Gå til innhold

Til alle kvinner med nedsatt sexlyst!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg slet utrolig med sexlysten etter å ha fått barn. Følte meg unormal, ble stresset og følte meg rett og slett av liten verdi.

Så fikk jeg nok, tok ut spiralen, jaggu kom sexlysten tilbake og er på topp!! Jeg bruker nå LadyComp for å sjekke fruktbarhet, man får røde dager (fruktbar)  og grønne dager (ikke fruktbar) hvorpå man kan bruke kondom eller avstå fra sex på de røde dagene. 99,6% sikkert, så det synes jeg er ganske så bra!

ville bare dele denne gleden med dere, jeg er fortsatt forferdet over hvor mye dette hormonpreparatet påvirker meg.. jævlig greier! 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Pentagon skrev:

Hei!

jeg slet utrolig med sexlysten etter å ha fått barn. Følte meg unormal, ble stresset og følte meg rett og slett av liten verdi.

Så fikk jeg nok, tok ut spiralen, jaggu kom sexlysten tilbake og er på topp!! Jeg bruker nå LadyComp for å sjekke fruktbarhet, man får røde dager (fruktbar)  og grønne dager (ikke fruktbar) hvorpå man kan bruke kondom eller avstå fra sex på de røde dagene. 99,6% sikkert, så det synes jeg er ganske så bra!

ville bare dele denne gleden med dere, jeg er fortsatt forferdet over hvor mye dette hormonpreparatet påvirker meg.. jævlig greier! 

Flott at lysten er vendt tilbake...

Skrevet

Med tanke på at temp måling ikke er noe man bør bruke som prevensjon med mindre det ikke er helt krise å bli gravid så er det et særdeles dårlig råd hvis de som ikke har så mye erfaring med syklus, temp etc skulle prøve det ut. 

Anonymkode: 0d558...1cb

• Liker 7
Skrevet

Gjorde som deg og gikk over på ladycomp for omtrent 4 år siden. Fremdeles ikke gravid 👍👍

Anonymkode: ef5e0...523

Skrevet

Prevensjonsmiddel er faktisk noko som gir mange kvinner nedsatt sexlyst. 

Eg har fremdeles høg sexlyst på spiralen, men er tørr som ein ørken. Og full i kvise. I tillegg til tendenser til sjalu og sur. 

Har time hos legen i morgon. Skal henvisast så eg får tatt den ut, men pga konisering kunne ikkje legen sjå trådane ved sist time.

Anonymkode: daf8d...d8f

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde som deg og gikk over på ladycomp for omtrent 4 år siden. Fremdeles ikke gravid 👍👍

Dersom mannen din steriliserer seg, har det ingen bivirkninger for noen av dere

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom mannen din steriliserer seg, har det ingen bivirkninger for noen av dere

Ja det er helt riktig. Men så har vi lyst på barn, bare ikke før om kanskje 2-3 år. Da blir det dumt å sterilisere seg

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er helt riktig. Men så har vi lyst på barn, bare ikke før om kanskje 2-3 år. Da blir det dumt å sterilisere seg

Godt poeng. Jeg er så opphengt i sterilisering fordi vi nettopp har bestemt at mannen skal gjøre det, at jeg glemmer at ikke alle er i samme situasjon 😛

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

finnes reversibel sterilisering

Skrevet
9 minutter siden, bobler skrev:

finnes reversibel sterilisering

Eller så kan man bruke ladycomp og drite i å bruke masse penger og tid på unødvendige inngrep, og heller sterilisere seg når man har fått de barna man vil ha 😊

Skrevet

Eller bruk kobberspiral. Blør mer, men ingen  ekstra hormoner. 

Skrevet

Jeg bruker kobber spiral fungerer utmerket og blør ikke mer en jeg gjorde før. Eneste forskjellen er at mensen blir litt mer uberegnelig. Altså lite den ene dagen mer den andre å lite så mer igjen. Men ikke noe fossblødning her altså, jeg tåler ikke hormoner så det var den muligheten jeg hadde. 

Skrevet

Har hormonspiral. Full i kviser, humørsyk og tørr som f..... den skal ut. Synd, for eg elsker å slippe mensen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...