Preben Skrevet 11. desember 2018 #1 Skrevet 11. desember 2018 (endret) slett Endret 11. desember 2018 av Preben
Unika Skrevet 11. desember 2018 #2 Skrevet 11. desember 2018 (endret) Det er en replika ja. Man ser det på fargen og kvaliteten på stoffet innvendig, og på formen. Glidelåsen og metallet er også litt for avrundet i kantene. Derfor kan du ikke prøve å selge den hverken på Finn eller her. Det er faktisk ulovlig med kjøp og salg av falske vesker. Hvorfor lurer du egentlig på om den er falsk? Du vet det jo selv når du spør. Ingen med en ekte veske hadde jo spurt om slikt. Hvor har du fått tak i den forresten? Endret 11. desember 2018 av Unika 1
Preben Skrevet 11. desember 2018 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2018 (endret) 2 timer siden, Unika skrev: Endret 11. desember 2018 av Preben
Unika Skrevet 11. desember 2018 #4 Skrevet 11. desember 2018 12 minutter siden, Preben skrev: Fargen, formen og stoffet innvendig er helt likt den ekte, så der tar du feil. Sammenlignet med dette bildet av en ekte så er det heller ingen forskjell på glidelåsen. Jeg ser i hvert fall at det er noe som skurrer med din veske. Jeg har sett et titalls ekte vesker, og jeg eier samme modell bare i annen farge. Fikk umiddelbart følelsen av at noe var litt «off». Men jeg forstår ikke helt motivasjonen her, du vet jo at den er falsk? Du skriver jo selv at du tror det er en replika, hvorfor tror du det da? Kanskje enklere hvis du forklarer
MissAlba Skrevet 11. desember 2018 #5 Skrevet 11. desember 2018 Bra laget i så fall. Stingene ser helt perfekte ut. 3
Chicci Skrevet 11. desember 2018 #6 Skrevet 11. desember 2018 Du ser det tydelig på bokstavene, mellomrommet på de, og at de er utydelige enkelte plasser. En god kopi, men fremdeles så støtter man et illegalt marked med barnearbeid og kriminalitet. Styr unna alt som er kopier.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #7 Skrevet 11. desember 2018 2 minutter siden, MissAlba skrev: Bra laget i så fall. Stingene ser helt perfekte ut. Den hadde nok lurt meg. Er glad jeg foretrekker å handle slike ting i butikk Anonymkode: 6d4f4...63f 2
Absol Skrevet 11. desember 2018 #9 Skrevet 11. desember 2018 7 minutter siden, MissAlba skrev: Bra laget i så fall. Stingene ser helt perfekte ut. På det ene bildet av innsiden er sømmen langs toppen helt sikksakk... 1
Preben Skrevet 11. desember 2018 Forfatter #10 Skrevet 11. desember 2018 7 minutter siden, MissAlba skrev: Bra laget i så fall. Stingene ser helt perfekte ut. 4 minutter siden, Chicci skrev: Du ser det tydelig på bokstavene, mellomrommet på de, og at de er utydelige enkelte plasser. En god kopi, men fremdeles så støtter man et illegalt marked med barnearbeid og kriminalitet. Styr unna alt som er kopier. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den hadde nok lurt meg. Er glad jeg foretrekker å handle slike ting i butikk Anonymkode: 6d4f4...63f Takk for deres tilbakemeldinger. 1
Unika Skrevet 11. desember 2018 #11 Skrevet 11. desember 2018 (endret) På det 3 bildet, fra nederst, ser man tydelig at stingene er skjeve - ikke sydd rett. Dette forekommer aldri på en ekte veske dessverre.. Jeg tenker jo at du burde kontakte den du kjøpte av? Kreve kjøpet hevet? Du kan jo i hvert fall ikke videreselge den, det er veldig uetisk. Endret 11. desember 2018 av Unika 1
Preben Skrevet 11. desember 2018 Forfatter #12 Skrevet 11. desember 2018 12 minutter siden, Absol skrev: På det ene bildet av innsiden er sømmen langs toppen helt sikksakk... Ja, jeg er enig med deg. Ser ikke bra ut der. 7 minutter siden, Unika skrev: På det 3 bildet, fra nederst, ser man tydelig at stingene er skjeve - ikke sydd rett. Dette forekommer aldri på en ekte veske dessverre.. Jeg tenker jo at du burde kontakte den du kjøpte av? Kreve kjøpet hevet? Du kan jo i hvert fall ikke videreselge den, det er veldig uetisk. De er sydd skråstilt fordi de er håndsydd. Jeg forstår du er veldig triggered, men hold deg til topic eller slutt og kommenter. Om jeg skal heve kjøpet osv er noe du ikke skal blande deg inn i.
Unika Skrevet 11. desember 2018 #13 Skrevet 11. desember 2018 (endret) 8 timer siden, Preben skrev: Ja, jeg er enig med deg. Ser ikke bra ut der. De er sydd skråstilt fordi de er håndsydd. Jeg forstår du er veldig triggered, men hold deg til topic eller slutt og kommenter. Om jeg skal heve kjøpet osv er noe du ikke skal blande deg inn i. Men i alle dager da? det var da bare behjelpelig ment. Er en annen som har påpekt den sømmen der også. De er sydd skrått ja, men de skal ikke være sydd ujevnt, da er det noe galt. Det må da gå an å tipse om at du kanskje kan få hevet kjøpet, det ville jo vært bra for deg, så hadde det jo løst seg. Veldig overraskende og mystisk at du tok det ille opp. Synd at du ikke klarer å vise normal høflighet mot folk som faktisk foreslår noe som kan hjelpe DEG. Endret 12. desember 2018 av Unika
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå