AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #1 Skrevet 11. desember 2018 Er ikke interessert i å oppi 4000 for en telefon. Men vil gjerne ha en som ikke blir fort treig, og den må ha bra kamera. Jeg bruker whatsapp, facebook og intagram, norwegian, sas appene. Anonymkode: 0b1a9...653
blåtimen Skrevet 11. desember 2018 #2 Skrevet 11. desember 2018 Syns Huawei P20 Lite kan virke som en passende mobil for deg. 2222kr på Power nå
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #3 Skrevet 11. desember 2018 22 minutter siden, blåtimen skrev: Syns Huawei P20 Lite kan virke som en passende mobil for deg. 2222kr på Power nå Men er den bra? Siden den heter lite....:p er det en slik telefon som ikke tåler noe? Anonymkode: 0b1a9...653
blåtimen Skrevet 11. desember 2018 #4 Skrevet 11. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er den bra? Siden den heter lite....:p er det en slik telefon som ikke tåler noe? Anonymkode: 0b1a9...653 Jeg syns den er bra. Har lest meg til at den er noe av det beste man kan få i den prisklassen. Den heter kun lite fordi storebrødrene P20 og P20 Pro er enda bedre - og dermed også enda dyrere. Hvis du tenker på knuselighet så er den jo som smarttelefoner flest lett knusbar om den går i bakken. Derfor bruker alle med litt vett mellom øra et godt deksel og skjermbeskytter
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #5 Skrevet 11. desember 2018 15 minutter siden, blåtimen skrev: Jeg syns den er bra. Har lest meg til at den er noe av det beste man kan få i den prisklassen. Den heter kun lite fordi storebrødrene P20 og P20 Pro er enda bedre - og dermed også enda dyrere. Hvis du tenker på knuselighet så er den jo som smarttelefoner flest lett knusbar om den går i bakken. Derfor bruker alle med litt vett mellom øra et godt deksel og skjermbeskytter Hvordan er kamera? Anonymkode: 0b1a9...653
blåtimen Skrevet 12. desember 2018 #6 Skrevet 12. desember 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er kamera? Anonymkode: 0b1a9...653 Godt i vanlig belysning Se for eksempel her for en god review av kameraet med mange testbilder. Eneste jeg har å pirke på er frontkamera når man bruker snapchat. Det er litt zoomet inn og rart, men duger helt fint. YouTube er din venn når man undersøker nye mobilen. Mange flinke folk som vier tiden sin til å formidle hva som er verdt pengene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå