AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #1 Skrevet 11. desember 2018 Har hatt et forhold til en mann i lengre tid som slet med ereksjon, og jeg følte alltid at jeg måtte «forte meg» for å bli ferdig før han mister den. Nå er jeg ute av forholdet, og har sex med en mann som har 0 problemer med ereksjonen, men jeg klarer ikke konsentrere meg fordi jeg hele tiden er redd han mister ereksjonen, og derfor får jeg ikke orgasme. Noen som har tips til hvordan jeg kan slutte å tenke sånn?? Det ødelegger veldig for sexen. Anonymkode: 77c4c...870
Hr. Aktiv Skrevet 11. desember 2018 #2 Skrevet 11. desember 2018 Kan du ikke gjøre slik vi menn gjør noen ganger da? Gi litt faen å tenk på deg selv? Ofte kan det ende opp med den beste sexen for dere begge? 3
Master1 Skrevet 11. desember 2018 #3 Skrevet 11. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har hatt et forhold til en mann i lengre tid som slet med ereksjon, og jeg følte alltid at jeg måtte «forte meg» for å bli ferdig før han mister den. Nå er jeg ute av forholdet, og har sex med en mann som har 0 problemer med ereksjonen, men jeg klarer ikke konsentrere meg fordi jeg hele tiden er redd han mister ereksjonen, og derfor får jeg ikke orgasme. Noen som har tips til hvordan jeg kan slutte å tenke sånn?? Det ødelegger veldig for sexen. Anonymkode: 77c4c...870 En skal ikke konsentrere seg når en har sex nyt det og slapp av .... Så ordner det seg nok.., ikke vær redd for noe..,,, 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå