men hvor får jeg tak i slike som ser jeansaktig ut? for et par år siden hadde vero moda fine sånne....men nå er det jo bare stive "ekte" der....og tør ikke gå på jc eller carling eller noe pga jeg er 100cm i livet jo....

please help :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Du er 100 cm. i livet og bruker bukser i 40/42 på Vero Moda????

Gjest Madam Felle
Skrevet
Du er 100 cm. i livet og bruker bukser i 40/42 på Vero Moda????

Ja, den lurte jeg også på. For jeg er 78 i livet og bruker 42 i bukser. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Enten er buksene på VM monsterstore eller så er dette bare et tulleinnlegg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er jo mye enklere å finne bukser som passer på JC eller Carlings enn på Vero Moda! Ta en tur dit, du. :-)

Skrevet

Cubus har faktsik hatt bra jeansmodeller i det siste, med stretch!

Gjest Anonymous
Skrevet

hmmm...ja jeg er også rundt 78-80 i livet...midjen altså...kanskje du mener rundt nedre mageområdet? uansett så lurer jeg på det samme....har carlings bukser som er så store i livet? alle som går med "merkejeans" er jo smale...

Gjest Anonymous
Skrevet
hmmm...ja jeg er også rundt 78-80 i livet...midjen altså...kanskje du mener rundt nedre mageområdet? uansett så lurer jeg på det samme....har carlings bukser som er så store i livet? alle som går med "merkejeans" er jo smale...

Det har de definitivt! :-)

Skrevet

Popin og Henry Choice jeans :tommelsmil:

Man kan finne kule jeans på Lindex også faktisk.

Skrevet
Popin og Henry Choice jeans :tommelsmil:

Man kan finne kule jeans på Lindex også faktisk.

Selv om passform kan ble rart, jeg er enig med det ang. Lindex jeans. Ikke en så verst alternativ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...